Relaties Relaties

Relaties

Tinder voor dummies

Damoontje

Damoontje

27-09-2021 om 23:15 Topicstarter

Klinkt leuk hoor, je date! 

Qua afstand valt het wel mee, het is alleen een kleine plaats op het platteland. Zelf heb ik geen auto en met het OV moet je wel omrijden. Of hij een auto heeft weet ik niet, hij zegt niet zo veel... 

Mijn laatste date woonde 3 km bij mij vandaan dus het is even schakelen, alles is ver natuurlijk als je het daarmee vergelijkt. 

Ik begin ook geen hele conversatie meer om 23 uur hoor. Als ik zo laat nog hele verhalen ga appen kan ik daarna ook niet slapen, dan ben ik klaarwakker. Meneer 3 heeft vanmorgen nog een vrij uitgebreid verhaal gestuurd, daar heb ik op gereageerd maar verder niets meer gehoord. Gaat nog gewoon via Tinder, geen whatsapp nog. Ach waarschijnlijk heeft ie meerdere dingen lopen, zoals zoveel mensen. Iedereen rommelt maar wat aan op dat Tinder, zo lijkt het. 

Ik krijg ook minder matches dan in het begin. De mannen raken op denk ik. 

Damoontje

Damoontje

29-09-2021 om 12:09 Topicstarter

Meneer 2 klinkt bij nader inzien niet zo leuk. Ik had maandagochtend gevraagd hoe zijn dag was geweest zondag. Aangezien ik hem zondagochtend had gesproken. Komt er dinsdagavond: mijn dag was wel oke. 

Meneer 3 zit nu op de praatstoel. Ik vind het lastig om te vertellen dat ik nu niet betaald werk ivm gezondheid. Maar hij reageerde er super relaxed op omdat hij mijn vrijwilligerswerk interessant vindt. 

(Bij laatste date IRL werd het ongemakkelijk omdat hij er zelf niet zoveel vragen over had gesteld maar zijn schoonzus had aan hem gevraagd hoe dat nou precies zat met mijn werk en toen voelde dat wel raar. Uberhaupt dat hij zijn familie al over mij verteld had. Gelukkig vandaag op chat helemaal eerlijk geweest en niks vaags) 

Damoontje

Damoontje

29-09-2021 om 23:14 Topicstarter

Ik vind dat veel mannen van rond de 40 er echt al oud uit zien! Die baarden maken het nog erger bij sommigen. (ik ben 39) 

Dat vind ik dus ook Damoontje! Ik swipe bijna nooit rechts op mannen ouder dan mij (ik ben 35). De man die ik nu date is 31. Terwijl ik eigenlijk normaal wel meer voor oudere mannen ben, maar wat er overblijft op online dating apps ziet er gewoon vaak oud uit. Veel kaal en bierbuikmannen.  

Damoontje

Damoontje

30-09-2021 om 19:49 Topicstarter

Ja dat ik denk... wat is er gebeurd, dat mijn leeftijdsgenoten opeens al van die oude mannen zijn? Het lijkt ook of die baardjes nog leuk zijn tot 35 maar dat ze daarna vooral voor een ouwe kop zorgen. 
Kaal kunnen ze niets aan doen... maar sommigen zien er kaal opeens ook uit als 60. 

Er zitten ook best wat sportschooltypes tussen hier. Ik vind t leuk als mensen sporten, maar om dan alleen maar sportschoolfoto's te doen en verder niks in je profiel te zetten vind ik ook niks. 

De bovengenoemde meneer 3 stuurt soms om 23.30 nog wat. Wel voortgang van het gesprek (althans hij appt s avonds heel laat en ik app dan overdag wat terug), geen onzinberichten. Het komt niet mega-enthousiast over vind ik, zo laat nog ff berichtje. Ik heb gisteren nog wat zitten swipen maar bijna alles naar links geswiped en er blijft ook steeds minder over. 

Kan ook zijn dat de man vooral niet zo enthousiast is over appen, maar bang is dat het afschrikt als hij meteen een ontmoeting voorstelt? Een beetje onderhoudend kunnen appen met een wildvreemde vraagt best wat skills...

Mijn uitgestelde date gaat morgen alsnog plaatsvinden. Ben op dit moment minder zenuwachtig dan ik een week geleden was. Ik heb er vooral niet zulke hoge verwachtingen van, geloof ik. 

