Relaties Relaties

Relaties

Twee jaar samen

Hebben jullie nog creatieve ideeën om te geven als ik twee jaar samen ben met mijn vriend? Ik ben niet creatief en verder dan een nachtje weg of een luchtje kom ik niet. Sierraden oid draagt hij niet, dat valt dus af.

Iemand een leuk idee?


Ik geef altijd graag een uitje kado. Afhankelijk van wat je vriend leuk vind kan dit van alles zijn. Een museum bezoeken of parachute springen en alles er tussenin. 

Ja, doen wij ook altijd. Een herinnering en tegelijkertijd quality time. Theater arrangement, workshop sushi maken, nacht rondleiding in de dierentuin, overnachten op een schip (paar dingen die man en ik geregeld hebben voor jubilea en verjaardagen)

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

19-07-2021 om 17:27

Gewoon lekker uit eten? Of zelf uitgebreid koken als je dat kunt.

Als het heerlijk weer is een boot huren een stadsgracht o.i.d en  een uitgebreide picknickmand meenemen. Ik zou daar heel gelukkig van worden maar ik hoef mijn vriend daar niet mee te verassen die zou dat verschrikkelijk vinden. Dagjes uit is toch persoonlijk.

Blauwschaap schreef op 19-07-2021 om 17:11:

Ik geef altijd graag een uitje kado. Afhankelijk van wat je vriend leuk vind kan dit van alles zijn. Een museum bezoeken of parachute springen en alles er tussenin.

Gele-ui-uien-41129-56-73-small.jpg

Saai kado zeg

Fotoshoot. Liedesbrief schrijven. Weekendje naar een Nederlandse stad. Horloge. Massage. Kaartjes voor een dierentuin, voorstelling, film. Taart.

Ik bedoel overigens niet dat je alles moet geven wat hierboven staat

NinjeTurtle schreef op 19-07-2021 om 18:54:

[..]

Gele-ui-uien-41129-56-73-small.jpg

Saai kado zeg

Wat is dat voor een suffe reactie, waarom zou dat saai zijn?

letterkoekje schreef op 19-07-2021 om 19:16:

[..]

Wat is dat voor een suffe reactie, waarom zou dat saai zijn?

Je mist de grap geloof ik 

Poezel_en_Wip schreef op 19-07-2021 om 19:39:

[..]

Je mist de grap geloof ik

Ik ga hem niet uitleggen.

Dat heurt niet bij grappen

Hem ten huwelijk vragen?

Parachutesprong, ballonvlucht

privé sauna, dagje shoppen en daarna hotelovernachting in een andere stad

Ik ben dus Belgische en misschien/waarschijnlijk kennen wij niet wat jullie hiermee willen zeggen.

LOL, die ui 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.