Relaties Relaties

Relaties

Man wil dat ik stop met open relatie

Mijn man en ik zijn al jaren samen. De seks was eigenlijk nooit echt je van het geweest. Daar kwam bij boven op dat hij door medicijngebruik impotent werd, wat na het stoppen met de medicijnen een mentale kwestie werd. Hij wou er niets mee doen, en uit waarschijnlijk een soort van schaamte werd hij afstandelijk voor elke vorm van intimiteit. Ook knuffelen e.d. was zeg maar te veel.

Daar stond tegenover dat ik (mede daardoor?) juist steeds meer behoefte kreeg aan fysiek contact. Hij had op gegeven moment zelfs liever dat ik dat maar bij een ander moest zoeken, zolang hij er maar niets van merkte, zei hij een keer nadat ik weer eens werd afgewezen nadat ik fysieke toenadering zocht.

Hij werkt erg veel, was dus sowieso veel alleen als kids op school waren, en kwam op een ochtend uit verveling op een erotisch getinte chatbox terecht. Daar kreeg ik de aandacht waar ik enorm naar verlangde en zag er bepaalde foto's die me enorm nieuwsgierig maakten. Met de woorden van mn man in m'n achterghoofd besloot ik er aan toe te geven en ging fysiek daten. 

Er ging echt een wereld voor me open, had regelmatig seks die me in de 7e hemel bracht. Ik werd een veel blijer persoon, wat mijn man natuurlijk ook merkte. Eerst vond hij het leuk me zo te zien maar gaande weg vond hij het steeds moeilijker. Hij besloot zelfs naar een seksuoloog te gaan met zijn probleem.

Wat wil het geval, het begint weer een beetje te werken bij hem en hebben zelfs al weer een paar vrijpartijtjes gehad. Maar wat een waardeloze seks is het met wat ik nu gewent ben. Hij wil nu dat ik ineens mijn "geheime" leven opgeef, maar dat kan ik niet meer.

De hung naar lust is zo groot dat ik ondertussen een paar keer weer met een minnaar heb gedate, wat resulteerde in super lekkere seks met toch een beetje schuldgevoel, wat ik hiervoor nooit had.

Wat ik hiermee wil? Weet het niet, beetje van me afschrijven of misschien dat iemand advies heeft voor deze tweespalt?


Hebben jullie afgezien van de sex nog wel een fijne relatie? Is je huwelijk nog belangrijk voor je?

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

23-04-2023 om 06:26

als.je man er niet meer achter staat is het geen open relatie meer, maar vreemd gaan.

Waarom zeg je dat je er niet meer mee kunt stoppen? Dan lijkt het alsof het je overkomt. Ik denk dat je eigenlijk bedoelt dat je niet wilt stoppen. Waarom is dat?

Blomke82

Blomke82

23-04-2023 om 06:27 Topicstarter

Montblanc schreef op 23-04-2023 om 06:11:

Hebben jullie afgezien van de sex nog wel een fijne relatie? Is je huwelijk nog belangrijk voor je?

Ja, dat zeer zeker wel. Dat is ook meteen het probleem. We hebben het buiten de seks erg prettig.

Maar ben qua seks een beetje verwend geworden ofzo, waardoor ik dat er graag bij wil houden.

Heb nooit echt liefde gevoeld voor minnaars, enkel lust. Heb buiten het maken van een afspraakje ook nooit contact met een minnaar. Het is echt puur fysiek. Ook tijdens seks praten we amper. Mentaal is er nooit een klik geweest met een minnaar. Fysiek des te meer. En dat heb ik met mijn man dus totaal niet (meer)

Blomke82

Blomke82

23-04-2023 om 06:31 Topicstarter

Wandelvrouwtje schreef op 23-04-2023 om 06:26:

als.je man er niet meer achter staat is het geen open relatie meer, maar vreemd gaan.

Waarom zeg je dat je er niet meer mee kunt stoppen? Dan lijkt het alsof het je overkomt. Ik denk dat je eigenlijk bedoelt dat je niet wilt stoppen. Waarom is dat?

De hung naar dat heerlijke gevoel van enorm lekkere seks, dat werkt blijkbaar verslavend. Klinkt stom misschien. Maar heb seks gehad waarvan ik er voor nooit had gedacht dat het zo enorm lekker kon zijn. Had regelmatig een echt "Wowww" gevoel, wat ik daarvoor nog nooit had gehad.

stoppen of scheiden.   Een open relatie moet van beiden kanten komen en als hij dat niet wil kan je dat niet eisen

kan je er niet over praten? Dat je man zijn skills kan upgraden zeg maar? Je weet nu toch hoe je het graag zou willen?

of je man leren wat jij nu lekkere sex vind. 

