Psyche en mentaal Psyche en mentaal

Psyche en mentaal

BeneficialJay65

BeneficialJay65

09-02-2023 om 09:24

In welke maand ben je jarig en ben je blij met je geboortemaand /datum?

Ik ben in december jarig, maar had liever in mei, juni of juli jarig willen zijn en dan als ik mocht kiezen op de 2e of 8e.
December vind ik niets qua drukte en januari en februari vind ik geen fijne/mooie maanden.


Ik hecht weinig waarde aan mijn verjaardag en vier het bijna nooit. Daarom maakt het mij eigenlijk niks uit wanneer ik jarig ben.

Kan me er niet druk over maken, want ik vier mijn verjaardag nooit.

Ik ben in januari jarig. Op zich prima hoor, ik vier mijn verjaardag ook "omdat het moet". Maar je zit natuurlijk wel met de feestdagen en vlak daarna is een van mijn ouders jarig en ben ik zelf jarig. 

Ik ben jarig op een van de door jou gewenste data, TO. Het bevalt mij heel goed om zo'n beetje halverwege het jaar jarig te zijn. Mijn verjaardag valt altijd rond / net na de feestdagen van Hemelvaart, Pinksteren etc. Daarom vier ik mijn verjaardag soms wel eens op zo'n feestdag en dat is ook heel prima!

Ik vind de timing van mijn verjaardag heel onhandig.

Earlgreythee schreef op 09-02-2023 om 10:15:

Ik ben jarig op een van de door jou gewenste data, TO. Het bevalt mij heel goed om zo'n beetje halverwege het jaar jarig te zijn. Mijn verjaardag valt altijd rond / net na de feestdagen van Hemelvaart, Pinksteren etc. Daarom vier ik mijn verjaardag soms wel eens op zo'n feestdag en dat is ook heel prima!

Dit

Ik ben vaak in de zomervakantie jarig. Dat vind ik prima.. en ik probeer dan ook lekker op vakantie te zijn. Ik vind het vieren namelijk niet belangrijk en heb er vooral geen zin in.

Ik had in de zomer jarig willen zijn, dan kun je lekker buiten zitten of vieren met een buitenactiviteit. Nu ben ik hartje winter jarig en moet ik het binnen vieren.

Ik ben in de herfst jarig. Vind er niks aan. Maar doe ook niet veel aan mijn verjaardag. Kinderen in de zomer jarig. Vaak in de zomervakantie. Heeft voor en nadelen, maar altijd mooi weer! 

Ik ben in de herfst jarig. Bleh. Somber weer, vroeg donker, niet mijn beste tijd van het jaar. Kind is 10 dagen vóór mij jarig, slecht gepland dus, die zwangerschap 😉 

Meesje schreef op 09-02-2023 om 11:09:

Ik ben in de herfst jarig. Bleh. Somber weer, vroeg donker, niet mijn beste tijd van het jaar. Kind is 10 dagen vóór mij jarig, slecht gepland dus, die zwangerschap 😉

Ja, dat heb ik ook. Niet de herfst, maar werk-plantechnisch is het een onhandige combinatie. Ik vier mijn verjaardag dus ook niet meer, ik vind de verjaardag van dochter al net teveel van het goede op dat moment. 

midden in de zomervakantie jarig. Ben altijd op vakantie op mijn verjaardag.  Ik vind dat heerlijk! Heb een hekel aan verjaardagen vieren en nu een goed excuus. Als ik al thuis zou zijn dan zijn de mensen die je wil uitnodigen wel weg dus prima

Ik ben eind mei jarig en dat vind ik prima. Ik vier het altijd. Ik hoop altijd op mooi weer zodat ik het buiten kan vieren. Als ik op een doordeweekse dag jarig ben komen er altijd wel wat mensen en ga ik uit eten maar het echte feest vier ik in het weekend.

Ik ben geboren op 29 februari.Mijn ouders hebben besloten mijn verjaardag op 1 maart te vieren ipv 28 februari omdat ik op die datum nog niet was geboren.Hoe vaak ik niet al gefeliciteerd ben op 28 februari...ook door vrienden die ik al 100 jaar ken,In het begin zei ik er wat van maar laat nu maar voor wat het is.Blijf in ieder geval lekker jong zo als je maar 1 keer in de vier jaar echt jarig bent.

Ik ben een maand te vroeg geboren, anders was ik vrijwel gelijk met mijn vader jarig geweest. In mijn jeugd lieten we de slingers van februari tot april hangen, omdat mijn moeder de maand na mijn vader jarig was en ze geen zin had 3x achter elkaar de slingers op te hangen. Dat vond ik altijd wel heel erg leuk. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.