Relaties Relaties

Relaties

Tinder voor dummies

Ben benieuwd hoe hij gaat reageren..
Zo jammer hé dat het allemaal niet vanzelf gaat..
Ik heb ook weer een feestje volgende week in de stad,  verwacht niks qua mannen maar iig weer iets leuks..

Damoontje

Damoontje

02-03-2022 om 20:29 Topicstarter

Dank je Mamali, nog geen reactie. 
Het gaat met familielid toch weer slechter sinds vanmiddag. Symptomen waar wij als familie ons zorgen over maken maar die de huisarts niet zo serieus neemt. 

En het zou zo prettig zijn om even twee sterke armen om me heen te hebben. En ik kon dus altijd heel goed alleen zijn.... en opeens sinds een jaar ongeveer vind ik het moeilijk.

Damoontje schreef op 02-03-2022 om 20:29:

Dank je Mamali, nog geen reactie.
Het gaat met familielid toch weer slechter sinds vanmiddag. Symptomen waar wij als familie ons zorgen over maken maar die de huisarts niet zo serieus neemt.

En het zou zo prettig zijn om even twee sterke armen om me heen te hebben. En ik kon dus altijd heel goed alleen zijn.... en opeens sinds een jaar ongeveer vind ik het moeilijk.

Hmm dat zou mij al genoeg zeggen. 

En wat rot dat het niet goed gaat met je familielid,  en idd juist dan mis je het extra om iemand te hebben. 

Sterkte!

Damoontje

Damoontje

02-03-2022 om 21:17 Topicstarter

Ja precies. Juist nu met familielid mis ik 'iemand'. Gewoon die er is, even een kop thee zet, ff spelletje doet ofzo als ik in spanning op een telefoontje wacht. 

Ex was een rare maar die kon dit soort dingen wel. We zijn vaak naar het strand gereden, gewoon, uitwaaien. Zelfs toen het uit was hem ik hem nog wel eens gevraagd samen even naar het strand te rijden. 

Ik heb Tinder dus verwijderd. En als ik er weer op ga zal ik wel wat nieuwe foto's maken. Ben afgevallen en mijn haar is anders, dus een paar recente foto's is wel leuk. 

Toen ik deze (huidige) date leerde kennen was een heel andere periode. Corona maar ook dat ik in een zwaar EMDR-traject zat. Toen zocht ik 'afleiding' en dat was hij zeker. Maar nu zoek ik wel een relatie. Wat toen lastig was midden in de EMDR hoor. Maar nu dat achter de rug is merk ik dat ik dat hele losse niet meer wil. (Ik doe hem tekort, hij was hele lieve afleiding. Maar nu dus steeds meer afstand en minder tijd) 

Heel herkenbaar hoor,  zijn juist de kleine dingen die het hem doen..

Ik had vandaag een goeie dag, kapper geweest, gewinkeld met dochter en op terras gezeten..
Morgen en overmorgen lekker werken dat leid ook af..

Damoontje

Damoontje

03-03-2022 om 09:58 Topicstarter

Klinkt als een goede dag Mamali.

Ik heb vannacht veel zorgen gehad om familielid. Vanmorgen blijkt uit appje dat het weer iets beter gaat. 

Van date vanmorgen wel antwoord maar een vaag antwoord. Het wordt niks meer, dat weet ik nu wel, maar het komt wel op een vervelend moment. Want het was toch wel prettig iemand die vraagt hoe je dag was, s ochtends fijne dag wenst en bovendien de intimiteit was echt geweldig. 

Door de zorgen om familielid en af en toe daar langs gaan heb ik ook niet zoveel energie om te gaan stappen bijv. Denk dat ik vandaag een dagje helemaal voor mezelf neem en dan hopelijk morgen weer wat blijer ben. 

Damoontje

Damoontje

03-03-2022 om 11:52 Topicstarter

Hij kon me overladen met complimentjes hoe mooi ik ben en slim en nog allemaal dingen die ik niet zal herhalen. Dat is wel prettig om dat heel regelmatig te horen. 
Ik keek toch uit naar onze dates alleen sinds de laatste date komt er geen vervolgafspraak meer en hij komt met allerlei redenen waarom hij het druk heeft. 
Nouja plat gezegd een friend with benefits is wel weer te vinden. 
Moet dus even nieuwe foto’s maken maar als ik elke dag even wat werk van uiterlijk maak en elke dag iemand vraag foto te maken is het klaar. Selfies ben ik niet goed in, trek dan altijd raar hoofd. En mannen willen ook totaalplaatje zien. 

Fijn dat het met familielid wat beter gaat.

Ik snap je helemaal, complimentjes en iemand die er voor jou is dat doet je gewoon goed. Dat had ik precies zo met die laatste date..
Maar bedenk goed, als hij het laat gaan is dat zijn verlies hé, zover ben ik inmiddels ook.
Geniet maar van me time vandaag, zal je hopelijk goed doen.. 

Damoontje

Damoontje

03-03-2022 om 15:13 Topicstarter

Dank je wel. 

