Relaties
Netherfield
19-04-2026 om 19:59
Help mijn man heeft een hobby
Mijn man heeft een brommer gekocht. Want die had hij nooit gehad als puber. Nu 50+ dus ja. Het is niet de beste brommer dus er moet aan gesleuteld worden. Er komen allerhande pakketjes binnen met onderdelen en -deeltjes. En ik word dus regelmatig gevraagd om iets vast te houden, bij te schijnen of morele ondersteuning te verlenen. IK WIL GEWOON MET EEN BOEK OP DE BANK! Daarom dit topic, om te klagen over de hobby van je man, of hij nou wel of niet in zijn midlife crisis zit.
Moosey
21-04-2026 om 19:03
Hemke schreef op 21-04-2026 om 12:02:
Mijn man heeft als hobby, Lotus.
Hij is acteur, grimeur, patiënt,slachtoffer alles in een optreden.
Daar heeft hij het druk mee.
Wat leuk. Wij hadden laatst een Lotus-acteur bij een BHV-training, dat voegde echt zoveel toe! Heel leuk en nuttig.
Poison
21-04-2026 om 21:07
Scooter (ja die ene die hij als 16 jarige ook had), dus herkenbaar. Tevens een auto die hij als 18 jarige ook had. Die beiden van alles mankeren. Daarnaast heeft hij met vlagen verzamelwoede van het een of het ander. Vind ik wel grappig gelukkig, hij kan er zo blij van worden als hij dan iets heeft gevonden van hetgeen hij dan spaart.
Malm
22-04-2026 om 08:15
Mijn man had als hobby gamen, vond ik heel passief. Hij werd er ook niet gezelliger van. We woonden toen heel klein (flat).
Maar hij heeft add en in en om huis steeds nieuwe projecten. Momenteel verbouwt hij de garage. Hij barbecuet veel en graag op de kamado.
En hij heeft een professionele uitrusting om te vissen (doet ie bijna nooit), een mountainbike met alles erop en eraan (paar keer gebruikt), tuinverlichting die er wel is, maar nog niet is aangesloten. En heel veel spullen die hij overal vandaan haalt om nog wat mee te maken.
Zo lang de spullen nog in de garage passen, gaat hij zijn gang maar. En hij maakt wel echt leuke en handige dingen, en hij wordt er blij van (ik vaak ook).
MissBobby
22-04-2026 om 08:35
mijn partner heeft als hobby muziek. Verzamelen en verkopen van lp’s en singles en natuurlijk het luisteren van al deze muziek. Het spelen van gitaar. Daarnaast is hij gek op interieur en verzamelt hij daarvoor design en vintage en gaat graag naar rommelmarkten. Ik vind dit hele leuke hobbies en ben vooral blij dat partner zo actief is naast werk/huishouden/ouders om voor te zorgen.
Kampeerder
22-04-2026 om 10:15
MissBobby schreef op 22-04-2026 om 08:35:
mijn partner heeft als hobby muziek. Verzamelen en verkopen van lp’s en singles en natuurlijk het luisteren van al deze muziek. Het spelen van gitaar. Daarnaast is hij gek op interieur en verzamelt hij daarvoor design en vintage en gaat graag naar rommelmarkten. Ik vind dit hele leuke hobbies en ben vooral blij dat partner zo actief is naast werk/huishouden/ouders om voor te zorgen.
Tja, dan ben je dus heel erg off-topic 😂🤣😂🤣
Ik denk dat veel mannen uit dit topic ook gewoon leuke hobby's hebben. Én één irritante, en daar gaat dit topic over.
Mijn man heeft ook nog drie andere leuke hobby's. En die domotica vind ik ook wel leuk hoor, tot het niet goed werkt.