@Koffietje, jij bent wel echt lekker bezig zeg! En blijkbaar goed in daten en de juiste uitkiezen, haha! 

Damoontje

Damoontje

04-10-2021 om 02:53 Topicstarter

Nube schreef op 01-10-2021 om 10:20:

Kan ook zijn dat de man vooral niet zo enthousiast is over appen, maar bang is dat het afschrikt als hij meteen een ontmoeting voorstelt? Een beetje onderhoudend kunnen appen met een wildvreemde vraagt best wat skills...

Mijn uitgestelde date gaat morgen alsnog plaatsvinden. Ben op dit moment minder zenuwachtig dan ik een week geleden was. Ik heb er vooral niet zulke hoge verwachtingen van, geloof ik.

Hoe was je date Nube? 

Ik heb van Kerel3 niets meer gehoord. Die zal wel meer lijntjes uit gehad hebben waardoor hij zo langzaam reageerde steeds en nu helemaal niet meer. Hij heeft midden in een gesprek niet meer geantwoord. 

Nu heb ik kerel Uberenthousiast op de app maar het gaat niet echt ergens over. Nouja ik ben een weekend weg en dan vraagt hij steeds wat we gedaan hebben en zegt hij: Oh leuk. 

En nee het is niet voor iedereen zo makkelijk, chatten met een vreemde. Misschien voor kerel Uberenthousiast ook niet maar daar zit nog wel een soort tempo in de gesprekken. Iemand die wel vlot kan chatten maar alleen eens in de drie dagen tegen middernacht iets laat horen komt niet heel geïnteresseerd over.

Komende week onverwacht een begrafenis. Dat gaat nu even voor. Kost mij meestal veel energie en dan ga ik niet s middags naar een begrafenis en s avonds daten.

Damoontje

Damoontje

04-10-2021 om 22:27 Topicstarter

Zijn er nog ontwikkelingen? Nog leuke dates geweest? 

Ik ben qua chatten gewoon niet zo'n avondmens. Om de een of andere reden gaan mannen om 21.30 'aan' en vanaf dan komen er allemaal ingewikkelde vragen. Ik lig echt niet om 21 uur in bed ofzo maar rond die tijd gaat de telefoon wel zo'n beetje in de hoek. Misschien moet ik dat er duidelijker bij zeggen. 

Anyway ik heb Kerel3 toch nog maar een berichtje gestuurd met hoe mijn weekend was en of hij een leuk weekend had gehad blabla. Niet geschoten is altijd mis... wie weet komt er nog een antwoord vanavond 23.30 of morgenavond 23.30 oid. 

De uberenthousiaste kerel vraagt tijdens het hele weekend weg wat ik aan het doen ben of nog ga doen en dat vindt ie dan leuk. En ik ga tijdens een weekend weg niet de hele tijd tinderen dus erg veel diepgang hebben de gesprekken nog niet gekregen. En nu rond 22 uur ging hij dus wat meer vragen.

Ik zal morgen wel even mijn gebruiksaanwijzing geven dat niet meer rond 22 uur beschikbaar ben voor moeilijke vragen, videobellen of gewoon bellen. Of ik zet het gewoon in mijn profiel. 

Graag alleen ochtendmensen 😃

Ik heb 2 dates dit weekend, ik verwacht er niks van hoor. I'll keep you posted.

Damoontje

Damoontje

06-10-2021 om 00:02 Topicstarter

Oh laat ons weten idd!
Ik had nog wat matches die ik nog niet gesproken had. Vandaag heb ik een paar ervan aangesproken ipv te blijven afwachten. Dan kunnen ze ook uit mijn lijst als ze niks gaan zeggen.
Ik vind het nog een heel georganiseer allemaal. Eentje (fietsmeneer) reageerde meteen met wat leuke berichten maar was ook opeens weer stil voor de rest van de dag.
Eerdergenoemde kerel3 zegt niks meer en die knikker ik er maar uit als hij de komende dagen niks meer stuurt.
Dan meneer Bootje (ik moet m een naam geven..) die vind ik toch een beetje raar. Die uberenthousiaste. Hij toont wel oprecht interesse maar volgens mij is ie weird. Bijv houdt van reizen maar dan is ie nergens geweest. Houdt van drummen maar heeft ooit als kind 1 proefles gehad. Houdt van zwemmen behalve dat ie het na zijn A diploma nooit meer heeft gedaan. Ja zo kan ik ook mijn profiel wel vullen. Hij woont in de buurt dus misschien een gevalletje van beter een half uurtje koffie drinken (horeca) dan allemaal losse berichtjes. 
Maar heb nu een sterfgeval in de omgeving dus deze week geen zin sowieso. Ook niet in zijn flutberichtjes. Heb iets dergelijks ook gezegd (zonder flut erbij) Het is geen snoes maar mijn hoofd staat niet naar ditjes en datjes.

