Over het forum Over het forum

Over het forum

Zo maken we van Viafora een succes!


rubrieken en gebruikers op negeer zetten werkt ook al!  geweldig, team!!

Ik heb nog een allerlaatste poging gedaan om bij Viva in te loggen. Verspilde moeite. Ik blijf lekker hier.

Ik weet niet of dit de plaats is om een opmerking te maken? Ik probeer het gewoon. Ik liep nu (in twee topics) tegen het fenomeen van oude/nieuwe gebruikers aan: oude gebruikers = OO (oudersonline) en nieuwe gebruikers =  (vivaforum en alle anderen) aan. Het was mij totaal ontgaan dat OO nu Viafora is? Klopt dit? Dus oudersonline bestaat niet meer of is precies hetzelfde als Viafora? Dit lees in namelijk niet terug hier en het lijkt mij wel handige info. Ik botste best wel in de twee eerder genoemde topics, ik handelde niet overeenkomstig OO cultuur en werd naar mijn gevoel nogal op mijn vingers getikt. Het was wel prettig geweest blijkbaar als ik deze info had geweten, niet dat ik mij dan meteen compleet aanpas maar het had wel invloed gehad om mijn eigen toonzetting. Of mis ik iets (altijd mogelijk bij mij  ). 

Complimenten trouwens, ik vind het verder erg fijn forummen!

Whateffah schreef op 19-07-2021 om 06:18:

Ik weet niet of dit de plaats is om een opmerking te maken? Ik probeer het gewoon. Ik liep nu (in twee topics) tegen het fenomeen van oude/nieuwe gebruikers aan: oude gebruikers = OO (oudersonline) en nieuwe gebruikers = (vivaforum en alle anderen) aan. Het was mij totaal ontgaan dat OO nu Viafora is? Klopt dit? Dus oudersonline bestaat niet meer of is precies hetzelfde als Viafora? Dit lees in namelijk niet terug hier en het lijkt mij wel handige info. Ik botste best wel in de twee eerder genoemde topics, ik handelde niet overeenkomstig OO cultuur en werd naar mijn gevoel nogal op mijn vingers getikt. Het was wel prettig geweest blijkbaar als ik deze info had geweten, niet dat ik mij dan meteen compleet aanpas maar het had wel invloed gehad om mijn eigen toonzetting. Of mis ik iets (altijd mogelijk bij mij ).

Alleen de Kinderen en de Zwanger pijler worden gedeeld. 

Oeloeboeloe schreef op 09-07-2021 om 20:03:

Ik heb niet heel dit topic gelezen. Maar ik vraag me af of dit forum ook hoog bij zoekmachines naar boven komt?
Posts van het Viva forum kwamen altijd vrij hoog naar voren.
Dit trekt wel veel nieuwe bezoekers.

In reactie op deze (maar ook andere posts m.b.t. Googlebaarheid): geïndexeerd worden in Google is niet moeilijk - dus meerendeel van de posts zal gewoon in Google te vinden zijn - maar hoog in zoekmachines terecht komen is iets wat best wat tijd kost.
Dat doe je niet alleen door je website te optimaliseren voor zoekmachines maar ook door 'autoriteit' op te bouwen en daar gaat tijd overheen. Hierin laten wij ons overigens bijstaan door een SEO & online marketing bureau.

Daarom zullen we ook (naar verwachting deze week) beginnen met (betaalde) online marketing om naamsbekendheid te genereren en nieuwe bezoekers aan te trekken. Hier hebben we bewust een weekje mee gewacht zodat Viafora alvast bruist met activiteit.

De rest van de vragen in deze topic zullen we nog beantwoorden, nog even geduld! Er spelen op dit moment veel dingen dus we moeten er even de tijd voor uittrekken om alle vragen en opmerkingen te verzamelen en te beantwoorden.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

19-07-2021 om 10:48

AlexOudersnl schreef op 19-07-2021 om 09:30:

[..]

