Relaties Relaties

Relaties

Lesbische dating apps/sites gezocht?

Nou de titel zegt het al!

ik vraag me vooral af welke dating apps/sites fijn zijn om te gebruiken? Ik vind tinder niks… 

Ben benieuwd! 

Zelf ben ik nog niet uit de kast bij mijn familie, bij sommige vrienden wel. Ivm herkenbaarheid schrijf ik daarom ook onder een andere nick. 
Misschien ook een idee om hier verder over te kletsen met elkaar? 


zelf ben ik niet lesbisch, maar misschien staat hier wat tussen?

https://www.datingappkiezen.nl/lesbisch/

Warhoofd

Warhoofd

03-11-2021 om 08:20 Topicstarter

Lollypopje schreef op 03-11-2021 om 08:17:

zelf ben ik niet lesbisch, maar misschien staat hier wat tussen?

https://www.datingappkiezen.nl/lesbisch/

Thanks! Ga daar straks eens naar kijken! 

Ik vind HER een fijne dating app. Tinder is echt verschrikkelijk.
Een aantal jaren terug was HER echt heel klein maar nu is het echt gegroeid.

Verder ben ik zelf ook altijd zoekende en het valt me op dat er voor homo mannen veel is maar voor vrouwen een stuk minder. Maar misschien kijk ik op de verkeerde plekken

Ooh en ik heb ook wel een tijd op OK cupid gezeten, dat was op zich ook heel prima.

Warhoofd

Warhoofd

03-11-2021 om 08:48 Topicstarter

stokstaart schreef op 03-11-2021 om 08:43:

Ik vind HER een fijne dating app. Tinder is echt verschrikkelijk.
Een aantal jaren terug was HER echt heel klein maar nu is het echt gegroeid.

Verder ben ik zelf ook altijd zoekende en het valt me op dat er voor homo mannen veel is maar voor vrouwen een stuk minder. Maar misschien kijk ik op de verkeerde plekken

Ik heb de app een tijdje terug gedownload maar ik snap hem nog niet echt hahaha of dat ligt aan mij. 

Las net ook ergens dat bumble ook wel een goede is. Maar toen ik nog niet ‘uit de kast’ was/dacht dat ik wel verliefd kon worden op een man, vond ik dat geen prettige app Door de benadering. Maar misschien ligt dat aan de mannen die er op zitten? 

Warhoofd schreef op 03-11-2021 om 08:48:

[..]

Ik heb de app een tijdje terug gedownload maar ik snap hem nog niet echt hahaha of dat ligt aan mij.

Las net ook ergens dat bumble ook wel een goede is. Maar toen ik nog niet ‘uit de kast’ was/dacht dat ik wel verliefd kon worden op een man, vond ik dat geen prettige app Door de benadering. Maar misschien ligt dat aan de mannen die er op zitten?

Die mannen identificeren zich misschien wel als vrouw (daar kan en mag je niets meer van zeggen tegenwoordig want we moeten allemaal woke zijn) en voelen zich dan lesbisch. Dat kan tegenwoordig heel goed hoor.

Verder zou ik je niet kunnen helpen.

Weet niet hoe oud je bent, voor 12-18 heeft Young&Out ook nog iets, wat precies weet ik niet hoor. Mijn dochter gaat binnenkort naar het Y&O café, speciaal voor die doelgroep. 

Warhoofd

Warhoofd

03-11-2021 om 09:04 Topicstarter

SuzyQFive schreef op 03-11-2021 om 09:02:

Weet niet hoe oud je bent, voor 12-18 heeft Young&Out ook nog iets, wat precies weet ik niet hoor. Mijn dochter gaat binnenkort naar het Y&O café, speciaal voor die doelgroep.

Nou daar ben ik allang voorbij haha. Ik ben 30!

stokstaart schreef op 03-11-2021 om 08:43:

Ooh en ik heb ook wel een tijd op OK cupid gezeten, dat was op zich ook heel prima.

Ik wist niet hoeveel die gebruikt wordt door lesbische vrouwen, maar als datingapp vond ik hem heel fijn. Vooral omdat je een grote diversiteit aan voorkeuren kunt opgeven.

Alleen dat chatten bleek niks voor mij, werd ik veel te onrustig van.

Via de site www.Expreszo.nl zijn wellicht ook mogelijkheden te vinden. 

Warhoofd

Warhoofd

03-11-2021 om 14:04 Topicstarter

RavIvaR schreef op 03-11-2021 om 11:36:

Via de site www.Expreszo.nl zijn wellicht ook mogelijkheden te vinden.

Oh wauw thanks, super interessante website ook! 

Warhoofd schreef op 03-11-2021 om 08:48:

[..]

Ik heb de app een tijdje terug gedownload maar ik snap hem nog niet echt hahaha of dat ligt aan mij.


Wat snap je er niet aan? Misschien kan ik je een hint geven
Het werkt een beetje zoals tinder.

Warhoofd

Warhoofd

03-11-2021 om 17:38 Topicstarter

stokstaart schreef op 03-11-2021 om 17:07:

[..]

Wat snap je er niet aan? Misschien kan ik je een hint geven
Het werkt een beetje zoals tinder.

Ik weet niet eens waar je je matches terug kunt vinden (of ik heb er nog geen haha 

Warhoofd

Warhoofd

03-11-2021 om 17:40 Topicstarter

en ik snap ook niet waar je leeftijd en afstandsvoorkeuren kunt aanpassen. Nu komen er elke keer mensen voorbij die 100km verderop zitten of bijna 8-9 jaar jonger zijn. Dat vind ik niks.  

Bij notifications staat of iemand je gewoon geliked heeft of dat het een match is. Dat is idd wat onoverzichtelijk. Maar in de chat staat ook dat je een match hebt en dat je kunt beginnen met chatten.

De instellingen staan (op android) rechts bovenin 3 puntjes. Als je daarop klikt komt er een rijtje tevoorschijn waar filters bij staat.
Daar kun je als niet betalend lid je leeftijdsfilter en afstand in vullen. En blijkbaar is het een ding dat je geliked wordt door heel jonge vrouwen   Ik word regelmatig geliked door iemand van wie ik de moeder had kunnen zijn en zo oud ben ik nu ook weer niet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.