Relaties Relaties

Relaties

Vlinders, pffffff

ik moet het gewoon even opschrijven, het even kwijt. Vind mezelf zo doos en hoop dat ik die vlinders een beetje kan temmen!
Een jaar of 5 geleden werd ik lid van een vereniging. En zoals je dat toen nog deed, stelde ik me aan verschillende mensen voor door ze een hand te geven. Pietje hand, Marietje hand, Klaasje hand, Jantje hand, ohhh, die ogen, ohhh, het vonkt, wat leuk zeg, Truusje hand.
Die Jan, wat een leuke man, toen ik naar huis ging had ik vlinders in mijn buik. Maar......bij Jan hoorde een Jantine ๐Ÿ˜ ๐Ÿ˜ !
Dus ik liet elke gedachte dat er ooit iets zou kunnen ontstaan varen. Ik verliet de vereniging en we hadden de jaren daarna alleen nog af en toe contact op facebook. Elkaar posts liken, dat soort dingen.
Onlangs moest ik iets weten over zijn professionele expertise en stelde de vraag via messenger. Hij antwoordde en we vroegen "hoe gaat het met je". Gewoon social talk. En toen.......toen vertelde hij me dat zijn relatie voorbij was. En stelde voor om eens samen te gaan wandelen.
Dat gaan we binnenkort doen. En nou heb ik dus weer last van die vlinders. ๐Ÿ˜ฎ๐Ÿ˜ฎ
En ik vind mezelf zo'n doos!! We gaan alleen maar wandelen, pffff, doe een beetje normaal herrie. ๐Ÿ™„๐Ÿ™„
Ik weet heel goed met mijn hoofd dat het maar een wandeling is, dat hij net uit een relatie komt, dat ik het groter maak dan het is, wat alleen maar gaat leiden tot teleurstelling etc etc.
Maar mijn buik ontploft bijna van de vlinders, grote gele en rode en zilveren, glitterende, dronken feestvlinders.
Ik wil me niet zo voelen, wil cool, calm and collected zijn.
Maar die Jan, hij is zo leuk. ๐Ÿ˜


Gewoon. Ga wandelen. Drink iets. Misschien is hij niet meer degene die je destijds zo leuk vond. Mensen veranderen. Misschien ook heb je hem in je herinnering steeds leuker gemaakt, dat kan ook. Maar ik wens je een gezellige wandeling, en doe niks overhaast.ย 

hahaha, heerlijk toch ๐Ÿ˜„. Hij vindt het in elk geval leuk om je te zien en daar mag je best van genieten. Dus ik snap dat je niet wil dat de vlinders de macht helemaal overnemen, maar vermoord ze ook niet voortijdig.ย 
beschouw het als een leuke kans om eens te zien hoe jullie tegenwoordig met elkaar op kunnen schieten. Misschien valt hij wel tegen, kan ook nog ๐Ÿ˜‰

Leuk hoor. Misschien vooraf even zien uit te vinden of Jantine ook weet dat de relatie over is?
Wanneer hebben jullie afgesproken?

LostJellyfish83

LostJellyfish83

01-05-2022 om 16:08

ย  wie weet vind hij jou ook wel heel leuk en worden jullie stapelverliefd! Hij vraagt je niet voor niks mee voor een wandeling ย 

Herriebuiten

Herriebuiten

01-05-2022 om 16:09 Topicstarter

Pejeka1 schreef op 01-05-2022 om 16:06:

Gewoon. Ga wandelen. Drink iets. Misschien is hij niet meer degene die je destijds zo leuk vond. Mensen veranderen. Misschien ook heb je hem in je herinnering steeds leuker gemaakt, dat kan ook. Maar ik wens je een gezellige wandeling, en doe niks overhaast.

Dank je, dat zou wat zijn als ik hem eigenlijk toch niet zo leuk vind. Gelijk weer met twee voeten terug op aarde.

Herriebuiten

Herriebuiten

01-05-2022 om 16:11 Topicstarter

Ginevra schreef op 01-05-2022 om 16:07:

hahaha, heerlijk toch ๐Ÿ˜„. Hij vindt het in elk geval leuk om je te zien en daar mag je best van genieten. Dus ik snap dat je niet wil dat de vlinders de macht helemaal overnemen, maar vermoord ze ook niet voortijdig.
beschouw het als een leuke kans om eens te zien hoe jullie tegenwoordig met elkaar op kunnen schieten. Misschien valt hij wel tegen, kan ook nog ๐Ÿ˜‰

Ik zal ze niet vermoorden. En ervan genieten en inderdaad, kijken hoe we op kunnen schieten. Ben benieuwd!

Herriebuiten

Herriebuiten

01-05-2022 om 16:11 Topicstarter

MMcGonagall schreef op 01-05-2022 om 16:08:

Leuk hoor. Misschien vooraf even zien uit te vinden of Jantine ook weet dat de relatie over is?
Wanneer hebben jullie afgesproken?

Ja, dat geloof ik wel. We gaan deze week.

Herriebuiten

Herriebuiten

01-05-2022 om 16:13 Topicstarter

Mug schreef op 01-05-2022 om 16:08:

wie weet vind hij jou ook wel heel leuk en worden jullie stapelverliefd! Hij vraagt je niet voor niks mee voor een wandeling

Haha, dat zou wat zijn. Ik ben eigenlijk een eeuwige vrijgezel. Dus dat zou bijzonder zijn. Maar even afwachten wat we nu van elkaar vinden.

Leuk!
Je bent het nu aan onze vlinders verplicht om ons op de hoogte te houden hรจ?

oooh wat leuk, ik ben dol op vlinders veel plezier, ik hoop dat jullie het gezellig hebben!

Herriebuiten

Herriebuiten

01-05-2022 om 20:12 Topicstarter

dank jullie Courage en Lieveheersbeest.

Ik hou jullie op de hoogte.

Leuk hoor zomerkriebels.ย 

Herriebuiten

Herriebuiten

02-05-2022 om 06:09 Topicstarter

Gatekeeper schreef op 01-05-2022 om 22:13:

Leuk hoor zomerkriebels.

Ja, dat wel. ๐Ÿ˜Š

ooooh ik wil ook vlinders!!!
Geniet ervan, en wel verslag doen hรจ?

Herriebuiten

Herriebuiten

02-05-2022 om 08:56 Topicstarter

Metallover schreef op 02-05-2022 om 07:40:

ooooh ik wil ook vlinders!!!
Geniet ervan, en wel verslag doen hรจ?

Ja, dat zal ik doen.ย 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.