Relaties Relaties

Relaties

Hoe wist jij dat je man vreemdging.

Goede avond , 

Sinds begin vorig jaar heb ik een enorm onderbuikgevoel dat mijn man, waar ik 14 jaar mee samen ben , vreemdgaat . Hij is heel lief voor me en zorgt goed voor me. Nu ben ik zelf eerlijk gezegd enorm wantrouwend , heb psychische klachten en ben zeer onzeker. Harde bewijzen heb ik niet . Er is laatst wel iets verdwenen uit huis , waar hij niets van wist. Opeens was het weer terug. Het is iets wat je zou kunnen gebruiken om vreemdgaan te maskeren. Aan zijn gedrag merk ik niets. Hoewel , hij werkt in ploegen. Toen hij ineens meerdere avonden in de week moest werken , plus heel het weekend,  vond ik dat gek. Maargoed in theorie zou dat mogelijk moeten zijn. Ook zijn telefoon,  die veel meldingen gaf . Dat is nu over , na een nieuwe telefoon gekocht te hebben en bepaalde instellingen te hebben gewijzigd.  Ik ben zo onderhand paranoia en zit vol met stress. Hem confronteren heb ik al diverse malen gedaan. Dit leidt tot ruzie of hij geeft aan dat hij niet zo is en niet vreemdgaat . Help , erachter komen is onmogelijk.  Maar hoe kom ik van dit gek makende gevoel af ? Bewijzen zijn er niet nogmaals.  Kan je gevoel je zo erg in de maling nemen?  Ik slaap ook allang ontzettend slecht en het lijkt of dit dat wantrouwen ook in de hand kan spelen.  


wat was er verdwenen? En weer terug?

Slecht slapen is nooit goed. Welk probleem je ook hebt, het wordt daar niet beter van zeg maar.
Los van of je man vreemd gaat of niet, is het een idee om eens met iemand over je angstgevoelens te praten? De praktijkondersteuner van de huisarts bijvoorbeeld. Want hoe dan ook is het fijn om beter in je vel te komen zitten.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

20-01-2023 om 21:16

Ik ken iemand die de telefoon van zijn vrouw had gehackt om zo mee te kunnen kijken wat ze uitspookt. En ja, zij ging inderdaad wel vreemd, ondanks de ontkenningen. 

Maar dat gaat misschien wel erg ver 😬

Mug schreef op 20-01-2023 om 21:16:

Ik ken iemand die de telefoon van zijn vrouw had gehackt om zo mee te kunnen kijken wat ze uitspookt. En ja, zij ging inderdaad wel vreemd, ondanks de ontkenningen.

Maar dat gaat misschien wel erg ver 😬

Serieus doen mensen dat? Wel heftig dat het waar bleek te zijn. 

Je zegt dat je hem confronteert en dat dat leidt tot ruzies, of ontkenning. Maar waarmee confronteer je hem dan precies? Is het niet beter om je gevoel eens te verwoorden? Je onzekerheid, waar je tegenaan loopt? 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

20-01-2023 om 21:19

Regendrup. schreef op 20-01-2023 om 21:17:

[..]

Serieus doen mensen dat? Wel heftig dat het waar bleek te zijn.

Ik was ook eigenlijk best boos op hem, omdat hij zover ging... maar ja, hij bleek wel gelijk te hebben. 

Lastig, of hij echt vreemdgaat kan niemand je hier vertellen. Wie weet ben je zelf te angstig en overprikkeld en zie je daardoor spoken. Of misschien gaat hij wel echt vreemd. Hoe dan ook is het goed om aan jezelf, je zelfvertrouwen en je geestelijke weerbaarheid te werken.

Mug schreef op 20-01-2023 om 21:19:

[..]

Ik was ook eigenlijk best boos op hem, omdat hij zover ging... maar ja, hij bleek wel gelijk te hebben.

Lijkt me ook gekmakend hoor, als je zulke vermoedens hebt en niet verder ermee komt. En dan ook nog gelijk blijkt te hebben!

Bingokaart

Bingokaart

20-01-2023 om 21:30 Topicstarter

ik ben onder behandeling van een psycholoog.  Ik kom er niets verder mee. Al heel lang onder behandeling.  

Bingokaart

Bingokaart

20-01-2023 om 21:31 Topicstarter

Regendrup. schreef op 20-01-2023 om 21:18:

Je zegt dat je hem confronteert en dat dat leidt tot ruzies, of ontkenning. Maar waarmee confronteer je hem dan precies? Is het niet beter om je gevoel eens te verwoorden? Je onzekerheid, waar je tegenaan loopt?

Ik zeg dan ik ben zo bang dat je vreemdgaat.  Dan kijkt hij me niet aan en dan denk ik meteen dat hij liegt . 

Hij is lief en zorgt goed voor je zeg je, wil je dat opgeven voor je vermoedens? Als je zo door blijft gaan jaag je hem weg want het lijkt alsof je hem niet wil vertrouwen.

Bingokaart

Bingokaart

20-01-2023 om 21:43 Topicstarter

klopt Dolfje , we zijn eigenlijk beiden de wanhoop nabij. 

Je kan hem niet beschuldigen als je geen bewijs hebt. Dan zou je het eerst moeten gaan bewijzen. Een detective inzetten oid. Het klinkt extreem, maar zo kom je er wel achter 

Bingokaart schreef op 20-01-2023 om 21:43:

klopt Dolfje , we zijn eigenlijk beiden de wanhoop nabij.

Jij bent de oplossing 

Wat zegt je psycholoog? Heb je medicatie?

Het zijn je eigen gedachten, stop daarmee. Hij gaat niet vreemd, maar is t straks wel spuugzat en vraagt een scheiding aan. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.