Relaties Relaties

Relaties

onzeker



Nou t is zo,na een reltaie van 21 jaar waarvan 6 jaar getrouwd,3 kinderen verder.
Heb ik besloten om te scheiden.De koek is gewoon op..We hebben eigenlijk nooit ruzie,maar ik
ben 41 en ik ga zo niet de rest van mijn leven leven.
Mijn man blijft in t huis en ik moet wat anders.
Maar nu.5 maanden geleden een man ontmoet .We appen elke dag uren lang..
Maar hij zit in een relatie en t gaat daar niet goed..
Hij zegt ook eerlijk als ik geen kinderen had was ik al weg.
Eerst dacht ik deze gevoelens vlakken wel af ,maar niks is minder waar...
Vlinders,ik heb t nog nooit zo meegemaakt.Over 5 weken gaan we afspreken,hij wil er de tijd voor nemen.Dus dat ismooi.Maar t maakt me zo onzeker....pffff


Focus je eerst op je scheiding en vooral ook je kinderen. Weten zij het al?

En die man die die zoekt gewoon iemand om mee vreemd te gaan. Dus daar zou ik niks van verwachten en zeker niet je energie insteken. Die kun je beter besteden aan je kinderen die je nodig gaan hebben.

Volbeat.66

Volbeat.66

24-01-2023 om 14:34 Topicstarter

Ja ,het is al een paar maanden bekent.En hij zegt juist  zelf,als ik alleen wat wou sexen hadden we dat allang gedaan..

ps,mijn kinderen gaan altijd voor.

Volbeat.66 schreef op 24-01-2023 om 14:34:

Ja ,het is al een paar maanden bekent.En hij zegt juist zelf,als ik alleen wat wou sexen hadden we dat allang gedaan..

ps,mijn kinderen gaan altijd voor.

Dat hij het zegt, maakt het nog niet de waarheid. Hij moet ook nog in de gelegenheid zijn om vreemd te gaan.

En daarbij waarom wil je een vreemdganger? Hij gaat haar voor jou niet verlaten. Dus dit is gedoemd te mislukken en jou vooral veel pijn en ellende te bezorgen.

Nu liefdesverdriet is kut, maar de pijn als je dit doorzet gaat echter groter zijn. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

24-01-2023 om 14:40

Wat denk je dan dat hij wil, behalve seks? Laat hem eerst maar eens bij zijn vrouw weggaan. 

Volbeat.66

Volbeat.66

24-01-2023 om 14:40 Topicstarter

nou,mag ik je ff een compliment geven??
Wat een mensenkennis heb jij..handig hoor...

LostJellyfish83

LostJellyfish83

24-01-2023 om 14:48

Volbeat.66 schreef op 24-01-2023 om 14:40:

nou,mag ik je ff een compliment geven??
Wat een mensenkennis heb jij..handig hoor...

Joh, Lollypopje heeft gewoon gelijk. "Mijn relatie gaat niet goed en de kinderen...." is smoes nummer 1 van elke vreemdganger. En jij gaat bewust afspreken met een man met relatie, dus wat verwacht je nou? Je bent nu al hoteldebotel verliefd op iemand die niet bij jou hoort. Dat is alleen maar vragen om ellende. 

Volbeat.66 schreef op 24-01-2023 om 14:40:

nou,mag ik je ff een compliment geven??
Wat een mensenkennis heb jij..handig hoor...

Als je niet wilt horen dat je het niet moet doen, waarom open je dan een topic?

Je weet dat je dan altijd het risico loopt dat je een minder fijn antwoord krijgt.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

24-01-2023 om 15:29

Dus je gaat afspreken met iemand die nog in een relatie zit? Even zien hoe het voelt om na zoveel jaar een relatie en huwelijk en met kinderen nu minnares te zijn?

Zou mijn manier van doen niet zijn. 

