Relaties
Victoria_complicated
19-08-2025 om 20:00
Je uiterlijk aanpassen voor je relatie.
Ik heb al 15 jaar relatie. Mijn vriend heeft laatst gezegd dat hij het leuk zou vinden als ik grotere borsten had. Ik heb daar geen moeite mee maar hij wel. Mijn vraag is, is het normaal of?
Bakblik
19-08-2025 om 20:05
Nee! Als hij echt van je houdt dan is je cupmaat van geen belang. De vorm van je neus of je flaporen maken dat jij hij bent en niet een of ander schoonheidsideaal.
Een man die vind dat ik iets cosmetisch niet laten doen, omdat hij dat mooi vindt kan vertrekken. En dat meen ik. Wie mij niet wil om wat ik ben is mij niet waard.
stokstaart
19-08-2025 om 20:06
Wat hij vindt mag hij houden.
Ik zou hier serieus een ruzie over gestart zijn. Ik ga er namelijk vanuit dat mijn lief voor mij is gevallen voor mijn innerlijk en een bepaalde chemie die we hebben en niet voor mijn borsten of iets van dien aard.
Marty1984
19-08-2025 om 20:23
Hij kan het leuk vinden, net zoals ik het leuk vind om de een grote lotto-pot te winnen.
Gaat ook niet gebeuren.
Als je relatie morgen overigens strandt zit je met die valse borsten.
Wil de volgende weer dat je valse billen neemt ... Of een paar ribben laat verwijderen.
Schemerlampje
19-08-2025 om 20:30
Op wat voor manier heeft hij dat gezegd? Een beetje in het algemeen, dat hij grotere borsten wel mooi vindt of had hij het specifiek over jou?
Een beetje rare vergelijking misschien, maar ik ‘houd’ wel van mannen met een volle bos haar met krullen. Mijn eigen man is echter kaal en toch vind ik hem de mooiste en liefste.
Je moet je echter nooit gedwongen of gepushed voelen om iets aan je uiterlijk te veranderen. Zeker niet als het gaat om iets waar de nodige risico’s aan vast zitten. Dat mag je niet van elkaar vragen.
Diezijnvanmij
19-08-2025 om 20:46
je zegt alleen iets over iemand anders z’n uiterlijk als diegene dat realistisch kan veranderen (je haar is scheef geknipt, je wenkbrauwen hebben wildgroei, er zit iets tussen je tanden), anders niet. Want dan geef je de ander alleen maar een reden om zich rot te voelen.
ik zou het balletje eens bij je schoonmoeder opgooien als jullie daar zijn. “Piet zei laatst nog dat hij het wel leuk zou vinden als ik grote borsten zou hebben. Wat vind jij ervan?” Dan kan ze hem dat stukje opvoeding alsnog geven
wat een lullo.
Kampeerder
19-08-2025 om 21:31
Mijn relatie zou er erg van opdrogen.
Partner hier mag zeggen dat hij de zwarte trui lekker vindt dan de rode en dan trek ik soms iets vaker de zwarte aan als we samen iets gaan doen. Maar dat is dan ook het enige dat ik aan mijn uiterlijk doe op zijn aangeven.
Of als iets echt niet (meer) kan. Mijn lievelingsboek die echt te armoedig wordt of zo.
Madamecannibale
19-08-2025 om 21:42
Ik dacht dat dit topic ging over een ander kapsel of eens een jurkje aandoen in plaats van een broek.
Plastische chirurgie zou ik nooit voor iemand anders overwegen.
Fiorah
19-08-2025 om 22:01
Hangt ervan af.
Ik vind dat je in een goede relatie waarin je elkaar aantrekkelijk vindt best mag delen dat er ook dingen zijn die je objectief gezien minder mooi vindt. Daar vind ik echt niks mis mee.
Dat betekent nog niet dat je vervolgens kunt verwachten dat die ander daar iets mee doet (laat staan plastische chirurgie).
Roos57
19-08-2025 om 22:17
Friezinnetje schreef op 19-08-2025 om 20:58:
is de vakantie nog niet voorbij?
Bijna
ToetieToover
19-08-2025 om 22:34
absor schreef op 19-08-2025 om 22:13:
tsja stel ik vind een mooi gespierd afgetraind lichaam mooi Is dat erg?
Is niet erg als je lief een atleet is.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.