Relaties Relaties

Relaties

Dochter heeft tante niet uitgenodigd voor haar bruiloft

Fiorah schreef op 10-06-2026 om 21:55:

[..]

Dat is toch niet heel raar als je het vanuit zijn oogpunt bekijkt? Hij is gehecht aan de familie-intimiteit en de drie-eenheid met zijn zussen. Als dochter nu toch gewoon gezellig naar die verjaardag blijkt te kunnen, dan was die bruiloft alleen maar even een hobbel en komt het allemaal toch weer helemaal goed met de familie gezelligheid.

Die bruiloft is nog helemaal niet geweest toch? Ze zitten overal nog middenin. Presumably. 

Fiorah schreef op 10-06-2026 om 21:55:

[..]

Dat is toch niet heel raar als je het vanuit zijn oogpunt bekijkt? Hij is gehecht aan de familie-intimiteit en de drie-eenheid met zijn zussen. Als dochter nu toch gewoon gezellig naar die verjaardag blijkt te kunnen, dan was die bruiloft alleen maar even een hobbel en komt het allemaal toch weer helemaal goed met de familie gezelligheid.

Dat is ook zooo 🙃🙃

Duckie73

Duckie73

11-06-2026 om 17:27 Topicstarter

Heb het aan mijn dochter doorgegeven dat ze het met tante moest bespreken of ze mocht komen op de verjaardag. Heb er nog geen antwoord op gehad.

Waarom voel je dit niet zelf aan Duckie? En waarom snapt dochter het ook niet zelf? Ik vraag me af of hier iets qua inzicht en opvoeding mist bij jullie, want het wordt allemaal steeds gekker.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.