Relaties Relaties

Relaties

Als getrouwde hetero-vrouw superverliefd op juf basisschool


Hoeveel cliffhangers komen er nog TO?
Ik geloof er niks meer van en als het allemaal wel waar is, dan is het nog erger met je gesteld dan ik nu denk. Ik zal dit topic nog volgen in de zin van: wie gaat hier nog een ernstige reactie nalaten?

Balgehakt schreef op 18-02-2023 om 10:46:

[..]

Misschien niet netjes om niet te reageren op haar app, maar wat zij doet is dan toch ook een beetje vreemd, buiten schooltijd naar een ouder van school privé te appen?

Natuurlijk is dat niet vreemd want jij bent niet duidelijk naar haar. Als je bij haar net zo draait en informatie achterhoudt als hier, wordt ze je misschien ook snel zat, net als ik nu. 

SlushyAlbatross55

SlushyAlbatross55

18-02-2023 om 12:06

ToetieToover schreef op 18-02-2023 om 12:00:

[..]

Natuurlijk is dat niet vreemd want jij bent niet duidelijk naar haar. Als je bij haar net zo draait en informatie achterhoudt als hier, wordt ze je misschien ook snel zat, net als ik nu.

Dan lost het probleem zich vanzelf op 

Blij dat ik vegetariër ben want ik kan er geen gehakt van maken

Balgehakt

Balgehakt

18-02-2023 om 14:52 Topicstarter

Nou ja zij zet mij gewoon onder druk door mijn kinderen erbij te betrekken. Ze zegt dat ze hen een slechte beoordeling kan geven waardoor ze niet naar de volgende groep zouden kunnen. Het is niet professioneel toch om in het weekend nota bene te appen?
Maar goed als het niet wordt geloofd is dat aan jullie. Ik weet hoe het zit. De vrouw heeft je in haar tang door mij te chanteren met m’n kinderen (die ik op deze school wil laten aangezien zij het naar hun zin hebben).
Bedankt voor de reacties in ieder geval. Ik zal wel niet meer reageren verder. Jammer.

Balgehakt schreef op 18-02-2023 om 14:52:

Nou ja zij zet mij gewoon onder druk door mijn kinderen erbij te betrekken. Ze zegt dat ze hen een slechte beoordeling kan geven waardoor ze niet naar de volgende groep zouden kunnen. Het is niet professioneel toch om in het weekend nota bene te appen?
Maar goed als het niet wordt geloofd is dat aan jullie. Ik weet hoe het zit. De vrouw heeft je in haar tang door mij te chanteren met m’n kinderen (die ik op deze school wil laten aangezien zij het naar hun zin hebben).
Bedankt voor de reacties in ieder geval. Ik zal wel niet meer reageren verder. Jammer.

Oké, hiermee is toch wel het definitieve toppunt van ongeloofwaardigheid bereikt! 👍️

Balgehakt schreef op 18-02-2023 om 14:52:

Nou ja zij zet mij gewoon onder druk door mijn kinderen erbij te betrekken. Ze zegt dat ze hen een slechte beoordeling kan geven waardoor ze niet naar de volgende groep zouden kunnen. 

 Een intern begeleider heeft die positie niet. 

Het lijkt me een prima idee als je niet meer reageert. 

Balgehakt schreef op 18-02-2023 om 14:52:

Nou ja zij zet mij gewoon onder druk door mijn kinderen erbij te betrekken. Ze zegt dat ze hen een slechte beoordeling kan geven waardoor ze niet naar de volgende groep zouden kunnen. Het is niet professioneel toch om in het weekend nota bene te appen?
Maar goed als het niet wordt geloofd is dat aan jullie. Ik weet hoe het zit. De vrouw heeft je in haar tang door mij te chanteren met m’n kinderen (die ik op deze school wil laten aangezien zij het naar hun zin hebben).
Bedankt voor de reacties in ieder geval. Ik zal wel niet meer reageren verder. Jammer.

En jij bent stapelverliefd op zo’n vrouw, fantaseert over haar en wordt er helemaal vrolijk van (zoals in je eerste bericht staat)?

Overigens geeft een ib ‘er geen beoordelingen over het overgaan, tenzij een leerkracht vraagt om mee te denken over een leerling.

Balgehakt schreef op 18-02-2023 om 14:52:

Nou ja zij zet mij gewoon onder druk door mijn kinderen erbij te betrekken. Ze zegt dat ze hen een slechte beoordeling kan geven waardoor ze niet naar de volgende groep zouden kunnen. Het is niet professioneel toch om in het weekend nota bene te appen?
Maar goed als het niet wordt geloofd is dat aan jullie. Ik weet hoe het zit. De vrouw heeft je in haar tang door mij te chanteren met m’n kinderen (die ik op deze school wil laten aangezien zij het naar hun zin hebben).
Bedankt voor de reacties in ieder geval. Ik zal wel niet meer reageren verder. Jammer.

