Relaties Relaties

Relaties

Tinder voor dummies


Ik heb er één zelf een berichtje gestuurd gisteren die heeft nog niet gereageerd en de andere stuurde vandaag zelf een berichtje en daar heb ik op geantwoord maar nog niks terug..
Ben benieuwd of het ergens heen gaat..

Damoontje

Damoontje

18-10-2022 om 22:45 Topicstarter

Ik hoop het Mamali. 

Mijn huidige date plaagt mij nog met mijn gebrek aan enthousiasme tijdens het chatten. Maar ik had die 'Vakantieman' nog van wie ik dacht dat we exclusief aan het daten waren etc. Dus ik had huidige date wel in mijn lijstje en wilde niet dat hij mij zou verwijderen maar het gesprek verliep heel langzaam. 
Hij zegt dat hij ieder ander al lang verwijderd zou hebben maar dat hij naar mij toch nieuwsgierig was. 

Tinder is gewoon iets heel raars. Maar ik hoop dat er een leuke man tussen zit voor je. 

Vandaag was ik even bij broer en schoonzus die elkaar via Tinder kennen en dat gaat allemaal heel goed. Het bestaat wel. 

ik heb het gevoel dat ik er wat aan moet trekken. Ze blijft appen. Veel ook  maar meestal over weinig 
Ik deed een poging tot flauwe "date" vragen. Ze geeft dan antwoord maar krijg niks terug. Probeer een beetje te flirten over de app maar ook niks terwijl ze wel aangeeft me nog eens te willen zien. Ze stelt zelf ook niks voor.
Ik doe 1 poging vandaag of morgen met een voorstel om elkaar te zien anders vraag ik of ze wel zo zeker is om dit een vervolg te geven. Appen is gezellig hoor, maar wil geen app relatie

Damoontje

Damoontje

19-10-2022 om 09:06 Topicstarter

Kun je niet eens bellen Stokstaart? Het is niet zo erg om een beetje flauw te appen, maar jij wilt wel daten begrijp ik. Heb helaas vaak gehad dat het mannen om een beetje appcontact te doen was zonder concrete date-intentie. Komt andersom dus ook voor kennelijk. 
Als je belt kun je haar vragen wat ze wil. En wanneer ze tijd heeft voor een date. 

Oh wacht jullie hebben al een date gehad. Dan zou ik zeker bellen. 

Ik ga mijn gedate stoppen. Zag dezelfde man al een week of 7, zon 2x per week. Ik weet niet, beetje onderbuikgevoel, beiden wat bindingsangst en hij toont wel initiatief om af te spreken maar wil niks officieels oid. Geen vrienden ontmoeten, het blijft geheim zeg maar. Ik word er onzeker van en heb daar geen zin meer in.

Na 2 maanden moet de verliefdheid er toch wel vanaf knallen maar het blijft bij gewoon daten, algemene gesprekjes, geen diepgang. Jammer, maar ik verdien meer dan dat, anders is t meer een soort van friends with benefits.

Koekie1980 schreef op 21-10-2022 om 15:30:

Ik ga mijn gedate stoppen. Zag dezelfde man al een week of 7, zon 2x per week. Ik weet niet, beetje onderbuikgevoel, beiden wat bindingsangst en hij toont wel initiatief om af te spreken maar wil niks officieels oid. Geen vrienden ontmoeten, het blijft geheim zeg maar. Ik word er onzeker van en heb daar geen zin meer in.

Na 2 maanden moet de verliefdheid er toch wel vanaf knallen maar het blijft bij gewoon daten, algemene gesprekjes, geen diepgang. Jammer, maar ik verdien meer dan dat, anders is t meer een soort van friends with benefits.

Heel goed onderbuik gevoel, altijd naar luisteren. Wat heeft hij te verbergen?!

stokstaart schreef op 21-10-2022 om 17:19:

[..]

Heel goed onderbuik gevoel, altijd naar luisteren. Wat heeft hij te verbergen?!

