Psyche en mentaal Psyche en mentaal

Psyche en mentaal

Op zoek naar liefde

soms voel ik mij niet begrepen.
Ik zal alles van begin tot einde zo goed mogelijk proberen uitleggen. Ik ben een man van 28 
Zoals ik van de meeste hoorde was ik een lieve knape kind die hield van tromelen en muziek maken beat boxen haha. Tegen elke vrouw zij ik altijd  ik met je trouwen. Als kind zijnde wist ik niet eens wat dat was. Maargoed het begon zo ik was een jaartje of 6-7 en ik was verliefd op een andere meisje die gaf ik een kusje op der wang. En de juf zag dat en pakte mij vast en schreeuwde en schudden mij hellemaal ik begon te huilen. En op een dag zaten we in de auto toen was ik ook die leeftijd en zaten mijn ouders voor en mijn vader schreeuwde tegen mijn moeder moed ik je uit auto gooien. Wij weer huilen mijn zus zusje. Mijn oudste zus heeft het ook niet makelijk gehad die heeft ook flinke klappen gehad met blauwe oog naar school. Gelukkig is ze getrouwt en heeft ze 6 lieve dochters. En we verhuisde naar een andere woonwijk daar kwam ik op een nieuwe bassischool. Waar ik gepest werd. Ik durfte niet meer naar school en mijn ouders deden niet veel eraan behalve slaan. Dus ging ik maAr spijbelen.
Op een dag was ik thuis en ik zij tegen mijn moeder ik ben ziek maar ik was niet ziek.
En mijn moeder wist dat ik loog. Maar moest ik anders als kind. Ze belde de juf en klaagte hij wil niet naar school ze begon weer slaan met de plate kant van een machete kapmes. En terwijl ze belde schreeuwde ik help juf help. Ik echt veel klappen gehad zelfs met de trappen leuning kabel riem slipper lepel. Echt alles toen werd jeugd zorg ingeschakeld. Ik ging naar de middelbarenschool. begon veel te stelen ik mocht niks niet werken toen ik nog thuis woonde. Ik deed wat boefen dingen buiten schooltijd. Wat ik nooit wou als ik nu terug denk. Maar je word zo hopeloos. Toen was ik een jaartje of 15 toen en sinds mijn 13 ofzo had een voogd. Die compleete voogdij had sinds mij 15. 
Ze was wel lief ilona. Vanaf die leeftijd heb ik op 5 verschilden plekken gewoont. Soest ede borculo harreveld dendolder. Daar heb ik nog wel een leuke tijd gehad beter als thuis. Ik weet nog dat een leiding zij 80% procent van de jongeren die hier wegaan maken niks van hun leven. 2 weken voor mijn 18 mocht ik naar huis. 
Toen was ik vrij ik dacht ik ga kosten wat kost iets van mijn leven maken. Ik kwam weer thuis.
Ik probeerde altijd alles zelf school inschrijfen toesten. Maar het mocht niet echt baten en het lukte niet. Mijn moeder is schoonmaker. En bij haar in het ziekenhuis werken veel nederlandse studentens die hbo en uni deden. Wat ik graag wou mijn eindbestemming. Maar thuis was er niemand die in mijn dromen geloofte. Daar kwame  hele vele discussies van. Het doet nog pijn. maar gelukkig ben ik hier anoniem. Mijn moeder zij op een gegeven moment je bent dom gek je hebt de capaciteit er niet voor. Ik werd daar heel verdrietig van en onzeker. Ze zijden die tijd vaak spring voor de trijn of bus ga dood ik was blij als je niet geboren was of dat ik een miskraam kreeg ik was jong he. En niet goed ontwikkeld als ik terug denk. Uit eindelijk durfte ik niet eens meer naar de winkel niks durfte ik meer ik klapte dicht ik durfte niet eens een restaurant in omdat ik vaak alleen was en dacht nederlanders zullen mij gek vinden en ik ben dom vergeleken met hun. Ik ben nog steeds een echt straat jonge merk ik. Dat onzekere heeft jaren geduurd zeker tot me 21ste zoiets. Ik ging wel eens uit met wat vrienden omdat ik niet meer opstraat wou hangen. Dat liep niet altijd goed. Dus ging maar alleen uit ik vond het eng maar ik dwong me zelf om over die onzekerheid te komen. Het lukte ik had altijd en uiteindelijk had ik altijd plezier en goede kennisen. Mensen kwamen vaak oOk spontaan naar mij of ik praten met hun. En ik hield veel van muziek dus ik was daarna bijna wel 5 dagen per week in de stad. Ik dacht nederlanders zijn hellemaal niet zo erg ze zijn lief. Zo doende begon ik mij zelf terug te vinden maar ik heb nog eens last dat ik terug val op sluw ben of op mijn hoede ben omdat ik krietiek krijg en nooit complimenten. Nog nooit heb ik dat gehad. Ik merk wel dat door al deze trouwmas. Dat ik nu veel bots met mensen. Ik zie bijna alles als nadeel. Of negatief. Ik heb ook niet echt positieve mensen om mij heen. De meeste zijn ook negatief. Mijn band met mijn moeder en vader is nog steeds heel slecht ik woon nog bij hun. Als ik thuis ben isoleer ik mezelf op mijn kamer. Of ik ben op straat. Door dir merk ik dat ik xtreme snel verliefd word en niet kan loslaten omdat ik zo graag wilt dat iemand van mij houd. Ik heb heel vaak 113 zelfmoord lijn gebelte de afgelopen half jaar zeker 30 keer. Soms hoop ik gewoon dood te zijn. Ik weet niet waar dit leven op slaat.
 

