Relaties
Damoontje
09-08-2021 om 22:41
Tinder voor dummies
Ik heb altijd gezegd dat Tinder niets voor mij is, maar hoor toch hier en daar een succesverhaal. Dus vandaag toch maar iets geprobeerd.
Ik heb wat normale 'kiekjes' geupload, geen sexy gedoe zeg maar. Het is niet de bedoeling te gaan betalen.
Maar ik snap het niet helemaal. Ik heb eerder (lang geleden) van iemand begrepen dat de mannen eerst swipen en dat je als vrouw alleen mannen ziet die jou naar rechts geswiped hebben. (Maar nooit geprobeerd dus wellicht verkeerd begrepen).
Ik heb een paar matches gehad, geen leuke mannen, haha. Type vreemdganger en een Amerikaan die hier zou komen voor vakantie en kennelijk vermaak zoekt. Dat terzijde.
Wat ik niet helemaal begrijp: Er staat 'berichten': Pietje Puck vindt jou leuk, onlangs actief, match nu. En dan is Pietje Puck geblurred. Groen dingetje erbij dat hij online is, maar ik kan er niet op klikken.
Ik kan er wel op klikken maar krijg dan te zien: koop Tinder Gold.
Verder staat bovenaan 'nieuwe matches'. 99+ likes. En als ik daar op klik krijg ik weer 'koop Tinder Gold'.
Wanneer ben je nou precies een match? Want allemaal dingen waar ik op klik krijg ik geblurrede dingen met 'koop Tinder Gold'. Terwijl volgens mij de mensen die ik ken die Tinderen, er niet voor betalen. Het is ook niet een paar euro per maand ofzo, je bent meteen 33 euro kwijt.
Wie o wie is ervaren hiermee en legt het me uit?
AggressiveReindeer87
19-02-2022 om 11:34
Metallover schreef op 19-02-2022 om 11:19:
[..]
veel plezier!
Dank je, ik kom later verslag uitbrengen
AggressiveReindeer87
19-02-2022 om 22:13
☺ Het was erg leuk, ik voelde me meteen op mijn gemak, alsof ik hem al kende. (We hadden meteen iets gemeen dus dan raak je makkelijk aan de praat) Ik heb er een zeer goed gevoel over en dat is wederzijds want hij had het over een volgende keer. Verder verwacht ik niet zoveel hoor, ik zie wel hoe het gaat.
Mamali
20-02-2022 om 08:46
AliceM1982 schreef op 19-02-2022 om 22:13:
☺ Het was erg leuk, ik voelde me meteen op mijn gemak, alsof ik hem al kende. (We hadden meteen iets gemeen dus dan raak je makkelijk aan de praat) Ik heb er een zeer goed gevoel over en dat is wederzijds want hij had het over een volgende keer. Verder verwacht ik niet zoveel hoor, ik zie wel hoe het gaat.
Leuk! Ik ben benieuwd of het verder gaat..
Ik heb morgen een koffie date, heb een heel goed gevoel, hebben zulk leuk contact..
AggressiveReindeer87
20-02-2022 om 11:19
Mamali schreef op 20-02-2022 om 08:46:
[..]
Leuk! Ik ben benieuwd of het verder gaat..
Ik heb morgen een koffie date, heb een heel goed gevoel, hebben zulk leuk contact..
Wat leuk dat je ook een goed gevoel hebt! Dat heb ik dus ook
Ik heb vandaag alweer de tweede date, we gaan naar de dierentuin
.
(Dat was ook wat we meteen gemeen hebben, ik ben dol op dieren, heb ze mijn hele leven al en hij is dierenarts
dus we konden meteen ergens over praten. Sterker nog, ik heb 2 katten waarvan een al jaren problemen heeft met haar nieren. Nierfalen zei de vroegerige dierenarts, maar 2 anderen na mijn verhuizing zeiden dat dat het niet is maar wel het wel was hebben ze nooit erg duidelijk uitgelegd. En nu snap ik dat dus wel want hij heeft het mij uitgelegd en nu snap ik het dus volkomen haha...)
AggressiveReindeer87
20-02-2022 om 21:21
Mamali schreef op 20-02-2022 om 15:19:
Oh wat leuk! Nu alweer tweede date, dat geeft moed haha..
Ja zeker..
, vanmiddag om 13u afgesproken en hij is pas net weg
AggressiveReindeer87
20-02-2022 om 22:13
Mamali schreef op 20-02-2022 om 22:05:
Superleuk voor je! Het komt wel goed met ons haha
Nou daar ga ik ook nog in geloven.. Echt zo onverwacht dit...
Damoontje
21-02-2022 om 11:30
AliceM1982 schreef op 18-02-2022 om 06:28:
[..]
Dit herken ik wel, ik vind dat soms ook lastig en ik heb idd die behoefte ook want het is iets menselijks i.m.o.
Ik heb wel een paar (mannelijke maar das toeval) bff's maar die zijn uiteraard niet 24 u 7 beschikbaar.
Dank je Alice. Het hoeft niet echt op de avond zelf, maar gewoon iemand die zich ervoor interesseert. Ik had een vriendin die precies wist wat ik deed, tandarts, kapper, bezoek ouders, gesprek werk, etc. Die sprak ik iedere dag en dan is het fijn om verslag te kunnen uitbrengen.