Ik zat niet in detail treden over de medische dingen maar het gaat om mijn vader die ziek is. Het was zo´n grote sterke man vroeger en hij is nu zo oud en kwetsbaar (dat was al zo zonder de klachten van de laatste week). 

Daar kan date allemaal niets aan doen. Maar het maakt me wel bang. Hij was al chronisch ziek maar ik zou niet willen dat het nu allemaal nog veel sneller gaat.

Damoontje schreef op 03-03-2022 om 15:13:

Dank je wel.

Ik zat niet in detail treden over de medische dingen maar het gaat om mijn vader die ziek is. Het was zo´n grote sterke man vroeger en hij is nu zo oud en kwetsbaar (dat was al zo zonder de klachten van de laatste week).

Daar kan date allemaal niets aan doen. Maar het maakt me wel bang. Hij was al chronisch ziek maar ik zou niet willen dat het nu allemaal nog veel sneller gaat.

Aah dat is naar en heel dichtbij ook..

Ik bedoelde als date niet in jou wil investeren, dat het zijn verlies is. Tuurlijk kan hij er niks aan doen maar als hij echt om je geeft is hij er voor je als je hem nodig hebt..

Sorry even tvp. Ik lees alleen mee. Heb het online daten sinds een half jaar afgezworen

Damoontje

Damoontje

04-03-2022 om 13:47 Topicstarter

Dank je wel. Ik had net besloten dan ook maar af te wachten met vader, met de adviezen die hij nu krijgt van de dokter. Omdat hij zelf ook aangaf dat het al iets minder erg is. 

En toen appte ik een vriendin vanmorgen met zijdelings ook dit verhaal en die had zoiets meegemaakt met haar vader en belde meteen dat we echt SZM een second opinion moeten aanvragen en als ouders dat zelf niet voor elkaar krijgen dat ik dat moet proberen. Moeder is ook best moe omdat het al een aantal weken duurt en vader in huis ook niets kan doen. 
Dus toch maar opnieuw actie ondernemen. Ik ben ook moe van wel iets doen, niet iets doen, afwachten, goed nieuws, slecht nieuws.

Date heeft nog niet eens tijd om te bellen als ik hem dat vraag. Dus nu maar per app 'uitgemaakt'. Je kunt heus wel even bellen in het weekend. Ik heb het in ieder geval geprobeerd. We kunnen nog wel bellen om het af te sluiten maar niet als dat pas ergens juni 2023 is. 

Damoontje schreef op 04-03-2022 om 13:47:

Dank je wel. Ik had net besloten dan ook maar af te wachten met vader, met de adviezen die hij nu krijgt van de dokter. Omdat hij zelf ook aangaf dat het al iets minder erg is.

En toen appte ik een vriendin vanmorgen met zijdelings ook dit verhaal en die had zoiets meegemaakt met haar vader en belde meteen dat we echt SZM een second opinion moeten aanvragen en als ouders dat zelf niet voor elkaar krijgen dat ik dat moet proberen. Moeder is ook best moe omdat het al een aantal weken duurt en vader in huis ook niets kan doen.
Dus toch maar opnieuw actie ondernemen. Ik ben ook moe van wel iets doen, niet iets doen, afwachten, goed nieuws, slecht nieuws.

Date heeft nog niet eens tijd om te bellen als ik hem dat vraag. Dus nu maar per app 'uitgemaakt'. Je kunt heus wel even bellen in het weekend. Ik heb het in ieder geval geprobeerd. We kunnen nog wel bellen om het af te sluiten maar niet als dat pas ergens juni 2023 is.

Snap dat dat veel energie kost..en ook het niet weten waar je aan toe bent. Hopelijk snel duidelijkheid.. 

Beter een punt achter zetten dan ja, hoe rot ook. Hoe reageerde hij? 

Damoontje

Damoontje

04-03-2022 om 15:35 Topicstarter

Hij wilde toch even bellen. Opeens kon het wel. 
Hij zei dat hij veel meer ad hoc is. Dus bijv toen ik laatst bij hem in de buurt was in de natuur, waarom ik dan niet even gebeld had. Terwijl ik net daarvoor een berichtje had dat hij zo brak was en ik dacht dat hij ff niks wilde. 

Nouja hij zei nog veel meer. En terwijl hij in het begin zei dat het voor hem wel serieus was, zei hij nu iets anders. 

Ik denk dat iemand die zo ad hoc en zo impulsief is, ook moeilijk is voor mij. Hij zegt, als jij wilt bellen, bel dan. 
Niet op vrijdag vragen of je in het weekend kunt bellen want dat is niet concreet. 

En als jij vraagt: Zullen we een keer iets afspreken... doe dan een concreet voorstel in plaats van 'een keer iets'. Bijv: Ga je dinsdag mee X doen. 

Tja dat werkt in ieder hoofd anders. Ik heb zijn signalen gemist en hij de mijne. Maar we zouden iig geen goede match geweest zijn. 

Ja dat kan voor iedereen anders werken idd.. 
Dus nu toch maar afgesloten?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.