Relaties Relaties

Relaties

Vindt hij me leuk?

Ik heb een collega (hij heeft een vriendin en kleine kinderen) waarvan ik het idee heb dat hij met me flirt. Hij maakt vaak oogcontact, geeft veel complimentjes en raakt me heel vaak aan en zoekt manieren om 'in de weg' te staan, zodat ik hem ook 'moet' aanraken. Ook heeft ie me al een aantal keer aangeboden me naar huis te brengen na het werk. Dit laatste heb ik steeds afgewezen, want ik weet niet zo goed wat zijn intenties zijn. 
Kan dit ook gewoon vriendschappelijk bedoeld zijn of moet ik een beetje op mijn hoede zijn? Ik wil geen problemen namelijk. 


Waarom op je hoede zijn? Vind jij hem leuk?Zolang je er niet op in gaat is er toch niet aan de hand? 

-imagine-

-imagine-

16-07-2021 om 08:24 Topicstarter

ik voel wel aantrekkingskracht als we elkaar aankijken. En met op mijn hoede zijn bedoel ik met bijvoorbeeld dat thuis brengen. Stel het regent een keer heel hard zou het wel fijn zijn, maar ik wil hem niet de verkeerde ideeen geven. 

Wat een creep.

Je kan het toch vragen? "Het valt me op dat je dit en dit doet en ik weet niet zo goed hoe ik dit moet interpreteren. Ben je gewoon vriendelijk?" 

-imagine-

-imagine-

16-07-2021 om 08:28 Topicstarter

Maree schreef op 16-07-2021 om 08:27:

Je kan het toch vragen? "Het valt me op dat je dit en dit doet en ik weet niet zo goed hoe ik dit moet interpreteren. Ben je gewoon vriendelijk?"

Haha ja dat is het beste natuurlijk, maar dan wordt het zo ongemakkelijk ben ik bang. 

Maree schreef op 16-07-2021 om 08:27:

Je kan het toch vragen? "Het valt me op dat je dit en dit doet en ik weet niet zo goed hoe ik dit moet interpreteren. Ben je gewoon vriendelijk?"


geeft veel complimentjes en raakt me heel vaak aan en zoekt manieren om
'in de weg' te staan, zodat ik hem ook 'moet' aanraken.
Ook heeft ie me
al een aantal keer aangeboden me naar huis te brengen na het werk. Dit
laatste heb ik steeds afgewezen, want ik weet niet zo goed wat zijn
intenties zijn.

Wat is hier precies vriendelijk aan? 

Foute man. Niet op ingaan. Collega's die elkaar aanraken vind ik zowieso not done, tenzij dat nodig is voor de werkzaamheden  

-imagine-

-imagine-

16-07-2021 om 09:24 Topicstarter

Dinah schreef op 16-07-2021 om 09:18:

Foute man. Niet op ingaan. Collega's die elkaar aanraken vind ik zowieso not done, tenzij dat nodig is voor de werkzaamheden

Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel eens collega's aanraak. Man en vrouw en ik bedoel daar helemaal niks mee. Is echt vriendschappelijk bedoeld. Daarom twijfel ik ook of hij het echt flirterig bedoeld. Maar hij raakt mij wel heel vaak aan en icm de andere signalen die hij afgeeft heb ik het idee dat dit niet meer alleen vriendschappelijk bedoeld is. 

-imagine- schreef op 16-07-2021 om 09:24:

[..]

Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel eens collega's aanraak. Man en vrouw en ik bedoel daar helemaal niks mee. Is echt vriendschappelijk bedoeld. Maar deze collega raakt mij wel heel vaak aan en icm de andere signalen die hij afgeeft heb ik het idee dat dit niet meer alleen vriendschappelijk bedoeld is. Hij grijpt echt bijna iedere gelegenheid aan om me even aan te raken.

Melden.

Ik had hem allang een beuk gegeven als hij mij gaat blokkeren en gezegd dat hij op moet bokken omdat ik hem anders ga melden.

Dit is gewoon niet oke.


QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

16-07-2021 om 09:36

-imagine- schreef op 16-07-2021 om 08:24:

ik voel wel aantrekkingskracht als we elkaar aankijken. En met op mijn hoede zijn bedoel ik met bijvoorbeeld dat thuis brengen. Stel het regent een keer heel hard zou het wel fijn zijn, maar ik wil hem niet de verkeerde ideeen geven.

Je voelt aantrekkingskracht zeg je. Dus ergens vind je het wel wenselijk wat hij doet? 

Wat zou je hiermee echt willen? Dat hij stopt met 'flirten' of dat hij zijn relatie aan de kant zet voor jou of misschien nog iets anders? Bedenk goed wat jouw intentie is. Daar zicht op hebben geeft misschien het antwoord wel.

Klinkt als een freak die je even wilt doen in bed. Pap niet aan met collega's.

Alleen al vanwege de Coronamaatregelen is het niet oke om iemand zomaar aan te raken.

Volgende keer dat hij in de weg staat vriendelijk maar beslist zeggen 'hee pietje ga eens even aan de kant je staat in de weg'?

Of misschien beter: 'hee het is nog steeds corona he, ik heb een 1.5 m personal space'

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

16-07-2021 om 10:50

Waarom hou je zelf geen afstand als je er niet van gediend bent? En maakt het voor jou wat uit wat zijn intenties zijn, het gaat er namelijk om wat jij ervan vindt. En vwb het thuisbrengen, natuurlijk handig als het regent, maar niet noodzakelijk toch, dus vooral niet op ingaan.

Vind je hem stiekem toch niet leuker dan leuk?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.