Psyche en mentaal Psyche en mentaal

Psyche en mentaal

Wintervreugd voor de zomerhaters

Hallo allemaal!

Dit is geen discussie topic maar een klaagtopic voor iedereen die de zomer, de zon, de hitte en alle klote dingen de zomer ons brengt, haat! Echt en oprecht er een grote hekel aan hebben, er zelfs ziek of depressief van worden. Wij houden van wolken, regen, kou en donker. Wij zijn met velen en hier vinden wij begrip en steun en kunnen wij ons uitspreken zonder daar gek op aangekeken te worden. Hou je van de zon en zomer dan ben je hier niet gewenst maar ben je vast van harte welkom in het zomer topic...


Ik denk wel dat er veel vreugd is voor jullie met deze tot nu toe klotezomer.

watertoren schreef op 08-07-2021 om 16:35:

Ik denk wel dat er veel vreugd is voor jullie met deze tot nu toe klotezomer.

Klotezomer? Juni verliep record-warm met 18.2 graden en een regionale hittegolf met tot wel 34 graden. Zo slecht gesteld is het nog niet gesteld met de zomer voor de warmteliefhebbers.

Hallo, hier ook present. Ik heb vandaag een lekker rondje gefietst. Daar was het ideaal weer voor. Ik geniet echt van dat het niet van dat hete of benauwde weer is, 

TanteSlankie

TanteSlankie

08-07-2021 om 16:44 Topicstarter

Klinkt goed dat fietstochtje. Het is me nog wel te warm maar wat zijn die wolken fijn zeg!

TanteSlankie schreef op 08-07-2021 om 16:44:

Dit is geen discussie topic maar een klaagtopic voor iedereen die de zomer, de zon, de hitte en alle klote dingen de zomer ons brengt, haat! Echt en oprecht er een grote hekel aan hebben, er zelfs ziek of depressief van worden. Wij houden van wolken, regen, kou en donker. Wij zijn met velen en hier vinden wij begrip en steun en kunnen wij ons uitspreken zonder daar gek op aangekeken te worden. Hou je van de zon en zomer dan ben je hier niet gewenst maar ben je vast van harte welkom in het zomer topic

Daarom heb ik die ook geopend dus ik trek me hier terug.

Laten we hopen dat het de rest van de zomer rond de 20 graden blijft.. (En daarna een strenge winter).

Present! En wat is het toch een fantastische zomer tot nu toe 

TanteSlankie

TanteSlankie

08-07-2021 om 16:49 Topicstarter

watertoren schreef op 08-07-2021 om 16:45:

[..]

Daarom heb ik die ook geopend dus ik trek me hier terug.

thanks! En veel plezier daar...

Sammy70

Sammy70

08-07-2021 om 17:07

watertoren schreef op 08-07-2021 om 16:35:

Ik denk wel dat er veel vreugd is voor jullie met deze tot nu toe klotezomer.

Ik weet niet waar je het over hebt, ik heb drie wk op de camping gezeten in juni en ik had mij geen beter weer kunnen wensen. Drie keer regen in de nacht en één regenachtige dag. 

TanteSlankie

TanteSlankie

08-07-2021 om 17:50 Topicstarter

Sammy70 schreef op 08-07-2021 om 17:07:

[..]

Ik weet niet waar je het over hebt, ik heb drie wk op de camping gezeten in juni en ik had mij geen beter weer kunnen wensen. Drie keer regen in de nacht en één regenachtige dag.

als je verder veel zon had en warme dagen en er van genoten hebt dan adviseer ik je naar het zomertopic te gaan. Dit topic is voor zomerhaters 

Fijn dat dit topic hier is 

Het is een geweldige zomer tot nu toe, heerlijk 🥳 Alhoewel ik voor de kinderen hoop dat het iets warmer gaat worden zodat ze lekker buiten kunnen zwemmen.

Ik was meelezer bij viva, maar hier wil ik wat meer meeschrijven. Absoluut geen zomerliefhebber. Vooral de zon is een irritatiepuntje  Het was de afgelopen twee dagen een stukje warmer dan ik had verwacht. En toch zou ik heel blij zijn als dit zo zou blijven

Hoi iedereen, ik ben wederom meeverhuisd vanaf Femme. Hopelijk kunnen we hier de zomer blijven verafschuwen. Vandaag zou het hier regenen, maar toen ik net thuis kwam zag ik al dat mijn plantjes snakten naar vocht. Met een strakblauwe hemel zag het er niet naar uit dat er ook maar een druppel ging vallen dus daar ging ik maar weer met mijn onhandige tuinslang. Ik ben altijd "jaloers" op mensen die meer naar het oosten van het land wonen. Die krijgen tenminste goede onweersbuien. Hier valt nooit wat 😩

Hoi! Ook ik heb hier een account aangemaakt. Die bij Femme ga ik ongedaan maken.

Ga jullie nog hard nodig hebben om me door de zomer heen te slepen en later hopelijk samen te genieten van een mooie winter ☺️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.