Relaties Relaties

Relaties

Vriend vreet hele dag door

Mijn man heeft een hele snelle stofwisseling en moet echt veel meer eten dan ik doe. Best een uitdaging om zo te eten dat ik niet aankom (wil ook in een rustig tempo nog wat kilo's minderen) en man op gewicht blijft. 
Hij eet elke normale maaltijd meer en tussen de maaltijden meestal nog een flink tussendoortje. Wel zijn de meeste tussendoortje redelijk gezond.
Het zou voor hem ook best lastig zijn om zich vol te proppen met ongezonde troep want ijs, chips en chocolade hebben wij niet standaard in huis. 

Je vriend eet veel ongezonde zaken maar dat zal hij zelf moeten inzien. Te veel hier over drammen zal averechts werken. Ik zou wel kijken of jullie normale maaltijden voldoende voedzaam voor hem zijn. 

Due-scimmie schreef op 19-02-2026 om 21:58:

[..]

Het is toch geen kleuter denk ik bij deze omschrijving. Ik geef mijn kinderen challenges maar mijn partner toch echt niet .

Hoeft ook niet, 't is maar gewoon een suggestie die voor beiden misschien veel inzchten kan opleveren.  

ik heb er hier ook 1 in huis die 5000kcal per dag moet eten om niet af te vallen. Dat is best lastig om gezond binnen te krijgen. Veel spier, lichamelijk actief. 

Die heeft ook niet genoeg aan alleen mijn gezonde maaltijd.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.