Psyche en mentaal Psyche en mentaal

Psyche en mentaal

Zomer - en zonliefhebbers

Ben je ook zo'n fan van zomer en zon , klets dan hier mee.


watertoren

watertoren

08-07-2021 om 16:41 Topicstarter

Ik baal een beetje van deze zomer. De maand mei was helemaal niks en in juni hebben we wel wat mooie dagen gehad maar de laatste weken is het weer klote.

Hier ook een zomerliefhebber. Helaas is het dit jaar niet veel soeps, dit jaar nog maar een enkele keer op de fiets naar het strand toegegaan. Voor mij voelt het alsof het leven zoveel vrijer is, wanneer de 25 - 30 graden aangetikt wordt 

Sophia_!

Sophia_!

08-07-2021 om 17:50

Ik snak ook naar een poos warm weer. De tuindeuren open, tot laat buiten zitten borrelen, naar het strand en lekker lui leven. Heerlijk! 

Ben ook een zonnig weer liefhebber. Hoeft van mij geen 30+ te zijn, maar dit jaar blijft het maar aan kwakkelen. 

Gelukkig had ik wel een uitmuntend goede zomerweek in juni geprikt om op vakantie te gaan, dus daar had ik mazzel mee. Maar sinds ik terug ben is het alweer 3 weken prut. 

Hier ook een zomerlover! Na de koude lente die we hebben gehad, moet ik zeggen dat ik nog steeds blij ben als ik zonder jas naar buiten kan. Koud is het gelukkig niet. Maar wat meer zon, wat hogere temperaturen en nog wat meer dat echte zomergevoel... kom maar door. Al met al valt de zomer me tot nu toe wel een beetje tegen. 

Is het bij jullie vandaag niet mooi? 

Hier 24 graden en vrijwel de hele dag al zon 

Dat is wel echt mijn weer, trouwens. Denk dat ik het het liefst rond de 25 graden heb, maar ik vind alles tussen 20 en 30 wel prima. Mits het droog is, natuurlijk! Regen vind ik nog vervelender dan kou.

Hier heeft de zon vandaag wel een paar uur geschenen maar het overgrote deel van de dag is het weer somber grijs. 

Sophia_!

Sophia_!

08-07-2021 om 20:46

Cookielover schreef op 08-07-2021 om 19:37:

Is het bij jullie vandaag niet mooi?

Hier 24 graden en vrijwel de hele dag al zon

Vandaag was het zeker mooi weer, daar was ik blij mee! Mag wel een poosje zo blijven 

Ja, vandaag was lekker! 

Heerlijk zomerweer is mijn favoriet! Ik hou niet van de herfst en winter. 40+ temperaturen hoeven van mij ook niet, maar tussen de 23 en 30 graden vind ik heerlijk! Vandaag was het hier te doen, heb heerlijk geschommeld dit was lang geleden voor mij  Heerlijk in het zonnetje

Cookielover schreef op 08-07-2021 om 19:37:

Is het bij jullie vandaag niet mooi?

Hier 24 graden en vrijwel de hele dag al zon

Vandaag weer heerlijk hier.

Hallootjes, ik ben Yasmijn van viva. Die nick was er al dus ik moest wat anders doen. 

Hallo, ik ook hier. Zal moeten wennen aan m'n nieuwe nick

Het is warm, het wordt warmer, maar het blijft bewolkt met kans op regen. NIET mijn zomer! Maar we doen het ermee.

Hier ook een zomermens. Op hittegolven zit ik belist niet te wachten, maar nu is het grijs en  grauw.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.