Relaties Relaties

Relaties

Man afgevoerd door de politie

Ik zit nog te trillen op de bank. Mijn man is opgehaald door de politie. Hij komt oorspronkelijk uit Engeland en is een grote voetbalfan. Na het verlies heeft hij de halve imboel op straat gegooid. De buren hebben toen de politie gebeld en die hebben hem meegenomen. Ik ben ontzettend geschrokken van alles. 


CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

12-07-2021 om 03:13

Over een paar uur is hij weer thuis hoor. 

Mocht je nog wakker zijn. Eet even wat, neem lekker een douche en spoel de bibbers weg en ga dan een paar uurtjes slapen. Morgen is het tijd om te kijken wat de schade is zowel in huis als in je relatie. Tegen die tijd staan hier vast goede adviezen. Sterkte!

Eens met Blueheart. Misschien wel eerder dan je lief is. Hoewel kan hij mooi zelf puinruimen.

Lilalo

Lilalo

12-07-2021 om 03:25 Topicstarter

Bedankt voor de lieve woorden. Mijn man heeft ook een agent geschopt en de ruit van de politiewagen vernield. Ik hoop dat hij snel weer thuis komt. Ik ben nu alleen met ons kindje van 2 maanden. Ik mis hem zo. Ik snap niet waarom hij dit doet. Hij draait gewoon helemaal door bij die klote voetbal. Ergens ben ik ook boos. Nou ik ga onze dochter nog even voeden en dan proberen te slapen. 

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

12-07-2021 om 03:31

Hij zal waarschijnlijk wel voor moeten komen maar meestal mag je in tussentijd wel gewoon naar huis, en veilig thuis zal wel een melding ontvangen ivm jullie baby. 

Allereerst veel sterkte Lilalo, ik hoop dat je man gekalmeerd is als hij weer thuis komt. Gaat het met jou nu ook weer een beetje? Hopelijk blijft het hierbij voor jullie. 

Succes ermee! 

Ben je geschrokken van zijn gedrag of van het feit dat de politie heeft ingegrepen?

Oh, jullie hebben ook nog een baby....tja. Ik zou je man voortaan niet meer in huis voetbal laten kijken wanneer Engeland speelt. Hij gaat maar naar de kroeg. Ik raad hem de Ierse pub aan, daar kunnen ze hem wel een paar manieren bij brengen. 

Een man missen die een halve inboedel op straat gooit als zijn club verliest?  Dat je dan bibbers krijgt als die opgepakt wordt ipv de bibbers als die loopt te slopen snap ik even niet.

Is dit een serieus topic? Dit kan toch niet?

Geen enkel woord van afkeuring over het super agressieve gedrag van je man.... Gelukkig dat de buren wél hebben ingegrepen. En geweld tegen de politie: dat zal wel gevolgen gaan hebben. (En dat is maar goed ook.)

Als je nu dringend hulp nodig hebt met je baby, dan zou ik je familie maar vragen om te komen helpen.

Oh meid wat zul je geschrokken zijn, zeker met een klein hummeltje thuis. Ik zou straks als je wat gekalmeerd bent wel even alles rustig op een rijtje zetten want iemand die zo buiten zinnen raakt van voetbal lijkt mij lastig om mee om te gaan. 

Sterkte voor jou 

En jij kijkt zwijgzaam toe als hij de inboedel de straat op plettert? 

De agent schoppen en een politieauto vernielen zal ook wel zwaar mee tellen vrees ik . Heeft hij vaker dit soort uitbarstingen ?

Heb je familie of een vriendin gebeld om jou bij te staan ? 
ik zou mijn man even niet te hoeven zien na zoiets . 

flipje2 schreef op 12-07-2021 om 07:11:

Is dit een serieus topic? Dit kan toch niet?

Geen enkel woord van afkeuring over het super agressieve gedrag van je man.... Gelukkig dat de buren wél hebben ingegrepen. En geweld tegen de politie: dat zal wel gevolgen gaan hebben. (En dat is maar goed ook.)

Als je nu dringend hulp nodig hebt met je baby, dan zou ik je familie maar vragen om te komen helpen.

dit dacht ik ook al. 

Wat heftig Lilalo. Herken je dit (soort) gedrag van eerdere voetbalenwedstrijden in andere jaren? Zo ja, hebben jullie daarover toen met elkaar gesproken en heeft je man aangegeven hoe hij dit gedrag bij zichzelf wil voorkomen?

Mocht deze finale de eerste keer zijn, dan gun ik je bij thuiskomst een schuldbewuste man die beterschap belooft en concreet maakt hoe hij dit in de toekomst gaat voorkomen. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat je "bij je man moet blijven", want het lijkt me een heel onveilige situatie voor jou en je baby en ik kan me ook goed voorstellen dat je hem de deur uitzet.

En volgend jaar is er alweer voetbal... 

Sterkte Lilalo. Maar waar ben je inderdaad precies van geschrokken? Dat de politie is gekomen, of omdat hij als een primaat tekeer is gegaan?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.