Maar TO, als zij echt zulke berichtjes stuurt en je dan ook nog onder druk zet met dat soort dreigementen, dan zijn er toch maar een paar zingen die je kunt doen..?

Of je bespreekt dit met haar en geeft duidelijk aan dat je haar gedrag niet prettig vindt óf je gaat met deze berichtjes naar haar directie. Die zal daar dan echt iets mee moeten.

Zij heeft gewoon een professionele relatie aan te gaan met ouders/verzorgers van haar leerlingen. En zoals jij het laat klinken, is dit echt niet professioneel. 

SlushyAlbatross55

SlushyAlbatross55

18-02-2023 om 16:23

Balgehakt schreef op 18-02-2023 om 14:52:

Nou ja zij zet mij gewoon onder druk door mijn kinderen erbij te betrekken. Ze zegt dat ze hen een slechte beoordeling kan geven waardoor ze niet naar de volgende groep zouden kunnen. Het is niet professioneel toch om in het weekend nota bene te appen?
Maar goed als het niet wordt geloofd is dat aan jullie. Ik weet hoe het zit. De vrouw heeft je in haar tang door mij te chanteren met m’n kinderen (die ik op deze school wil laten aangezien zij het naar hun zin hebben).
Bedankt voor de reacties in ieder geval. Ik zal wel niet meer reageren verder. Jammer.

Totaal ongeloofwaardig. Je hebt het hele jaar door methodetoetsen en waarschijnlijk ook nog citos of iets wat er op lijkt. En ze is niet de enige leerkracht gok ik aangezien ze ook ib’er is?

Balgehakt

Balgehakt

18-02-2023 om 16:40 Topicstarter

Nickske schreef op 18-02-2023 om 15:50:

[..]

Maar TO, als zij echt zulke berichtjes stuurt en je dan ook nog onder druk zet met dat soort dreigementen, dan zijn er toch maar een paar zingen die je kunt doen..?

Of je bespreekt dit met haar en geeft duidelijk aan dat je haar gedrag niet prettig vindt óf je gaat met deze berichtjes naar haar directie. Die zal daar dan echt iets mee moeten.

Zij heeft gewoon een professionele relatie aan te gaan met ouders/verzorgers van haar leerlingen. En zoals jij het laat klinken, is dit echt niet professioneel.

Ik heb haar in ieder geval geblokkeerd op m’n telefoon en een mail gestuurd naar de directie, met screenshots van hoe vaak zij appt en ook in 1 van haar laatste apps dat ze aan haar collega’s een negatieve beoordeling gaat geven over (in ieder geval 1 van ) mijn kinderen. Jammer dat het zo moet gaan maar dat ik de directie een mail heb gestuurd lucht wel op.

SlushyAlbatross55

SlushyAlbatross55

18-02-2023 om 16:41

Balgehakt schreef op 18-02-2023 om 16:40:

[..]

Ik heb haar in ieder geval geblokkeerd op m’n telefoon en een mail gestuurd naar de directie, met screenshots van hoe vaak zij appt en ook in 1 van haar laatste apps dat ze aan haar collega’s een negatieve beoordeling gaat geven over (in ieder geval 1 van ) mijn kinderen. Jammer dat het zo moet gaan maar dat ik de directie een mail heb gestuurd lucht wel op.

Blij dat het probleem van de op is opgelost. 

Pfff als wij jullie directie een screenshot van je OP zouden sturen...
Het is een rare geschiedenis. Kom op meid word volwassen!

Balgehakt

Balgehakt

18-02-2023 om 18:16 Topicstarter

hoe voelt Dat nou mensen die zich kwetsbaar opstellen de grond in te trappen? Ik schaam me ervoor ja, je kunt blijkbaar én verliefd zijn terwijl iemand eigenlijk niet leuk met je omgaat. 
Fijn dat jullie het allemaal zo goed weten en wat een toppers om mensen zo de grond in te trappen. Wát een helden👍
Voor degenen die mij serieuze adviezen gaven, bedankt, waardeer ik zeer. 😫Is al moeilijk genoeg.  
Voor de rest krijg het heen en weer degenen die mij niet geloven.

Balgehakt schreef op 18-02-2023 om 18:16:

hoe voelt Dat nou mensen die zich kwetsbaar opstellen de grond in te trappen? Ik schaam me ervoor ja, je kunt blijkbaar én verliefd zijn terwijl iemand eigenlijk niet leuk met je omgaat.
Fijn dat jullie het allemaal zo goed weten en wat een toppers om mensen zo de grond in te trappen. Wát een helden👍
Voor degenen die mij serieuze adviezen gaven, bedankt, waardeer ik zeer. 😫Is al moeilijk genoeg.
Voor de rest krijg het heen en weer degenen die mij niet geloven.


Drs P - Heen en Weer (1973) / veerpont - Bing video

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.