Psyche en mentaal Psyche en mentaal

Psyche en mentaal

Verliefd

Goede morgen ik ben neil 28.
Het is als volgt. Sinds kort kom ik in een koffietent waar een hele leuke dame werkt van 51. Tja het is een sympathieke charmante dame.
Ze ziet er zeer goed uit voor haar leeftijd. Ik  vind haar echt leuk. Alleen ben ik een beetje bang dat ik verliefd word. En ik wil mijn liefde eigenlijk niet onderdrukken. Wat moet ik nu nou doen gewoon er voor gaan?

PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

09-11-2021 om 06:12

Eerst uitzoeken of ze geen relatie heeft lijkt mij en dan meteen uitzoeken of ze zin heeft in een jongere man. 

Neilsadaka

Neilsadaka

09-11-2021 om 06:42 Topicstarter

Bluefawn dankjewel ik zal best doen haha

Je ging naar Noorwegen immigreren toch?

Madamecannibale schreef op 09-11-2021 om 08:26:

Je ging naar Noorwegen immigreren toch?

Soms is het beter om gewoon helemaal niet te reageren op bepaalde mensen. Dan houdt het het snelst op 😉

Neilsadaka

Neilsadaka

09-11-2021 om 08:49 Topicstarter

Madamecannibale. Dat klopt ik heb nooit gezegt morgen toch?. En van waar die vraag. Eerst proberen jullie mij naar beneden te halen op het viva forum en nu weer. Stop alsjeblieft als je niks nuttigs hebt te zeggen 

Neilsadaka

Neilsadaka

09-11-2021 om 08:51 Topicstarter

wieder ik hou niet op. Ik weet niet wat jou probleem  is blijkbaar val jij mij ookal lastig van het viva forum. Stop en gedraag jullie. 

Wat versta jij onder 'je liefde niet onderdrukken en er voor gaan'?

Ik zou er niet voor gaan als ik jou was.
Niet eens vanwege het leeftijdsverschil (al is de kans op een afwijzing daardoor wel groot), maar omdat je duidelijk ontzettend instabiel bent. 
Zorg eerst dat het beter met jou gaat, dan heb je een veel betere basis om "er voor te gaan" en meer kand om uberhaupt met iemand een stabiele en duurzame relatie op te bouwen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.