Psyche en mentaal Psyche en mentaal

Psyche en mentaal

Instagram-fuik, mentaal niet lekker, App verwijderd

Laatste dagen mentaal niet lekker door Instagram fuik waar ik in kwam over de geopenbaarde E-files in VS. Over de elite en de kinderen, onvoorstelbaar wat een slechtheid, geen woorden voor. Merk dat ik er helemaal depressief van word. Ben ook nog Hoogsenstitef dus giftige mix. Hele wereldbeeld is helemaal duister. Op een gegeven moment ook nog in de Nederlandse wappie fuik….

Nu klaar mee, Insta van mijn telefoon en iPad gehaald. Probeer het mooie van het leven weer te zoeken. Maar voel me nog steeds redelijk verlamd, my brain is fried… 

Ik moest het even van me afschrijven.

ga het echte leven opzoeken. Fiets, loop de natuur in, zoek mensen op, ga de stad in, weet ik veel. Maar doe iets zonder telefoon.

Telefoon het raam uit,lekker naar buiten en proberen ervan te genieten. 

Je hebt een goede eerste stap genomen!

Bij hartverscheurende berichten helpt het mij om kaarsjes te branden met de intentie om licht en liefde te sturen naar de betreffende situatie. Dan kan ik het beter loslaten. Je kunt namelijk niet de hele wereld op je schouders dragen. 

En verder inderdaad wat hierboven staat: ga de natuur/buitenlucht in. En probeer eens of je iets creatiefs kunt doen, hoeft niet ingewikkeld. En zoek echte mensen op voor gezelschap.

Sterkte!

Goede beslissing. Wat ik zelf doe is aanklikken dat ik in het onderwerp niet geïnteresseerd ben. Dat kan op Facebook en Instagram. Ik krijg dit soort ellende niet te zien, ik zie juist veel positieve berichten. Maar dat komt door eerder genoemde, en komt er weer iets tussendoor, dan klik ik gelijk op 'niet geïnteresseerd'. 

En inderdaad, ben je er gevoelig voor, houd je er ver van. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.