Zo'n vriendschap heb ik nu niet (dat was ook weer too much soms) maar dan mis ik soms wel iemand om even tegenaan te kletsen. Mijn ouders zijn trouwens wel altijd geïnteresseerd maar dan krijg ik in ruil daarvoor een verhaal over vroeger terug
(Toevoeging ik heb wel vriendinnen maar die hoef ik niet te bellen hoe een vergadering ging oid. Ik bedoel juist die suffe dingen die je thuis even zou vertellen als je huisgenoot of partner had. Of dat de bananen op zijn of dat je je kleine teen hebt gestoten, die categorie)
Damoontje
21-02-2022 om 11:32
Dat klinkt goed Mamali en AliceM1982 !! Spannond....!
Houd ons op de hoogte.
Ik ben ook van 82 trouwens.
Mamali
26-02-2022 om 14:58
Nou ik ben weer van mijn wolk afgevallen helaas.. Maandag date gehad, superleuk van beide kanten, we gaan er iets moois van maken zei hij bij het afscheid en daarna nog hele lieve appjes en na dinsdagavond ineens... stil..
Geen contact meer mee te krijgen.. Ik ben weer zo teleurgesteld na zulk intens contact..vooral omdat ik ook echt geen idee heb wat er aan de hand is..
AggressiveReindeer87
26-02-2022 om 17:22
He Mamali wat een stomme gast, ik snap je teleurstelling. (Dat gohsten gebeurt vaak I know maar het is zo rete onbeleefd, ik snap echt niet waarom mensen dat doen maar goed)
Geen leuke actie
Ik ben nog nergens vanaf gekukeld, maar ik ben wel mega in de war...
Ik denk/weet dat het erbij hoort, bij de beginperiode waarin je elkaar leert kennen en zo maar mn gevoel, gedachten en emoties stuiteren echt alle kanten op en ik vind dat helemaal niet leuk en erg lastig...
Klinkt heel raar wat ik nu ga zeggen maar ik word nu echt nog meer uit mn comfortzone getrokken dan dat ik gewend ben. Ik ben ingewikkelde complexe mannen gewend die iets anders willen dan ik (heb ik achteraf door), moeilijk en afstandelijk doen en (ook achteraf gezien) mij niet echt willen.
Deze man/mijn nieuwe liefde is compleet anders, hij wil me leren kennen, hij wil proberen of een relatie werkt en hij doet echt moeite voor me en maakt tijd voor mij. Dat is precies wat ik wilde maar nu ik zo iemand heb ontmoet vind ik het behalve fijn ook regelmatig ongemakkelijk en eng en moet ik er gigantisch aan wennen.
En dat vind ik stom...
Echt waarom gaan dit soort dingen niet meer zoals toen ik 20 was, toen dacht ik niet maar deed ik en nu denk ik en doe ik niet...
Aanvulling: Hij wil me echt beter leren kennen en proberen hoe het gaat qua relatie. Daarom wil hij veel tijd maken om samen te zijn, nogmaals compleet het tegenovergestelde van wat ik gewend ben. En ik vind het heel erg maar ik heb er moeite mee, ook al was zo'n man precies wat ik wilde (daarom vind ik het ook fout van mijzelf) maar ik vind het lastig om iemand zo snel al dichtbij te laten komen. Ik wil niet oordelen maar ik denk dat hij toch wel een beetje claimerig is en niet goed snapt dat dit voor mij allemaal overweldigend is en dat ik ook wat tijd voor mijzelf nodig heb. Ik vind het moeilijk om op mijn strepen te gaan staan en voor mijzelf op te komen maar dat moet ik misschien toch maar gaan doen ipv weer te veel te pleasen... Moeilijk maar misschien wel verstandig....
Sorry voor lange tekst, ik ben ff in de war van dit alles...
Mamali
26-02-2022 om 17:35
Ik snap er ook echt helemaal niks van waarom, het was net als bij jou heel fijn , hij maakte tijd vrij, appte heel veel lieve dingen ,zei waar was je al die tijd en zo kan ik nog even doorgaan..
En dan nu dit..
Oh dat klinkt ook vervelend jouw gevoel, maar ik herken het wel, mijn date stond er precies zo in ,maar verschil was dat we allebei overdonderd waren van wat ons overkwam( al twijfel ik nu aan alles wat hij gezegd heeft)
Maar niet gaan pleasen hoor, probeer dicht bij jezelf te blijven..
Heb je er al met hem over gepraat hoe je dit ervaart?
AggressiveReindeer87
26-02-2022 om 19:44
Ja, en ik heb ook duidelijk gemaakt dat ik ook ruimte nodig heb, begreep hij wel en reageerde hijj fijn op. Wat ik trouwens zei over dat claimen, dat was een aanname na iets wat hij appte en ik verkeerd begreep. ☺
Misverstandje dus van mijn kant en het valt wel mee 🙂
Damoontje
26-02-2022 om 22:11
Oh Mamali wat naar, zeker op die manier.
Ik zit op telefoon, zal morgen even alles lezen en reageren.
Was vanmiddag bij het meer waar ik soms met ex was. We hebben hier 1 meer dus ‘iedereen’ gaat altijd daarheen. Heel veel mensen met honden.
Opeens miste ik de honden van ex. Die begroetten me altijd zo enthousiast en lief. Stom hè dat je een jaar later daar opeens weer aan denkt.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.