Als je niet wil stoppen met de buitenechtelijke sex dan gaat het niet om de daad zelf die het lekker maakt maar om het stiekeme en was het open huwelijk helemaal niet zo open omdat je het toch semi stiekem deed.

Jeetje Blomke wat lastig! Ik heb ook een open relatie en zou dat niet zomaar op kunnen geven!

Zou je met je man kunnen bespreken dat je er nog niet aan toe bent om er mee te stoppen?

je weet nu veel beter wat je wilt, nodig hebt en kan bieden op seksueel vlak. Wat maakt dat je dat niet verder wilt ontdekken met je man
En ik weet onvoldoende van een open relatie, maar dat werkt toch 2 kanten op? Hij kan nu toch ook buiten jullie huwelijk op zoek gaan seksueel contact? Hebben jullie dat al besproken?

Blomke,
Ik begreep uit vorige posts dat vooral Jij een open relatie hebt, en je man hier eigenlijk niets van wilde weten. Nu gaat bij hem alles weer een beetje werken, die man heeft jaren geen seks gehad, en moet hij jou bevredigen. 
Ga er maar aanstaan, bij een vrouw die jarenlang met vooral jongere minnaars de sterren van de hemel gebeukt heeft. 
Heb nu al medelijden met hem. 

Blomke82

Blomke82

23-04-2023 om 09:00 Topicstarter

Dutchgirly schreef op 23-04-2023 om 07:56:

kan je er niet over praten? Dat je man zijn skills kan upgraden zeg maar? Je weet nu toch hoe je het graag zou willen?

Ja maar tussen willen en kunnen zit een wezenlijk verschil helaas. Minnaars waren vooral sportieve goed bedeelde jonge mannen, en lomp gezegd het tegenovergestelde van mijn man.

En nee denk dus niet dat ik die ervaringen met mijn man kan halen, eerlijk gezegd...

Het is niet zo dat als de boel weer werkt dat alles net zo kan als bij mijn minnaars.

Ben er misschien verwend in geworden, maar vind het echt heel erg lastig om er zomaar plotseling mee te stoppen.

Blomke82

Blomke82

23-04-2023 om 09:02 Topicstarter

Tatemae schreef op 23-04-2023 om 08:13:

je weet nu veel beter wat je wilt, nodig hebt en kan bieden op seksueel vlak. Wat maakt dat je dat niet verder wilt ontdekken met je man
En ik weet onvoldoende van een open relatie, maar dat werkt toch 2 kanten op? Hij kan nu toch ook buiten jullie huwelijk op zoek gaan seksueel contact? Hebben jullie dat al besproken?

We hadden zeker afspraken, maar meer op mijn kant gericht. Ik mocht alleen jongere mannen, om verliefdheid te voorkomen. Het mocht enkel en puur lust zijn, en bij meer direct afkappen en net om het zomaar te zeggen. 

je hebt geen open relatie, je gaat vreemd aangezien je man je gevraagd heeft om te stoppen. Wat best een redelijke vraag is aangezien hij met zichzelf aan de slag is gegaan. Je schrijft dat je niet kan stoppen, dat kan je prima, je wil het gewoon niet. Wat heb je zelf gedaan om de huidige seks met je man leuk te maken? Het is nogal wat voor je man om het weer op te (kunnen) pakken na erectie problemen en de wetenschap dat je vrouw met een ander de sterren van de hemel neukt. 

Sorry maar jij bent je man niet waard. Bah. 

Blomke82 schreef op 23-04-2023 om 09:00:

[..]

Ja maar tussen willen en kunnen zit een wezenlijk verschil helaas. Minnaars waren vooral sportieve goed bedeelde jonge mannen, en lomp gezegd het tegenovergestelde van mijn man.

En nee denk dus niet dat ik die ervaringen met mijn man kan halen, eerlijk gezegd...

Het is niet zo dat als de boel weer werkt dat alles net zo kan als bij mijn minnaars.

Ben er misschien verwend in geworden, maar vind het echt heel erg lastig om er zomaar plotseling mee te stoppen.

Verwend is niet het woord


houd je van je man? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.