Relaties Relaties

Relaties

Man wil dat ik stop met open relatie


Ermito schreef op 01-05-2023 om 11:04:

[..]

Hier (meestal) stille meelezer. Kon het nu niet laten te reageren omdat mijn bek openvalt.

Ze neukt dus niet buiten de deur maar in hun eigen huis wat een thuis hoort te zijn voor het gezin, hun eigen samen opgebouwde nestje, maar ach, ze houdt toch zo zielsveel van haar man.

Die arme kloot gaat werken en zij ontvangt haar minnaars THUIS! Als mijn partner zo respectloos met "onze veilige haven" omging kon hij/zij vertrekken, en wel meteen.

En daarom reageer je nu nog even op een post van een week geleden die momenteel totaal niet relevant meer is?

Laten we even stoppen met steeds weer alle "afschuwelijke" dingen die Blomk of Blomkeman hebben gedaan benoemen, maar kijken naar wat ze wel doen. En dat is dat ze beiden, samen, hun best doen om elkaar weer te vinden. Zowel seksueel als op relatiegebied en dat vind ik super positief en hoopvol klinken.

@Blomke Ik word heel blij van je laatste post. Ik zie daarin dat jullie beiden echt willen Maar neem jullie tijd en blijf vooral ook heel veel praten samen. Ik hoop voor jullie dat het daardoor vanaf nu alleen maar beter wordt

Ermito schreef op 01-05-2023 om 11:04:

[..]

Hier (meestal) stille meelezer. Kon het nu niet laten te reageren omdat mijn bek openvalt.

Ze neukt dus niet buiten de deur maar in hun eigen huis wat een thuis hoort te zijn voor het gezin, hun eigen samen opgebouwde nestje, maar ach, ze houdt toch zo zielsveel van haar man.

Die arme kloot gaat werken en zij ontvangt haar minnaars THUIS! Als mijn partner zo respectloos met "onze veilige haven" omging kon hij/zij vertrekken, en wel meteen.

Mocht mijn partner behoefte hebben aan een minnaar, zou ik net het liefst hebben dat ze deze thuis ontvangt, net omdat het een veilige omgeving is. 

Yumi schreef op 30-04-2023 om 10:29:

[..]

Misschien is het een idee, om tegen je man ook eens recht door zee te vertellen hoe het is. Fijn dat je hier eerlijk bent, maar je man weet niet dat je een verborgen seksleven hebt...........

Dit is wat TO in haar posts schrijft dat man van niks weet. Ik kan me haast niet voorstellen dat haar man, ondanks dat hij veel werkt, niets ervan merkt of geen enkel vermoeden heeft dat haar minnaars in zijn eigen huis komen en daar uren liggen rollebollen met zijn echtgenote.

Lollypopje schreef op 01-05-2023 om 11:52:

[..]

En daarom reageer je nu nog even op een post van een week geleden die momenteel totaal niet relevant meer is?

Laten we even stoppen met steeds weer alle "afschuwelijke" dingen die Blomk of Blomkeman hebben gedaan benoemen, maar kijken naar wat ze wel doen. En dat is dat ze beiden, samen, hun best doen om elkaar weer te vinden. Zowel seksueel als op relatiegebied en dat vind ik super positief en hoopvol klinken.

@Blomke Ik word heel blij van je laatste post. Ik zie daarin dat jullie beiden echt willen Maar neem jullie tijd en blijf vooral ook heel veel praten samen. Ik hoop voor jullie dat het daardoor vanaf nu alleen maar beter wordt

Precies gewoon positief de nieuwe aanpak benaderen. 

Wat een goed besluit om de afspraak van volgende week te cancelen en in plaats daarvan dat moment met je man door te brengen. Ik hoop dat dit jullie weer nader tot elkaar brengt.

Wat ik je nog wel wil meegeven. Je begon dit topic heel stellig dat je man niet aan jouw behoeften kon voldoen en er niet voor openstond om hierover te praten. Toch lijkt het nu alsof hij na één avond ineens toch best openstaat voor experimenteren. Het komt op mij over dat jullie gewoon erg onervaren waren en het daardoor wat saai was. Maar dat je toen man jullie seksleven weer wilde oppakken je hebt ingevuld dat hij wilde blijven bij het oude. 

