Relaties Relaties

Relaties

Je uiterlijk aanpassen voor je relatie.

Ik heb al 15 jaar relatie. Mijn vriend heeft laatst gezegd dat hij het leuk zou vinden als ik grotere borsten had. Ik heb daar geen moeite mee maar hij wel. Mijn vraag is, is het normaal of? 

rionyriony schreef op 20-08-2025 om 13:19:

Wel wat onhandig geformuleerd.

Mannen verliezen al snel hun verstand als ze aan borsten, billen en rode dikke lippen denken. Ik denk niet dat de meesten echt zouden willen dat hun vrouw naar de chirurg stapte. Zeker niet als ze zelf vrede met haar natuurlijke borsten had.

Dus misschien dacht hij dat je alleen nog maar een extra duwtje nodig had om naar de kliniek te stappen.

......ik weet niet met wat voor soort mannen jij je omringt....

rionyriony schreef op 20-08-2025 om 13:19:

Wel wat onhandig geformuleerd.

Mannen verliezen al snel hun verstand als ze aan borsten, billen en rode dikke lippen denken. Ik denk niet dat de meesten echt zouden willen dat hun vrouw naar de chirurg stapte. Zeker niet als ze zelf vrede met haar natuurlijke borsten had.

Dus misschien dacht hij dat je alleen nog maar een extra duwtje nodig had om naar de kliniek te stappen.

Wat? Met welke mannen ga jij om?

Vrouwen worden van jongs af aan "getraind" om veel te geven om ons uiterlijk. Als je mooi bent, dan word je goed behandeld, geprezen en geliefd. Dit is bij mannen ook wel zo, maar in mindere mate. Doordat wij vaker beoordeeld worden om ons uiterlijk, zien sommige mannen ons soms als iets waar wat aan gesleuteld kan worden of besteld kan worden. 

Dit gaat niet eens om iets wat makkelijk te veranderen is, zoals een kapsel of een bepaalde soort kledingstijl, maar fundamenteel je lichaam verbouwen. 

Als hij werkelijk vraagt om een borstvergroting, zou ik zou ervoor passen of vragen of hij ook even tien cm langer kan groeien.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.