Relaties Relaties

Relaties

Ongewenst gezoend worden

Hi,

Ik zou voor 1e kerstdag naar een jongen toegaan die ik ken en daar met een vriendin van hem met z'n drieën gezellig koken en eten. Toen ik daar aankwam gaf ie aan dat die vriendin ziek was. Nou okay, wij dus gezellig met z'n tweeën eten en daarna gezellig op de bank nog ff kletsen. Toen probeerde hij me ineens te zoenen, ik trok gelijk weg, stond op trok me jas aan en wilde gelijk weg gaan. Toen ik bij de deur stond hield hij me nog tegen. Hij zei dat hij het niet zo bedoelde, hij altijd zoent met vriendinnen van hem die een vriend hebben en dat ik hem zich slecht liet voelen terwijl hij me alleen maar een kus wilde geven. Ik voel me nu best wel klote en paniekerig door wat er is gebeurd.

Heeft iemand ervaring met zo'n soort situatie?


Wat een eikel zeg. Dit is grensoverschrijdend gedrag hoor. Het is helemaal niet normaal om zomaar iedereen te gaan zoenen en om dan, als je merkt dat iemand er niet van gediend is, die persoon ook nog te vertellen dat jij HEM slecht laat voelen. Jij bent hier niet goed behandeld, niet andersom.

Ik zou zeggen, niet meer afspreken met deze gast. Hij kent duidelijk geen grenzen en het woord nee zegt hem ook niks.

Wat erg! Die heeft een schroefje los, wat zeg ik, die mist een heel schakelbord in zijn hoofd. 

Natuurlijk voel jij je nu slecht. Hij is je grens overgegaan en doet daarna ook nog alsof dat heel normaal is met als (ultra!! rare!!) argument “dat hij dat altijd doet” en “hij zichzelf nu slecht voelt door jou” (omdat je je niet zomaar laat zoenen).

Niet intrappen hoor. Je hebt juist heel goed gehandeld door meteen weg te gaan. Goed gedaan. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

25-12-2021 om 23:43

Ach lieverd toch, hij is hier degene die zich klote zou moet voelen, niet jij. Jij hebt helemaal niks verkeerd gedaan! Juist goed dat je meteen bent weggegaan. 

Nooit meer met hem afspreken hoor en ik zou je zieke vriendin ook hierover inlichten. Wat een lul. 

En zijn vriendin was echt ziek, of was haar aanwezigheid een smoesje om jou binnen te krijgen. En maak je niet druk om hem, hij voelt zich vast niet slecht genoeg om het bij een volgende vrouw nog eens te proberen.
Jij hoeft je niet slecht te voelen, kwaad, teleurgesteld in hem , kan allemaal, maar niet slecht

Helemaal eens met de rest: hij zit fout, jij hebt goed gehandeld. Ik kan me goed voorstellen dat je je klote en paniekerig voelt. Wat een schrik, eerst die actie van hem en dan die reactie er nog eens overheen. Zorg maar goed voor jezelf. Dekentje, wat warms te drinken, fijne muziek. Even tot rust komen. Is er iemand bij wie jij terecht kan, iemand die je nu even kan bellen? Als je je paniekerig voelt, is het soms fijn om een vertrouwde stem te horen.

Dit was een eikel die probeerde een slaatje te slaan uit de situatie, niet kreeg wat hij had bedacht en om zélf niet voor lul te hoeven staan jou de zwarte piet toeschoof. Niet om treuren to. En je al helemaal niet slecht voelen om zo'n minkukel.

Astronautje_

Astronautje_

26-12-2021 om 00:03 Topicstarter

nlies schreef op 25-12-2021 om 23:45:

En zijn vriendin was echt ziek, of was haar aanwezigheid een smoesje om jou binnen te krijgen. En maak je niet druk om hem, hij voelt zich vast niet slecht genoeg om het bij een volgende vrouw nog eens te proberen.
Jij hoeft je niet slecht te voelen, kwaad, teleurgesteld in hem , kan allemaal, maar niet slecht

Waarschijnlijk was het idd een smoesje, want nu ik erop terug kijk was er van alles 2. Hij had namelijk zo'n box gehaald bij een restaurant, maar omdat de porties best groot waren geloofde ik dat het voor 3 mensen bedoeld was. Voel me zo naïef nu ... 🤦‍♀️

Astronautje_

Astronautje_

26-12-2021 om 00:04 Topicstarter

Piratenkoningin schreef op 25-12-2021 om 23:56:

Helemaal eens met de rest: hij zit fout, jij hebt goed gehandeld. Ik kan me goed voorstellen dat je je klote en paniekerig voelt. Wat een schrik, eerst die actie van hem en dan die reactie er nog eens overheen. Zorg maar goed voor jezelf. Dekentje, wat warms te drinken, fijne muziek. Even tot rust komen. Is er iemand bij wie jij terecht kan, iemand die je nu even kan bellen? Als je je paniekerig voelt, is het soms fijn om een vertrouwde stem te horen.

Ik ga zo nog ff met m'n vriend bellen en daarna rustig een kopje thee drinken en dan lekker in bed liggen.

Astronautje_ schreef op 26-12-2021 om 00:03:

[..]

Waarschijnlijk was het idd een smoesje, want nu ik erop terug kijk was er van alles 2. Hij had namelijk zo'n box gehaald bij een restaurant, maar omdat de porties best groot waren geloofde ik dat het voor 3 mensen bedoeld was. Voel me zo naïef nu ... 🤦‍♀️

Niet naïef genoeg om te blijven zitten toen hij probeerde je te zoenen. En hoop dat je nu niet zo "verpest" door hem bent dat je niet meer af durft te spreken met andere vrienden. Deze vriend zou ik maar uit mijn adreslijstje schrappen

Google eens op gaslighting. Je moet je zeker niet schuldig voelen!

Wat een bizarre reactie van deze knul. 

Wat een idioot. Ik zou die zieke vriendin ook even vertellen dat deze jongen niet te vertrouwen is. 

Sterkte! 

Ik vind het vooral raar in coronatijd dat je zo dicht naast elkaar bent gaan zitten dat je onverwacht gekust kon worden. En als je een relatie hebt, waarom ging je dan bij een ander kerst vieren? 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

26-12-2021 om 09:55

redbulletje schreef op 26-12-2021 om 08:50:

Ik vind het vooral raar in coronatijd dat je zo dicht naast elkaar bent gaan zitten dat je onverwacht gekust kon worden. En als je een relatie hebt, waarom ging je dan bij een ander kerst vieren?

He ja, is het nog haar eigen schuld ook. Hou toch op. 

Hij is gewoon een eikel die zijn poten thuis moet houden, de rest doet er niet toe. 

Peen schreef op 26-12-2021 om 09:55:

[..]

He ja, is het nog haar eigen schuld ook. Hou toch op.

Hij is gewoon een eikel die zijn poten thuis moet houden, de rest doet er niet toe.

Ik zou behoorlijk pissed zijn als iemand binnen 1,5 meter gaat zitten in deze tijd. Dat dóe je toch gewoon niet? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.