Ik denk dat het goed zou zijn als je bij jezelf nagaat of ditzelfde ook op andere gebieden speelt. Dat je dingen niet bespreekbaar maakt terwijl je er niet gelukkig mee bent.

Blomke82

Blomke82

17-05-2023 om 22:50 Topicstarter

Even een update, wat ik zelf ook fijn vind om te lezen in topics😉

Man en ik hebben een hele fijne us-time dag gehad, het was heel relaxed allemaal en ja, ook seksueel zijn we flink verder gekomen, met name op oraal vlak.

Dit heeft nog een aantal vervolgen gehad en ook man heeft er weer plezier in. Het is allemaal zelfs meer dan dat ik hoopte.

We hebben elkaar eigenlijk weer gevonden.

wat goed blomke! Fijn! En mocht het weer wat verslappen, dan weet je ook dat jullie weer terug kunnen komen.

Blomke82

Blomke82

17-05-2023 om 23:26 Topicstarter

Stardust schreef op 17-05-2023 om 22:53:

wat goed blomke! Fijn! En mocht het weer wat verslappen, dan weet je ook dat jullie weer terug kunnen komen.

Wat een woordspeling haha. Gelukkig zijn we er beide ook relaxed onder nu als dat gebeurt. Juist omdat we samen andere manieren ontdekt hebben om dat te compenseren. De druk is er zeg maar een beetje af.

Wat fijn om te horen Blomke!

Wat ontzettend leuk om te lezen. Heel veel geluk samen.  ♥️

Blomke82

Blomke82

18-05-2023 om 08:55 Topicstarter

Ben er zelf ook echt super blij mij. Heb er nog over na gedacht maar wat was ik eigenlijk stom bezig zeg.dat ik uren lang op datedagen met een andere kerel lag te seksen. 

Die tijd gebruik ik nu voor heerlijke wandelingen, en ja, soms mijn satisfyer haha.

Maar minnaars? Nee, heb ze allemal gewist op foon en skype. Ben weer happy, zowel met gezin als met mezelf!

@Blomke Ik word echt zo blij dit te lezen. Ik ben zo blij voor jullie. Ik hoop dat jullie nog heel veel gaan genieten samen 😊💜

Blomke82 schreef op 18-05-2023 om 08:55:

Ben er zelf ook echt super blij mij. Heb er nog over na gedacht maar wat was ik eigenlijk stom bezig zeg.dat ik uren lang op datedagen met een andere kerel lag te seksen.

Die tijd gebruik ik nu voor heerlijke wandelingen, en ja, soms mijn satisfyer haha.

Maar minnaars? Nee, heb ze allemal gewist op foon en skype. Ben weer happy, zowel met gezin als met mezelf!

Wat een goed nieuws!

En wat een rust geeft het he wanneer je alles verwijderd? Althans zo heb ik het ervaren. Het wad een hele spannende en leuke tijd. Had het niet willen missen en veel geleerd over mezelf maar nu zonder minnaars geeft de rust mij veel meer voldoening. En uiteraard ook de goede relatie tussen man en mij.

Heel veel geluk samen en bedankt voor de update!

Blomke82

Blomke82

18-05-2023 om 10:21 Topicstarter

Miraval schreef op 18-05-2023 om 09:54:

[..]

Wat een goed nieuws!

En wat een rust geeft het he wanneer je alles verwijderd? Althans zo heb ik het ervaren. Het wad een hele spannende en leuke tijd. Had het niet willen missen en veel geleerd over mezelf maar nu zonder minnaars geeft de rust mij veel meer voldoening. En uiteraard ook de goede relatie tussen man en mij.

Heel veel geluk samen en bedankt voor de update!

Ja idd, kan het niet beter verwoorden.

echt fijn voor jullie allebei. Geniet van elkaar

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.