Relaties Relaties

Relaties

Anonieme stook/treiter berichten in relatie

Debby1987 schreef op 09-03-2026 om 16:11:

Er is ook vastgesteld bij de gynaecoloog en ziekenhuis dat ik in de vervroegde overgang zit (gelukkig heb ik nooit een kinderwens gehad). Alleen dit merk ik rondom mijn ongesteldheid. Ik had het donderdag al moeten worden en dacht dat het zou komen maar ben het nu nog niet. Ik voel me extreem verdrietig dan even door de hormonen en soms ook wanhopig om "niets". Ik weet dat ik me dan aanstel en het vooral door de hormonen komt maar ik heb echt dan soms een paar dagen donkere gedachten. Ik zou zo graag m'n vriend vanavond zien maar we zien elkaar nooit op maandag en ik weet dat het dan teveel is voor hem omdat hij morgenochtend weer om zes uur uit bed moet. En we zijn dit weekend al samen geweest.
Hoe was jullie vriend toen jullie niet samenwoonden op zulke momenten? (Hij moet kwartiertje rijden met auto voor hij bij me is).

Jullie zijn het weekend samen geweest, daarnaast komt hij nog 2 avonden per week. De relatie staat op omvallen vanwege een beschadigd vertrouwen, treiterberichten en het nare gedrag van vriend... Vandaag (maandag) ben je verdrietig en wanhopig en wil je zo graag vanavond je vriend zien? Bel een vriendin, je moeder of ga een endje wandelen, sporten of whatever. 

Sorry hoor, maar hoe is het mogelijk dat je een half jaar een relatie kunt hebben, met tig problemen.... Em in plaats van afscheid nemen van dit prachtexemplaar....  wil je dat hij vanavond langskomt? Je bent 34 jaar, ga je eigen leven leiden met leuke mensen om je heen!

Prachtwacht schreef op 09-03-2026 om 14:21:

Ik denk dat jouw vriend jou stalkt.

Ja grote kans dat hij dit zelf doet. 

Ik moest meteen aan die docu op Netflix denken waarin een meisje ook allemaal nare berichten krijgt en het uiteindelijk de moeder zelf is. 

Maheiden schreef op 09-03-2026 om 20:17:

Ik moest meteen aan die docu op Netflix denken waarin een meisje ook allemaal nare berichten krijgt en het uiteindelijk de moeder zelf is.

Was dat ook niet een keer op tv? Bij gestalkt oid?

Dit klinkt vreselijk, je stelt je niet aan en het feit dat je dat denkt is een teken dat je vriend al veel te veel invloed heedt op wat je 'normaal' moet vinden. Of je vriend deze berichten nu stuurt of niet maakt eigenlijk niet zoveel uit; een normale leuke man zou samen met jou uitzoeken waar die berichten vandaan komen er we iets tegen proberen te doen, en jou toegang tot zijn telefoon geven zodat je daar geen onzekedheid over zou voelen. Je vriend klinkt als een enorme lul, en als ie zelf deze berichten stuurt dan is het helemaal een ongelooflijke creep. Beter kwijt dan rijk, echt!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.