Relaties Relaties

Relaties

ruzie met zus

ik heb ruzie met mijn zus en nu praten we niet meer maar ik hou zo van haar ik mis haar wat moet ik doen
want iemand had mij iets gezegd en ik was vergeten het haar te zeggen en nu is ze boos ik zei al 10 x sorry maar ze blijft boos ik was het echt vergeten te zeggen
maar ze weet dat ik haar de liefste persoon ter wereld vind waarom kan ze me dan niet vergeven
maar ja het is wel mijn eigen fout want dan moest ik het maar niet vergeten te zeggen hebben want het was wel belangrijk voor haar

Kun je een goed gesprek met haar hebben? Face to face? Wat vervelend dat ze boos blijft ondanks je sorry. Wanneer is het gebeurt en was het iets heel belangrijks?

Vergeten kan zou ik zeggen.. hoe oud zijn jullie?

Ik zou haar even laten .even rust 

waar ging het over?

Misschien helpt het om haar een paar dagen met rust te laten en dan te vragen of haar boosheid een beetje gezakt is. Teveel aandringen werkt juist averechts, ook al heb je gelijk.

't Komt vast weer goed .

Moxxie schreef op 21-11-2022 om 11:19:

Misschien helpt het om haar een paar dagen met rust te laten en dan te vragen of haar boosheid een beetje gezakt is. Teveel aandringen werkt juist averechts, ook al heb je gelijk.

't Komt vast weer goed .

Vragen of haar boosheid gezakt is, zou ik niet doen. Als je me boos wilt krijgen, moet je dat doen.. Komt op mij over alsof je mijn gevoel totaal niet serieus neemt. 

Hoe gaat het nu? Is je zus nog boos of hebben jullie het weer bij kunnen leggen?

Tikki

Tikki

24-11-2022 om 20:53 Topicstarter

dank u voor de reacties ik maak het lalleen mar erger de ene stomiteit na de andere nu liet ik haar poes ontspnanppen ze zegt kan jij dan nooit iets goed doen maar het is ook waar ik kan nooit iets goed doen story of my live ik hoop dat het nog goed komt

Tikki schreef op 24-11-2022 om 20:53:

dank u voor de reacties ik maak het lalleen mar erger de ene stomiteit na de andere nu liet ik haar poes ontspnanppen ze zegt kan jij dan nooit iets goed doen maar het is ook waar ik kan nooit iets goed doen story of my live ik hoop dat het nog goed komt

Iedereen doet wel eens iets goed en iedereen maakt fouten, ik hoop ook dat het nog goed komt ik zal duimen.

Tikki

Tikki

30-11-2022 om 01:02 Topicstarter

dank u elaine ik zal even niet komen op deze site en groetjes

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.