Meneer Bootje is een bijzondere Damoontje. Klinkt eigenlijk meer als iemand die niet zoveel interesses heeft, maar er niet voor uit durft te komen. Of niets alleen durft te doen zoals dat reizen...

Gebruiken jullie trouwens je gewone telefoonnummer of heb je er een tweede sim of zo voor?

Ik ging eens op een date met iemand waarbij ik vroeg wat zijn hobbies waren en hij zei dat hij gewoon graag wat Netflix keek en op de bank hangt. Dus ik zou die man richting Meneer Bootje willen sturen 😂 Toen ik dat antwoord kreeg dacht ik namelijk echt dat hij misschien beter wat hobbies kon verzinnen omdat het zo'n saai antwoord is. 

Red Velvet: Spannend met twee dates.

Over mijn succesverhaal op Tinder/Bumble, ik was er net over aan het praten met een collega. Ik ben in het totaal met 9 mannen op date geweest, daarvan waren er twee leuk, maar één van de twee (de buitenlander) bleek al gauw niet zo'n fijne persoonlijkheid te hebben. Dusja, een success rate van 1 op 9. Niet slecht. 

Damoontje

Damoontje

12-10-2021 om 11:57 Topicstarter

Hoe gaat het hier? Iemand al helemaal gelukkig in de liefde? 
Ik heb nu met twee mannen appcontact. Eentje vind ik in zijn berichten erg leuk. Meneer Gezellig noem ik hem. 
De andere weet ik niet zo goed. Gisteren vroeg hij wat ik wilde met ons contact, verder kletsen, videobellen of een koffiedate. Ik vond het prettig dat hij concreet werd. Ik ben zelf druk geweest met familiedingen, een uitvaart etc en ik stel meestal niet een date voor als ik zelf niet kan. 
Dus ik koos voor de koffiedate, dan zijn is het in een uurtje 'klaar' bij wijze van spreken. Want ik vind hem aardig maar denk dat het daar ook bij blijft... maarja weet je dat zeker na alleen een paar berichtjes? Hij woont in de buurt. 
Alleen wil hij nu bellen voordat we gaan daten. En dan denk ik: Dan gaat er dus meer tijd in zitten. Maarja dat ik zo denk in hoeveel 'tijd het kost' is misschien ook geen goed teken. Maar het is gewoon ff heel druk deze weken met allemaal losse dingen. 
Denk dat ik voorstel te bellen en daarna te besluiten of een koffiedate zin heeft. 

Meneer Gezellig is wel eh... gezellig. Wel leuk denk ik. Nog geen concrete plannen, maarja... stel je een date voor als je niet echt tijd hebt? Hij woont nl wel verder weg. 

Toen ik ging swipen had ik een rustige week. Deze week bijna alle avonden vol en volgende week ook. Maar juist dan is bellen misschien handiger.

Benieuwd naar jullie wilde verhalen! 

Damoontje

Damoontje

14-10-2021 om 20:41 Topicstarter

Nou ik zoek ze wel uit. Ik had even gebeld met iemand. Meneer Bootje had ik hem genoemd denk ik. En hij houdt dus van reizen maar dan bedoelt ie een soort Hollandse Toko ergens waar hij dan elk jaar standaard naartoe gaat (dus wel middellandse zee maar met allemaal Nederlanders). 
Ik ben echt een beetje gaan doorvragen waar hij dan allemaal heen ging en of hij dan Spaans of Engels sprak daar... nou nee alleen Nederlanders. 

En echt, ik viel bijna in slaap. Beetje zo'n stem die vroeger rond middernacht zo'n radioprogramma had. Het is nog te vroeg om te gaan slapen maar het zou wel bijna kunnen.... zzzzz... 

Weet niet wie hier nog leest maar ook deze is dus exit 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.