Relaties Relaties

Relaties

(Laagdrempelige) single events

Hoi, het lijkt mij wel leuk om of en toe is naar een single event te gaan in het weekend. 
Maar vind het wel belangrijk dat het laagdrempelig en zondere hoge verwachtingen of verdere verplichtingen is.
Ik heb met net ingeschreven bij nmlk maar daar moet je eerst "toegelaten" worden, even afwachten dus.
Nou is nmlk ook niet echt (alleen) voor singles natuurlijk, de opzet is anders.
Ik ben halverwege de 40 en houd van wandelen, in de natuur alsmede stadswandelingen, terrasje, bios, pubquiz. 

Wie weet een site wat mss aansluit bij mijn wensen? Het doel is dus laagdrempelig andere singles te ontmoeten en wie weet wat daar dan eventueel uit kan komen. 


Boek een singles wandelreis naar Madeira bijv zodra dat weer kan

Ken je de Wandeldate (.nl) al?

ButterCup

ButterCup

08-08-2021 om 08:25 Topicstarter

SuperCow schreef op 08-08-2021 om 08:15:

Ken je de Wandeldate (.nl) al?

Ow, nee, thnx is ga 's kijken!

ButterCup

ButterCup

08-08-2021 om 08:27 Topicstarter

Dat ziet er wel oké uit, even verder kijken!

Ik vond de evenementen van NMLK altijd heel leuk en afwisselend, dus hopelijk kom je daar door de ballotage Voordeel vond ik dat er heel veel verschillende activiteiten georganiseerd worden, van een etentje tot wandeling tot museumbezoek tot avondje stappen. Dus je kunt echt kiezen wat je aanspreekt (en ontmoet dan ook anderen die daarvan houden). 

(Ik heb er overigens ook m’n man ontmoet; toen ik aan het einde van een activiteit nog een kort praatje met hem aanknoopte en we telefoonnummers uitwisselden, bleek hij bij een vervolgafspraak meer dan leuk ❤️).

ButterCup

ButterCup

08-08-2021 om 09:35 Topicstarter

Hej wat leuk Nienke! Ja, even wachten of ik goedgekeurd word haha. Ik heb maar mbo hè, 

Ken je MeetUp? Is niet specifiek voor singles, geen ballotage, veel verschillende activiteiten. Ken iemand die daar de liefde tegen het lijf liep.

Die ballotage van nmlk valt wel mee toch. Volgens mij willen ze gewoon normale frisse (hoogopgeleiden) mensen op het platform. Het is ook beslist geen daten, ik heb er ook gebruik van gemaakt terwijl ik gewoon een relatie heb. Maar gewoon gezellig nieuwe mensen leren kennen.
Soms merk ik dat er mannen komen met meer een dating intentie, dat vind ik dan wel vervelend. 

ik volg het topic. 

ButterCup

ButterCup

08-08-2021 om 12:59 Topicstarter

Mlah! schreef op 08-08-2021 om 09:44:

Ken je MeetUp? Is niet specifiek voor singles, geen ballotage, veel verschillende activiteiten. Ken iemand die daar de liefde tegen het lijf liep.

Oh, klinkt ook leuk en lekker laagdrempelig, ik ga checken, thnx!

ButterCup

ButterCup

08-08-2021 om 13:01 Topicstarter

essychan schreef op 08-08-2021 om 09:59:

Die ballotage van nmlk valt wel mee toch. Volgens mij willen ze gewoon normale frisse (hoogopgeleiden) mensen op het platform. Het is ook beslist geen daten, ik heb er ook gebruik van gemaakt terwijl ik gewoon een relatie heb. Maar gewoon gezellig nieuwe mensen leren kennen.
Soms merk ik dat er mannen komen met meer een dating intentie, dat vind ik dan wel vervelend.

Ja, voor mij is het een beetje van beide, gewoon gezellig met een club mensen iets ondernemen en wie weet zit er mss wel een keer iemand bij met wie het echt klikt. 
Dat past mij veel beter dan echte datingssites.


Ik vind dit ook wel interessant om te weten. Meetup, zit dat in heel Nederland?

Voor 50+ heb je Klup. Ik heb het een tijdje gevolgd. Het is een app. Iedereen kan er een activiteit opzetten en anderen uitnodigen om mee te doen. Tijdens corona was alles online dus ik heb nog geen mensen ontmoet. Binnenkort ga ik naar een dansfeest met barbecue. Ik ben benieuwd.

ButterCup

ButterCup

08-08-2021 om 15:54 Topicstarter

Daar ben ik nog te jong voor maar ben wel benieuwd naar jouw ervaring dan later van die bbq. Klinkt leuk!

NMLK heb ik ook goede ervaringen mee. Wel dat mannen iets vaker ‘op zoek’ zijn dan vrouwen. Lang niet iedereen is op een date uit. Soms zijn het mensen die hun oude vriendengroep wat ontgroeid zijn of die verhuisd zijn. 
Weekendhike vind ik ook leuk alleen de mannen soms sociaal wat onhandiger. 

Ik hoop dat ik dit topic even mag misbruiken voor een vraag. Apart topic vind ik iets te overdreven. Is het op Tinder gebruikelijk om je echte naam te gebruiken of Nick? Stel dat mijn naam weinig voorkomt en ik liever niet wil dat ik meteen opgezocht kan worden op LinkedIn enzo. Beetje off-topic maar hopelijk hier advies 😃

ButterCup

ButterCup

09-08-2021 om 12:54 Topicstarter

geen idee damoontje, tinder is echt echt niks voor mij 😅 maar wellicht dat iemand anders het weet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.