In reactie op deze (maar ook andere posts m.b.t. Googlebaarheid): geïndexeerd worden in Google is niet moeilijk - dus meerendeel van de posts zal gewoon in Google te vinden zijn - maar hoog in zoekmachines terecht komen is iets wat best wat tijd kost.
Dat doe je niet alleen door je website te optimaliseren voor zoekmachines maar ook door 'autoriteit' op te bouwen en daar gaat tijd overheen. Hierin laten wij ons overigens bijstaan door een SEO & online marketing bureau.

Daarom zullen we ook (naar verwachting deze week) beginnen met (betaalde) online marketing om naamsbekendheid te genereren en nieuwe bezoekers aan te trekken. Hier hebben we bewust een weekje mee gewacht zodat Viafora alvast bruist met activiteit.

De rest van de vragen in deze topic zullen we nog beantwoorden, nog even geduld! Er spelen op dit moment veel dingen dus we moeten er even de tijd voor uittrekken om alle vragen en opmerkingen te verzamelen en te beantwoorden.

Dank voor die uitleg!  

Zouden we als gebruikers ook nog iets kunnen doen denk je? Extra vaak googelen of zo?

Hen74 schreef op 19-07-2021 om 10:48:

[..]

Dank voor die uitleg!

Zouden we als gebruikers ook nog iets kunnen doen denk je? Extra vaak googelen of zo?

Goede vraag! Daar wil ik ook wel mijn steentje aan bijdragen als dat mogelijk is!

Regendrup. schreef op 19-07-2021 om 10:53:

[..]

Goede vraag! Daar wil ik ook wel mijn steentje aan bijdragen als dat mogelijk is!

Ik wil ook wel best meerdere keren googelen naar Viafora als dat helpt.

AlexOudersnl schreef op 19-07-2021 om 09:30:

[..]

In reactie op deze (maar ook andere posts m.b.t. Googlebaarheid): geïndexeerd worden in Google is niet moeilijk - dus meerendeel van de posts zal gewoon in Google te vinden zijn - maar hoog in zoekmachines terecht komen is iets wat best wat tijd kost.
Dat doe je niet alleen door je website te optimaliseren voor zoekmachines maar ook door 'autoriteit' op te bouwen en daar gaat tijd overheen. Hierin laten wij ons overigens bijstaan door een SEO & online marketing bureau.

Daarom zullen we ook (naar verwachting deze week) beginnen met (betaalde) online marketing om naamsbekendheid te genereren en nieuwe bezoekers aan te trekken. Hier hebben we bewust een weekje mee gewacht zodat Viafora alvast bruist met activiteit.

De rest van de vragen in deze topic zullen we nog beantwoorden, nog even geduld! Er spelen op dit moment veel dingen dus we moeten er even de tijd voor uittrekken om alle vragen en opmerkingen te verzamelen en te beantwoorden.

Geweldig!! Wat zijn jullie goed bezig 

LoveCats! schreef op 19-07-2021 om 11:02:

[..]

Ik wil ook wel best meerdere keren googelen naar Viafora als dat helpt.

Ik ook! 

safari schreef op 18-07-2021 om 23:55:

rubrieken en gebruikers op negeer zetten werkt ook al! geweldig, team!!

Bij mij niet helaas. Heb dat ook gemeld in het bugtopic, maar geen reactie op gehad. Ik heb oa alle kinder/ouder/zwangerschapstopics geblokkeerd, maar ze staan gewoon in het overzicht.

A5-FE365-C-A4-C1-41-B2-8807-D537-C05-AC4-DC.jpg

dat je de rubrieken nog ziet staan klopt wel.. maar de topics zullen niet opduiken in jouw 'actieve' lijst ed

Modjes, ik word een beetje depri van dat grote grijze vlak. Ik hoef ook geen regenboog kleuren hoor, maar dit is me toch iets te muizig.. Kunnen we daar iets mee?

Ik heb vandaag ook nog even ingelogd op viva (met nieuw account want was al op anoniem gegaan) en was er na 5 minuten alweer klaar mee. Ik denk dat dit forum een groot succes gaat worden 🥳

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.