Relaties Relaties

Relaties

VOORBIJ!

Hel veel sterkte BeterLaat! Ontzettend rot hoe het is gegaan maar ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen. 

Wat kunnen mannen toch ontzettende hufters zijn.

Met zijn Friend with benefits... Zout op man. Is het teveel gevraagd om je pleziertjes even te cancellen en volledig te gaan voor herstellen van die relatie die je niet kwijt wilt? Kleuter. Lekker geloofwaardig ook zo.

Knuffel voor jou Beterlaat, zeg het maar als ik nog even door moet gaan met die lapzwans afkraken hoor  .

Die verdient je niet, wat een lapzwans! Maar even goed bitter voor jou dat het zo moest lopen 

Wat rot voor je zeg. Sterkte..

Jee, wat heftig. Ik vind je heel sterk, met: ik ben geen draaideur!

Wat ongelooflijk pijnlijk om er achter te komen. 

Ergens denk ik dat zij geen relatie wil, en hij daarom roept: ik heb verkeerd gekozen. Maar dat kan ik natuurlijk mis hebben. 

Wat een verdrietige en ook boosmakende situatie. Ontzettend mooi en krachtig dat je geen drama hebt gemaakt en maakt maar simpelweg voor jezelf kiest. Dat is het beste wat je kunt doen. Maar dit weten en dit doen zijn twee verschillende dingen.
Heel veel sterkte met weer opnieuw vormgeven van delen van je leven en verwachtingen en het loslaten.  

Jee wat heb ik het met je te doen!
Wat goed dat je zo goed voor je zelf zorgt. Maar 20 jaar, dat is niet niks, dat is rouwen tot en met. Sterkte!

Friends with benefits…dat is dus gewoon seks zonder de verplichting om een officiële relatiestatus aan te gaan. Je ex wil van twee walletjes (blijven) eten; heel goed dat je er een einde aan hebt gemaakt, hoe pijnlijk ook. Sterkte!

MRI

MRI

15-07-2026 om 21:29

Extra knap gezien je leeftijd! Dat je niet denkt ´oh dan blijf ik alleen over´. En je weet: hij blijft niet te vertrouwen zo te lezen zal hij ook doorgaan beide dames te ' playen'. Echt heel knap van je!

Na 20 jaar een leuke relatie... pff wat een sukkel!! Echt heel knap en sterk van jou dat je hem zonder drama de deur wijst en sterk blijft, echt een vrouw met eigenwaarde ben jij! Maakt het allemaal natuurlijk niet minder pijnlijk voor jou

ontzettend rot dat iemand zo met je omgaat. Iemand van wie je houdt notabene.

het leest alsof je de juiste keuze hebt gemaakt. Ik vind er ook veel kracht van uitstralen. Hopelijk vind je veel geluk op je pad in de nabije toekomst

Voorzichtig opnieuw proberen? Wat een maf voorstel! Gelukkig ben je daar niet op ingegaan. Hij heeft zijn keuze gemaakt, en jij ook. Voor zover je echt een keuze hebt natuurlijk, ik ben blij te lezen dat je niet ingaat op zijn voorstel. Wat een verdrietige situatie. Veel sterkte ermee 

Dat lijkt me een ontzettende klap en zo onverwacht.

Sterkte Beterlaat
Natuurlijk ben je geen draaideur. Friends with benefits, wat een eikel!

Goed gereageerd, er is geen opnieuw proberen want de basis (vertrouwen) is er niet meer.
Sterkte! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.