Relaties
infinity
31-07-2025 om 13:04
jongere man 22 met oudere vrouw 35 - relatie
Goedenmiddag,
ik date al enige tijd met een jongere man. Toch merk ik soms wel dat hij echt nog heel jong is. maar goed dit is niet vreselijk. ik ben eigenlijk benieuwd naar andere die wellicht zelf ook een date of relatie hebben in deze leeftijdscategorie. Ik weet dat hoe ouder we worden het steeds minder aanvoelt als een verschil. bedoel een man van 40 en een vrouw van 53 is heel anders als een man van 22 en een vrouw van 35. Ook is het veelal andersom dat de man ouder is als de vrouw. Ik ben dus echt specifiek opzoek naar de jongere man met een oudere vrouw in ook deze leeftijdscategorie. ik ben dan benieuwd naar jou ervaring en hoe je omging met de verschillen tussen jullie maar ook van buitenaf. ??
DeOnbekende
31-07-2025 om 20:08
Ik kan me er echt niets bij voorstellen dat ik zou vallen op een jongetje van 22 dat nog naar school gaat. Ik vind het een beetje viezig, zoek iemand van je eigen kaliber joh.
letterkoekje
01-08-2025 om 09:22
DeOnbekende schreef op 31-07-2025 om 20:08:
Ik kan me er echt niets bij voorstellen dat ik zou vallen op een jongetje van 22 dat nog naar school gaat. Ik vind het een beetje viezig, zoek iemand van je eigen kaliber joh.
Wa's dat nu voor een reactie!
bieb1963
01-08-2025 om 09:27
infinity schreef op 31-07-2025 om 15:57:
[..]
dat is andersom natuurlijk ook als de man ouder is dan de vrouw, krijgt misschien zijn D. niet meer omhoog op een begeven moment. zou je dan weggaan alleen daarom? Stel je voor je hebt de mooiste persoon op aarde in jouw ogen en diegene krijgt een ongeluk, been amputatie.. ga je dan weg? dat zijn eigenlijk net zo goed dingen waar je dan over na gaat denken..
Hm, ik denk dat je nu een beetje te kort door de bocht bent.
DeOnbekende
01-08-2025 om 10:42
letterkoekje schreef op 01-08-2025 om 09:22:
[..]
Wa's dat nu voor een reactie!
![]()
Dat noem je een mening.
infinity
06-08-2025 om 13:28
DeOnbekende schreef op 31-07-2025 om 20:08:
wat een niets zeggende reactie inderdaad. misschien ben je zelf een beetje viezig om zo te denken ubberhaupt. of je hebt weinig hersencapaciteit. je mag best je mening geven maar dit slaat nergens op!
ToetieToover
06-08-2025 om 13:55
Het commentaar van buitenaf kun je hier alvast een beetje voorproeven.
Mijn vriend is een tijd getrouwd geweest met een 20 jaar oudere dame. Uiteraard liepen die tegen verschillen aan. Zij heeft hem altijd meegenomen naar haar vriendengroep die sowieso erg divers was en dat was geen probleem. Zij heeft er ook voor gewaakt dat dit goed verliep. Sommige gespreksonderwerpen waren droge geschiedenis voor mijn vriend en een belevenis voor de oudere generatie.
Het belangrijkste is welwillendheid. En op tijd weer loslaten, als de verschillende levensfases gaan knellen. Door een kinderwens bijvoorbeeld, of door de menopauze die andere behoeftes met zich meebrengt. Dat hoeft niet altijd een probleem te zijn, en dat soort verschil in behoeften kan ook in relaties voorkomen met een kleiner leeftijdsverschil. Denk daarom niet dat het ‘voor altijd’ zal zijn. Dat denk ik zelf trouwens nooit bij relaties, dus zo heel anders is dat niet.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.