Relaties Relaties

Relaties

BabaYaga's verhuisde hut op pootjes

Gelukkig heeft de hut van BabaYaga pootjes, zodat ze eenvoudig te verplaatsten was naar dit nieuwe forum.

Voor de nieuwkomers: Ben je gedumpt door je man (of vrouw) met een midlife en een zoolmeet?  Of ben je zelf vertrokken? 

Wees welkom voor steun en goede (en ongetwijfeld ook minder goede) raad. Hier gaan we verder met ons leven.


Yeah!!! Daar ben ik ook weer! Whats app was het niet, heel blij dat ik jullie hier weer kan treffen! 👍️

HexOpBezemsteel

HexOpBezemsteel

09-07-2021 om 08:20 Topicstarter

Heel fijn,  een nieuw forum.  Wel veel reclame hier,  wat het wat onoverzichtelijk maakt,  maar toch fijn dat er mensen zijn die dit opgepakt hebben. 

Ik ben er ook weer, op viva was ik Misade.

Hier had ik al een account, Masami.

Ja! Dank je Hex 

Yes, gevonden. Zelfde Nick, ander plaatje.

Hallo! Ook ik meld me weer!

Hoihoi, ik heb dezelfde nick als op Viva en ik heb enorme behoefte om te klagen over mijn ex die na 5 jaar nog steeds met vlagen een enorm blok aan mijn been is. Hij zwerft van de ene tijdelijke woning naar de andere, heeft nooit geld, altijd in de problemen met instanties, werkgevers en mensen met een publieke functie. Mijn kind van 12 gaat in principe in het weekend 1 nacht naar hem, maar lang niet altijd als er weer eens iets aan de hand is. De laatste tijd heeft hij opeens helemaal geen geld te besteden (hij heeft gewoon een baan). Aan mij of zijn kind is hij het ook niet kwijt, want hij betaalt geen cent. Nu is het zo dat ik de laatste tijd maar geld op de rekening van kind stort als ze daar heen gaat, zodat ze ten minste normale boodschappen kunnen doen. En soms ook zelfs voor zijn benzine, omdat ik anders 2x in het weekend op en neer moet rijden. Ik kan het naruurlijk ook niet doen, maar dan kan mijn kind niet bij haar vader zijn, en vooralsnog vindt ze dat wel gezellig. Hoewel dat wel steeds iets minder wordt, omdat hij ook over zijn problemen tegen haar begint te klagen. Ik wilde even mijn hart luchten want vind dit zooooo kansloos.

Ja gevonden!

Gevonden. Ik hoop hier weer verder te lezen en  kletsen, want appen ging me helaas veel te snel.

Discobar schreef op 09-07-2021 om 23:39:

Hoihoi, ik heb dezelfde nick als op Viva en ik heb enorme behoefte om te klagen over mijn ex die na 5 jaar nog steeds met vlagen een enorm blok aan mijn been is. Hij zwerft van de ene tijdelijke woning naar de andere, heeft nooit geld, altijd in de problemen met instanties, werkgevers en mensen met een publieke functie. Mijn kind van 12 gaat in principe in het weekend 1 nacht naar hem, maar lang niet altijd als er weer eens iets aan de hand is. De laatste tijd heeft hij opeens helemaal geen geld te besteden (hij heeft gewoon een baan). Aan mij of zijn kind is hij het ook niet kwijt, want hij betaalt geen cent. Nu is het zo dat ik de laatste tijd maar geld op de rekening van kind stort als ze daar heen gaat, zodat ze ten minste normale boodschappen kunnen doen. En soms ook zelfs voor zijn benzine, omdat ik anders 2x in het weekend op en neer moet rijden. Ik kan het naruurlijk ook niet doen, maar dan kan mijn kind niet bij haar vader zijn, en vooralsnog vindt ze dat wel gezellig. Hoewel dat wel steeds iets minder wordt, omdat hij ook over zijn problemen tegen haar begint te klagen. Ik wilde even mijn hart luchten want vind dit zooooo kansloos.

Zo, eens kijken hoe quoten er hier uitziet.

Ik leef met je mee Discobar, heb ook na zes jaar nog steeds een ex-blok aan mijn been  . Fijn dat jij toch zorgt dat je kind daar niets tekort komt. 

Ben er ook 

Ik wil mij toch even melden hier op de nieuwe plek. Met een nieuwe naam, ik schreef eerder mee als een koffiesoorten/type van DE. Een nickchange omdat ik het idee had dat familie mij herkend had. Ik heb een poosje meegeschreven maar daarna in meeleesstand gegaan. Ik merkte dat het mij toch teveel deed als ik actief meeschreef hier. Het rakelde teveel op bij mij. Door dit besef, dat ik het dus nog lang niet achter mij gelaten heb, ga ik dus binnenkort beginnen met therapie om mijzelf weer terug te vinden en in balans te komen. Ik hoop dat het mij gaat helpen en dat het mij lukt om de confrontatie aan te gaan voor de dingen die zijn geweest. Ondanks dat ik dus niet meer actief meedeed hebben jullie schrijfsels mij dus geholpen om in te zien dat er bij mij nog wat werk aan de winkel is. Waarvoor dank. 
 

Ik vind het daarentegen jammer om te merken dat ik met nog behoorlijk wat opgelopen woede en verdriet zit, die zijn gestapeld door mijn relatie en waarvan ik het idee heb dat ik dat moet verwerken, wil ik ooit weer een beetje met een neutrale bril een verbinding aangaan. Hoe is dat voor jullie? Ik heb net als Bloembakje het idee dat ik veel nog niet achter me heb kunnen laten en dat valt me tegen. Het valt me tegen dat (voor mij) scheiden zoveel impact heeft. Volgens mij heeft een scheiding heel vaak heel veel impact en dat heb ik me nooit zo beseft. En nu ben ik er zelf zo eentje. En dan heb ik nog niet eens te maken met de shit van je kinderen moeten beschermen tegen je ex, omdat hij of zij er zo'n zooitje van maakt. Ik heb wat dat betreft een voorbeeldscheiding en baal des te meer dat het dan toch zoveel bepaalt in hoe ik me voel.

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

12-07-2021 om 12:52

Alleen even een hartelijk welkom hier op Viafora en heel veel forumplezier gewenst!


Moderator relaties/seksualiteit/werk & opleiding/financiën & recht/gezondheid & welzijn


Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.