Relaties Relaties

Relaties

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

20-07-2021 om 17:09

Vriendin is weg gegaan

Vandaag kwam ik thuis van mn werk en toen is mijn vriendin zomaar weggegaan, 0 aanwijzingen dat het niet goed zat ofzo, ongeveer een maand geleden duidelijk gekregen waarom ze niet zwanger werd, dat lag aan mij. Ze zei dat het niet erg was maar ze is nu zomaar weg, kort briefje dat ze het niet meer zag zitten met mij. 
Iemand tips of wat wijze woorden? Want ik ben even ten einde raad.


Ach Blueheart wat ontzettend verdrietig en hard! Zomaar out of the blue. Kun je misschien een vriend opzoeken? Op zo'n moment kun je je vrienden goed gebruiken ☹️. 

DifferentSwan96

DifferentSwan96

20-07-2021 om 17:13

bel haar gewoon. 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

20-07-2021 om 17:17

Wat verdrietig voor je. Misschien kan ze even niet met haar emoties overweg en heeft ze even tijd nodig. Kun je haar ouders misschien bereiken of een goede vriendin? 

ik zou haar proberen te appen of te bellen, meer kan je niet doen nu. Maar overdrijf het ook weer niet, het moet geen stalken worden. Misschien zit ze geestelijk in de knoei en heeft ze tijd nodig om dingen voor zichzelf op een rij te zetten. Dan kan je maar beter even afleiding en/of een luisterend oor zoeken.

Wat rot voor je! En nog wel met een briefje.... 

Wat  lullig van haar om niet het gesprek met je aan te gaan. en d.m.v. een briefje er een eind aan te breien.
Sterkte hoor!

Enig idee waar ze naartoe zou zijn gegaan?

pfff heb het met je te doen hoor, idd een nare manier van weggaan. Misschien nog een keertje contact opnemen voor een wat duidelijkere uitleg?

Ik zou voor vandaag geen contact met haar opnemen als je nog zo vol in je emoties zit en zij waarschijnlijk ook. Bel een vriend  en leg daar je emoties neer. Ik vind het  ronduit schandalig dat ze het via een brief doet maar daar kan ook weer een verhaal achter zitten waarom ze daar voor gekozen heeft.

Sterkte.

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

20-07-2021 om 17:39

Bedoel je dat je onvruchtbaar bent met "dat ligt aan mij"? Hoe lang waren jullie samen en begrijp ik het goed dat er een gezamenlijke kinderwens was?

Sophia_!

Sophia_!

20-07-2021 om 17:51

🥺 wat een ontzettend lullige manier van weggaan. Kun je een vriend bellen of ergens terecht nu? 
Ik hoop dat ze zeer binnenkort wel met je wil praten, dit is geen goed afscheid. Sterkte! 

Wat een malloot.

Als je dan toch weg wil doe het dan netjes.

Och wat ontzettend verdrietig voor je. Wat een lullige manier ook. Heel laf van haar.

Heb je iemand waar je even naar toe kunt om even goed je hart te luchten? 

U2fan schreef op 20-07-2021 om 17:39:

Bedoel je dat je onvruchtbaar bent met "dat ligt aan mij"? Hoe lang waren jullie samen en begrijp ik het goed dat er een gezamenlijke kinderwens was?

Hij heeft een zoon bij een andere vrouw dus dat lijkt me niet (behalve als dat niet zijn biologische zoon is).

On topic: ik zou ook idd met een vriend bellen en/of kijken of je bij iemand terecht kunt nu. Ik zou niet gaan bellen of appen naar je ex vriendin. Dat kun je eventueel op een later (rustiger) moment doen.

Sterkte.

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

20-07-2021 om 18:05

Marty1984 schreef op 20-07-2021 om 17:52:

Wat een malloot.

Als je dan toch weg wil doe het dan netjes.

Ik vind de OP ook wel een beetje te summier om conclusies te trekken, wie weet wat er allemaal nog aan vooraf is gegaan of speelt?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.