Of ben je bang dat je geen huis zult vinden en hoop je dat deze man de moeder van zijn kinderen het huis uit zet zodat jij daar kunt wonen?

En hoe lang zat de relatie al niet meer goed? 5 maand? 
Denk je echt dat die man 3 kinderen mee gaat opvoeden? 
Die wil gewoon dat jij je beentjes opendoet en daarna heeft hij zich bedacht en blijft toch bij zijn vrouw. 

Denk na TO, nu is er nog geen drama gebeurd, niet voor jou en niet voor  je kinderen. Maar je bent er niet ver meer vanaf. 

En als je denkt of vindt dat ik ongelijk heb, moet je met je plannen doorgaan.

Waar is de 100smoezenlijst als je hem nodig hebt

En toch Volbeat, je reageert heel narrig op de reacties die een paar simpele feiten op tafel leggen namelijk dat deze man 1) getrouwd is en 2) al maanden tegen jou aan het appen is over wat hij zegt dat een slecht huwelijk is waaruit hij zegt weg te willen en 3) dat dit een klassiek verhaal is wat waar en niet waar kan zijn maar in alle gevallen niet erg eerlijk, naar niemand. 
Ze zeggen wel eens: zoals je eraan komt, kom je eraf. Dat zou betekenen dat deze man ergens in de toekomst als hij het niet meer leuk vindt met jou, in plaats van naar jou te komen en de kwestie bij de horens te vatten, op zoek gaat naar een verse vrouw die ‘wel’ begrip voor hem heeft en nog niks weet van zijn slechte eigenschappen, met wie hij zonder ballast opnieuw kan beginnen, om die dan eerst maanden aan het lijntje te houden tot hij eruit is wat hij gaat doen. Ik ben altijd een beetje verbaasd als vrouwen niet beseffen dat er een dikke rode vlag wappert bij een man die de huidige partner oneerlijk en liefdeloos behandelt en bespreekt. Waarom zou hij jou zoveel anders behandelen als de verliefdheid eraf is en de sleur is ingetreden, of wat het dan ook is waar hij zegt vanaf te willen? Ben jij zo’n bijzondere vrouw dat hij dat bij jou nooooooit zal doen? Ik zie mezelf in ieder geval niet zo. En dan: wat voor man wil je? Ik zou geen man willen die achter de rug van zijn vrouw een andere vrouw, mij, zit op te warmen en zijn schouders er niet onder zet om er met zijn partner, aan wie hij trouw heeft beloofd, wat van te maken of de knoop doorhakt. Ik zou er pas respect voor hebben als hij het serieus en eerlijk probeert en als het dan niet lukt met open vizier een eind aan maakt. Als zij hem niet kan vertrouwen, kun jij hem ook niet vertrouwen. Er zijn teveel illusies in deze verliefdheid. Eerst maar eens terug op aarde komen. 

Een paar vragen: 

Je zegt dat je vijf maanden geleden met deze meneer begon te chatten. Wanneer precies heb je die scheiding aangevraagd? 

Misschien moet je jezelf eens inlezen in wat een rebound relatie is. Je bent nog getrouwd. Woont nog steeds samen met je gezin. Jullie zitten midden in de scheiding. Dat is verdrietig en absoluut geen feestje, maar ondertussen wil jij wel al de bloemetjes buiten zetten! Logisch dat je hier onzeker over bent, want het is niet wat je op dit moment moet doen. Bovendien heeft een relatie die je op deze manier begint, zelden toekomst omdat je motieven voor een dergelijke relatie van voorbijgaande aard zijn. 

Ik denk dat je dit zelf ook wel snapt. 

Wat vinden je man en kinderen er eigenlijk van? 

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

24-01-2023 om 19:17

karma is a bitch

To je bent geen rebound, je bent een minnares. Je gelooft in zijn lulverhaal over zijn vrouw. Weet zij überhaupt dat het geen goed huwelijk is? Je hoort alleen zijn gezwam. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.