Psyche en mentaal Psyche en mentaal

Psyche en mentaal

Is het jou gelukt jezelf en je gedrag te veranderen?

lientje69

lientje69

21-02-2026 om 14:20 Topicstarter

ToetieToover schreef op 21-02-2026 om 12:55:

[..]

En deze angst is dus niet bewaarheid geworden! Wat een mooie update ten opzichte van het bericht dat ik hier quote.

Daarom dacht ik ook: een update is misschien  wel leuk voor de meeschrijvers. Een happy end is altijd zo fijn lezen hè 

En een happy end is jou meer dan gegund!

Blij voor je! Ook al is je herstel niet zoals gedacht. Je hebt grote stappen gezet, op gebied van kwetsbaarheid laten zien en hulp vragen en accepteren. Ook je man toont zich veel flexibeler dan je ooit voor mogelijk had gehouden.

Misschien niet de ontwikkeling die je voor ogen had, maar wel heel waardevol ❤️

lientje69

lientje69

21-02-2026 om 16:13 Topicstarter

krulliebollie schreef op 21-02-2026 om 15:10:

En een happy end is jou meer dan gegund!

Evaluna schreef op 21-02-2026 om 15:11:

Blij voor je! Ook al is je herstel niet zoals gedacht. Je hebt grote stappen gezet, op gebied van kwetsbaarheid laten zien en hulp vragen en accepteren. Ook je man toont zich veel flexibeler dan je ooit voor mogelijk had gehouden.

Misschien niet de ontwikkeling die je voor ogen had, maar wel heel waardevol ❤️

Dank jullie  wel!

Mijn herstel gaat idd waardeloos  of zeg maar liever niet. In elk geval zo megatraag dat ik niet veel verbetering merk. Dat is wel op zijn zachts gezegd frustrerend  en maakt me erg verdrietig.  Ik hoop echt nog op wat verdere vooruitgang in de toekomst.  Al ziet het er helaas nu wel naar uit dat het werk waar ik zo blij van werd en gepassioneerd in was, niet meer haalbaar gaat zijn.  Tenzij er een wonder plaatsvindt.  Dat droomde ik overigens vannacht maar het bleef al snel na ontwaken echt een droom.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.