Psyche en mentaal Psyche en mentaal

Psyche en mentaal

Ik wil zomer!!! Zeur hier mee over de herfst en winter.


serieus, wat een geweldig lekker weertje weer vandaag! 14 februari en al voor de 3e keer in t-shirt op mijn balkon in de zon kunnen zitten ❤️🙏

Benieuwd of het overal zo’n lekker weer is net als hier in het zuiden?

Kersje schreef op 14-02-2023 om 14:09:

serieus, wat een geweldig lekker weertje weer vandaag! 14 februari en al voor de 3e keer in t-shirt op mijn balkon in de zon kunnen zitten ❤️🙏

Benieuwd of het overal zo’n lekker weer is net als hier in het zuiden?

Hier in NH ook hoor! Moest vanmorgen de auto nog krabben, maar het was prachtig helder overdag! 

Mischa83 schreef op 14-02-2023 om 17:35:

[..]

Hier in NH ook hoor! Moest vanmorgen de auto nog krabben, maar het was prachtig helder overdag!

Same here (N. Morgen moet ik weer krabben denk ik.

Rockstar schreef op 14-02-2023 om 09:15:

[..]

Echt? Ahh balen. Hopelijk vandaag meer geluk.

Hier weer strak blauw! Dat maakt op staan toch een stuk vrolijker.

vandaag idd ook lekker het zonnetje! Heerlijk

Volgens mij komt het zonnetje deze week weer. Heerlijk. Nog even en dan is het echt voorjaar. Dat wordt weer genieten.

Kersje schreef op 14-02-2023 om 14:09:

serieus, wat een geweldig lekker weertje weer vandaag! 14 februari en al voor de 3e keer in t-shirt op mijn balkon in de zon kunnen zitten ❤️🙏

Benieuwd of het overal zo’n lekker weer is net als hier in het zuiden?

In t-shirt, wow. Heb mijn winterjas nog niet uitgehad buiten en loop ook nog met een sjaal. Aan een t-shirt moet ik nog even niet denken, haha.

Ik snak naar zon na al die grijze dagen! Hopelijk komt er een zonnetje aan.

De voorspellingen waren heel slecht voor het carnavalsweekend maar het is gelukkig best ok geweest. Meer zon en licht kijk ik ook erg naar uit. Ben net wel gaan wandelen maar het is zo saai grijs en kaal buiten nog.

BeneficialJay65

BeneficialJay65

20-02-2023 om 15:04

Rockstar schreef op 20-02-2023 om 14:24:

[..]

In t-shirt, wow. Heb mijn winterjas nog niet uitgehad buiten en loop ook nog met een sjaal. Aan een t-shirt moet ik nog even niet denken, haha.

Ik snak naar zon na al die grijze dagen! Hopelijk komt er een zonnetje aan.

Ik loop nog met een muts op, mij te koud/waaierig.

Dit is vaak de periode dat het echte winterweer wel over mag zijn. Zo richting eind februari begin ik echt naar de lente te verlangen. Begin maart een koude periode vind ik dan ook niets vooral omdat we dan al best lang  zonder lente temperatuurden hebben moeten doen. 

BeneficialJay65

BeneficialJay65

20-02-2023 om 17:20

MidasWolf schreef op 20-02-2023 om 15:54:

Dit is vaak de periode dat het echte winterweer wel over mag zijn. Zo richting eind februari begin ik echt naar de lente te verlangen. Begin maart een koude periode vind ik dan ook niets vooral omdat we dan al best lang zonder lente temperatuurden hebben moeten doen.

Door de vogels en langer licht krijg ik altijd een lente gevoel en wil dan mijn zomerkleding tevoorschijn halen🧐

Ik ben blij dat het droog was met heen en terug fietsen van het cafe met Carnaval. Verder hoef ik niet buiten te zijn want naar de optocht kijken doen wij nooit. Ik hoop dat het vanmiddag ook droog blijft.

Veel plezier carnavalsvierders! Ik hoop met jullie mee dat het droog blijft

Caramelzeezoutchocola schreef op 20-02-2023 om 17:20:

[..]

Door de vogels en langer licht krijg ik altijd een lente gevoel en wil dan mijn zomerkleding tevoorschijn halen🧐

Ik ook! Ben al die eeuwige wintertruien alweer helemaal zat. Ik hou van truien maar na een maand of 6 truien dragen ben ik er echt wel klaar mee en verlang ik naar wat anders.

Rockstar schreef op 21-02-2023 om 18:16:

[..]

Ik ook! Ben al die eeuwige wintertruien alweer helemaal zat. Ik hou van truien maar na een maand of 6 truien dragen ben ik er echt wel klaar mee en verlang ik naar wat anders.

Zo zou ik graag weer mijn skechers zonder sokken aantrekken ipv dikke warme schoenen.

Oh ik hoorde eind van de middag een vogeltje fluiten toen ik de hond ging uitlaten, betekent dat voorjaar? Ik kijk er nu al naar uit! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.