Dat wilde ik juist achterhalen door hem ruimte te geven en af en toe wat door te vragen. Maar kom er niet achter en dat was irritant. Maar eerlijk gezegd boeit me dat steeds minder omdat ik voor mezelf besloten heb dat ik t niet eens meer hoef te weten. Nu nog melden de volgende keer dat we elkaar zien ....

ik ben al een tijdje stille meelezer! 
Al een paar maanden single, wat is het moeilijk om iemand te vinden. Veel matches, maar ik haak best snel af. Lijkt alsof mannen weinig tot geen diepgang zoeken. 

@koekie1980: hoe vaak heb jij contact met hem. Is dit dagelijks of paar keer in een week? 

Ik vraag mij eigenlijk af wat de frequentie van contact moet zijn als je elkaar wekelijks ziet. 

Eigenwijze schreef op 21-10-2022 om 19:48:

ik ben al een tijdje stille meelezer!
Al een paar maanden single, wat is het moeilijk om iemand te vinden. Veel matches, maar ik haak best snel af. Lijkt alsof mannen weinig tot geen diepgang zoeken.

@koekie1980: hoe vaak heb jij contact met hem. Is dit dagelijks of paar keer in een week?

Ik vraag mij eigenlijk af wat de frequentie van contact moet zijn als je elkaar wekelijks ziet.

Hij woont echt dichtbij (binnen 5km) dus we zien elkaar 2-3 x per week. Is nu 1x blijven slapen. En appen bijna elke dag. Maar dat is nu vanuit beide kanten ook aan t inkakken.

Is het niet normaal dat je even twijfels krijgt? beetje benauwd? Niet weten waar het naar toe gaat. Je kunt tegen hem ook zeggen dat je het even druk hebt. En jezelf en hem ook een week rust gunnen. Misschien mis je hem en je hebt tijd om na te denken. 

Bedankt voor je reactie! blijft toch een ding contact houden..

Eigenwijze schreef op 21-10-2022 om 20:32:

Is het niet normaal dat je even twijfels krijgt? beetje benauwd? Niet weten waar het naar toe gaat. Je kunt tegen hem ook zeggen dat je het even druk hebt. En jezelf en hem ook een week rust gunnen. Misschien mis je hem en je hebt tijd om na te denken.

Bedankt voor je reactie! blijft toch een ding contact houden..

Ja spannende twijfels zeker, maar achterdochtige twijfels niet. En in mn hoofd ben ik er al wel 2 wkn klaar mee. Dus als t niet goed voelt dan ben ik liever alleen. 

Al heb ik vanochtend ff op Tinder geswiped.. daar wordt je ook niet vrolijk van zeg hahaha

Nee van tinder word je niet blij van. Daarom dacht ik, niet meteen afhaken. Maar als je al 2 weken klaar mee bent, dan zal ik dit wel uiten. Al nagedacht hoe je het gaat communiceren?

Soort gelijke situatie heb ik nu ook. Blijft lastig

Dan zou ik er zeker wat mee doen.. 2 weken is al best lang..
Ik had 3 matches op Tinder..1 stuurde zelf een berichtje daar had ik op geantwoord en een vraag gesteld, dag later match verwijderd door hem.
Andere  had ik zelf een berichtje gestuurd die reageerde niet dus die heb ik zelf maar verwijderd na 4 dagen ofzo..
Laatste was donderdag een match ,gisteravond berichtje gestuurd, nog geen reactie.. ik neig alweer naar verwijderen🤭..
Dus nee Tinder wordt je idd niet vrolijk van haha

Ik kreeg gisteren een reactie van een man: Als er geen behoefte is aan contact waarom swipe je mij dan rechts.

Beginnen jullie als “vrouw” zijnde ook vaak een gesprek? Ik eigenlijk niet vaak. Want zo denk ik ook over mannen. Als zij geen gesprek beginnen, ga ik ervan uit dat er geen interesse is.  

En van je date 10 dagen (2/3 maanden al contact) niks horen, betekent dit dat er absoluut geen interesse meer is? Is er iemand met ervaring?

@koekie heb je al gecommuniceerd?

Ik begin ook niet vaak een gesprek, heb vaak de ervaring gehad dat ze toch niks terug zeggen..
Blijft een lastig dat online daten..
10 dagen is wel heel lang als je al een aantal maanden contact hebt, dat je dat volhoud ook om zelf niks te sturen 😉.. hebben jullie elkaar nog niet ontmoet?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.