Je bent verliefd op een vrouw van 51 en je wil zelfmoord plegen? Wat apart.

Tippex schreef op 09-11-2021 om 08:50:

Je bent verliefd op een vrouw van 51 en je wil zelfmoord plegen? Wat apart.

Soms is het beter om helemaal niet te reageren op iemand, dan houdt het het snelst op 😉

Ik weet het, maar kon het niet laten.

pak de telefoon, bel de huisarts en zoek hulp.

Neilsadaka

Neilsadaka

09-11-2021 om 08:56 Topicstarter

wieder kun je nou stoppen. In plaats van het viva forum hier mij te komen stalken stop

BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

09-11-2021 om 08:57

Niet doorheen te komen. 

Bel de huisarts. 

Neilsadaka

Neilsadaka

09-11-2021 om 08:59 Topicstarter

Tipex ik ben niet verliefd. Ik vind haar leuk. En ik wil het niet onderdrukken. Dat heb ik veel gedaan en daar word ik een monster van. Weglopen van mij problemen heb ik nooit gedaan. Ik loop er naar toe en los het op

BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

09-11-2021 om 09:01

Neilsadaka schreef op 09-11-2021 om 08:59:

Tipex ik ben niet verliefd. Ik vind haar leuk. En ik wil het niet onderdrukken. Dat heb ik veel gedaan en daar word ik een monster van. Weglopen van mij problemen heb ik nooit gedaan. Ik loop er naar toe en los het op

Je openingspost zegt wat anders. Je spreekt jezelf enorm tegen. 

Neilsadaka schreef op 09-11-2021 om 08:59:

Tipex ik ben niet verliefd. Ik vind haar leuk. En ik wil het niet onderdrukken. Dat heb ik veel gedaan en daar word ik een monster van. Weglopen van mij problemen heb ik nooit gedaan. Ik loop er naar toe en los het op

Volgens de titel van je andere topic ben je wel verliefd.

En als je niet wegloopt van je problemen dan pak je nu dus de telefoon, bel je de huisarts en zoekt professionele hulp. Dat is namelijk aan je problemen werken.

Neilsadaka

Neilsadaka

09-11-2021 om 09:13 Topicstarter

ik berijp dat sommige van julie verward zijn. Doordat ik van alle onderwerpen een rotzooi maak. Maar ik doe mijn best ik kan niet meer doen. Dan hulp vragen aan de huisart. En mijn komende nieuwe psycholoog. Zelf de luisterlijn zo een aardige oudr man zij je hebt nog een pittige lange weg tegaan. Mijn vorige psycholoog bergeep mij ook gewoon goed. Maar het was niet voldoende. Dus probeer ik het zo weg te schrijven.  

Neilsadaka

Neilsadaka

09-11-2021 om 09:17 Topicstarter

lollypopje ik begrijp je reactie. Tja hebt mischien wel gelijk.

Neilsadaka

Neilsadaka

09-11-2021 om 09:20 Topicstarter

meer dan mijn best doen kan ik niet. 

Neilsadaka

Neilsadaka

09-11-2021 om 09:33 Topicstarter

En voor de mensen die geen verschil weten. Verliefd is kortstondig. En liefde bouw je op en lust is passie. 

Hopelijk ben je bij je nieuwe psycholoog korter van stof. Man, man, man ..... niet doorheen te komen.

Neilsadaka schreef op 09-11-2021 om 09:33:

En voor de mensen die geen verschil weten. Verliefd is kortstondig. En liefde bouw je op en lust is passie.

Nee, hoor. Verliefd zijn is helemaal niet kortstondig. Ben al 12 jaar verliefd.

Denk dat jij verliefd verward met verlangen. Als je iemand nauwelijks kent ben je niet 'verliefd', maar verlang je naar een fantasie die je om die persoon heen creërt. Door te daten kom je er achter of die fantasie in de buurt komt van de waarheid, waaruit verliefdheid kan ontstaan. 

Daarnaast vult verliefdheid geen gat in je hart. Dat moet je eerst zelf zien te helen voor je klaar bent voor een relatie.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.