Psyche en mentaal Psyche en mentaal

Psyche en mentaal

Binnen als het de hele dag mooi weer is/geen tuin

vrouw92

vrouw92

01-05-2025 om 13:36 Topicstarter

Dank voor alle lieve reacties, doet me goed! 
Het is gewoon wat het is.. Ik kom gelukkig genoeg buiten, soms heb je er alleen geen zin in. En dat is ook oke.. Is iets wat ik nog mag leren. 

Ik ga zo iig lekker lopend naar de sportschool voor een workout en straks wellicht mijn avondeten buiten op een stoel opeten.

Ik heb een tuin en kom er nooit. Ik woon precies tussen 2 grote gezinnen met kleine kinderen die de hele dag door krijsen en gillen. Ik zoek mijn rust binnen en kom alleen de tuin in als ik naar mijn fiets wil. Ik ga eerder even wandelen en op een bankje zitten, 

Volgens mij had je dit topic vorig jaar ook. Ik blijf bij mijn advies: zoek een vent met tuin. Kun je daar relaxen. Ik ga mannen zonder tuin niet eens meer daten. Niet een hand vol maar een land vol mannen en ook met tuin. 70 procent van de mensen in Nederland heeft een tuin las ik dus dat komt vast goed..

Loeki72 schreef op 01-05-2025 om 18:08:

Ik heb een tuin en kom er nooit. Ik woon precies tussen 2 grote gezinnen met kleine kinderen die de hele dag door krijsen en gillen. Ik zoek mijn rust binnen en kom alleen de tuin in als ik naar mijn fiets wil. Ik ga eerder even wandelen en op een bankje zitten,

Nou wat een straf! 

Niet kunnen genieten van je eigen tuin omdat de buren hun krijsende kinderen buiten loslaten. Ik zou er goed zuur van zijn!

Moederkareltje schreef op 01-05-2025 om 22:48:

Volgens mij had je dit topic vorig jaar ook. Ik blijf bij mijn advies: zoek een vent met tuin. Kun je daar relaxen. Ik ga mannen zonder tuin niet eens meer daten. Niet een hand vol maar een land vol mannen en ook met tuin. 70 procent van de mensen in Nederland heeft een tuin las ik dus dat komt vast goed..

Waarom zou je je als vrouw zo afhankelijk moeten opstellen? Ik zoek liever een huis met tuin zonder vent!

Zilver_gray schreef op 01-05-2025 om 23:11:

[..]

Waarom zou je je als vrouw zo afhankelijk moeten opstellen? Ik zoek liever een huis met tuin zonder vent!

Dat was geen optie zei ze. Daarom zoek ik in oplossingen. Een partner.

Moederkareltje schreef op 01-05-2025 om 23:29:

[..]

Dat was geen optie zei ze. Daarom zoek ik in oplossingen. Een partner.

Ah zo. 

Volgens mij had je dit topic vorig jaar ook. Ik blijf bij mijn advies: zoek een vent met tuin. Kun je daar relaxen. Ik ga mannen zonder tuin niet eens meer daten. Niet een hand vol maar een land vol mannen en ook met tuin. 70 procent van de mensen in Nederland heeft een tuin las ik dus dat komt vast goed..

😂 

Of misschien inschrijven als huizenoppasser

https://huizenoppassite.nl/oppasadres-geo-tags/nederland

En een cabrio'tje!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.