Relaties
Victoria_complicated
19-08-2025 om 20:00
Je uiterlijk aanpassen voor je relatie.
Ik heb al 15 jaar relatie. Mijn vriend heeft laatst gezegd dat hij het leuk zou vinden als ik grotere borsten had. Ik heb daar geen moeite mee maar hij wel. Mijn vraag is, is het normaal of?
Fiorah
19-08-2025 om 22:37
ToetieToover schreef op 19-08-2025 om 22:34:
[..]
Is niet erg als je lief een atleet is.
Anders toch ook niet?
Ik heb ook dingen aan mezelf en aan mijn partner waarvan ik denk: mwoah, als ik mocht kiezen zou ik het veranderen. Dat betekent niet dat één van ons niet goed genoeg is.
BritgetJones007
19-08-2025 om 22:40
Waarom zegt hij dit tegen jou na 15 jaar? Verwacht hij dat je plastische chirurgie laat doen? Het komt nu zo zinloos over, of hij ineens ontevreden is met jou of om je een rotgevoel te geven?
Of is hij na 15 jaar beetje uitgekeken en een oogje op iemand anders met grotere borsten en wordt die onvrede ineens op jou geprojecteerd/ geventileerd op deze absurde manier?
Wat vind je hier nou echt van? Hoe kwam dit onderwerp ineens ter sprake?
ToetieToover
19-08-2025 om 22:45
Fiorah schreef op 19-08-2025 om 22:37:
[..]
Anders toch ook niet?
Ik heb ook dingen aan mezelf en aan mijn partner waarvan ik denk: mwoah, als ik mocht kiezen zou ik het veranderen. Dat betekent niet dat één van ons niet goed genoeg is.
Ik heb daar persoonlijk een vrij slechte ervaring mee. Mijn ex vond het niet leuk dat ik zo afgetraind ben, hij had liever een vollere vrouw. Die heeft-ie nu. Ik ben nooit anders geweest dan model ‘atletisch’ en het is toch niet leuk als je weet dat je lief dat graag anders zou zien, terwijl hij het in het begin van de relatie accepteerde. Op zijn minst kun je daar dan je mond over houden. Ik zou het niet in mijn hoofd halen iets negatiefs te zeggen over het uiterlijk van mijn lief wanneer het gaat om een kwestie van ‘smaak’.
Koettie
20-08-2025 om 06:44
Met kleine dingetjes, sure. Als hij een specifiek kledingstuk leuk vindt wil ik dat best vaker aandoen. Hij houdt rekening met zijn kapsel, ik vind kort minder mooi dus tegenwoordig houdt hij het langer. Ik val normaal op slank en dat is hij niet. En hij weet dat maar dat ga ik nu niet meer steeds zeggen, dat dient geen doel. Hij houdt van grote borsten maar ben het afvallen dus ook daar en dat vindt ie misschien jammer maar zal daar ook niets over zeggen.
Herfstappeltaart
20-08-2025 om 08:55
Bakblik schreef op 19-08-2025 om 20:05:
Nee! Als hij echt van je houdt dan is je cupmaat van geen belang. De vorm van je neus of je flaporen maken dat jij hij bent en niet een of ander schoonheidsideaal.
Een man die vind dat ik iets cosmetisch niet laten doen, omdat hij dat mooi vindt kan vertrekken. En dat meen ik. Wie mij niet wil om wat ik ben is mij niet waard.
Dit.
Herfstappeltaart
20-08-2025 om 09:02
Friezinnetje schreef op 19-08-2025 om 20:58:
is de vakantie nog niet voorbij?
Nikki1973
20-08-2025 om 09:27
Madamecannibale schreef op 19-08-2025 om 21:42:
Ik dacht dat dit topic ging over een ander kapsel of eens een jurkje aandoen in plaats van een broek.
Plastische chirurgie zou ik nooit voor iemand anders overwegen.
dit inderdaad. Wat een idioot zeg.
Envelop
20-08-2025 om 10:28
Ik lees niet dat hij direct plastische chirurgie opdringt. Ze zijn 15 jaar samen en hij heeft een keer gezegd dat hij grotere borsten mooier vindt. Tja dat kan.
Hoef je verder niks mee toch?
Als hij gaat opdringen of het vaker zegt vind ik het een heel ander verhaal.
letterkoekje
20-08-2025 om 12:06
Ik zal me waarschijnlijk gruwelijk vergissen. Maar ik vraag me af of TO de vrouw is van de TO uit 'Fillers en Implantaten'. In dat topic wordt over plastische chirurgie gesproken, in deze OP niet, maar de link ernaar ligt dus wel op de loer.
Jorni
20-08-2025 om 13:06
Het is natuurlijk niet leuk om te horen, maar als het gewoon een losse opmerking is geweest dat hij het bijvoorbeeld jammer vindt dat je geen grote borsten hebt omdat hij dat mooi vindt, dan zie ik het als een voor jou harde maar eerlijke opmerking. Uit de openingspost wordt niet duidelijk in welke context is gezegd en wat er nog meer is gezegd.
Als hij zou zeggen dat hij het liefst zou zien dat je grotere borsten laat maken dan vind ik dat heel fout.
En als je bijvoorbeeld soms als verrassing een push up bh draagt en jouw borsten daardoor extra groot lijken, zou hij daar ook al blij van worden?
Ik houd uiteraard wel rekening met wat mijn man mooi vindt of niet, maar ik beslis uiteindelijk zelf of en wat ik wel of niet aan mijn lichaam laat doen of wat ik aantrek.
rionyriony
20-08-2025 om 13:19
Wel wat onhandig geformuleerd.
Mannen verliezen al snel hun verstand als ze aan borsten, billen en rode dikke lippen denken. Ik denk niet dat de meesten echt zouden willen dat hun vrouw naar de chirurg stapte. Zeker niet als ze zelf vrede met haar natuurlijke borsten had.
Dus misschien dacht hij dat je alleen nog maar een extra duwtje nodig had om naar de kliniek te stappen.
Yumi
20-08-2025 om 19:04
Envelop schreef op 20-08-2025 om 10:28:
Ik lees niet dat hij direct plastische chirurgie opdringt. Ze zijn 15 jaar samen en hij heeft een keer gezegd dat hij grotere borsten mooier vindt. Tja dat kan.
Hoef je verder niks mee toch?
Als hij gaat opdringen of het vaker zegt vind ik het een heel ander verhaal.
Dit
Ik lees ook niet dat hij wil dat to een borstvergroting zou moeten ondergaan.
Yumi
20-08-2025 om 19:08
rionyriony schreef op 20-08-2025 om 13:19:
Wel wat onhandig geformuleerd.
Mannen verliezen al snel hun verstand als ze aan borsten, billen en rode dikke lippen denken. Ik denk niet dat de meesten echt zouden willen dat hun vrouw naar de chirurg stapte. Zeker niet als ze zelf vrede met haar natuurlijke borsten had.
Dus misschien dacht hij dat je alleen nog maar een extra duwtje nodig had om naar de kliniek te stappen.
Alsof je het over pubers hebt.
absor
21-08-2025 om 00:01
trouwens je kan toch gewoon iets of iemand mooi vinden terwijl je partner dat niet heeft of die persoon niet is
volgens mij zijn hier hele topics geopend waar forummers plaatjes plakten van celebrity’s die ze aantrekkelijk vinden en hebben die forummers gewoon een partner
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.