Over het forum Over het forum

Over het forum

Zo maken we van Viafora een succes!


Het ziet er allemaal goed uit, zelfs de smileys zijn meeverhuisd 🙂

Ik heb nog niet alle reacties gelezen maar wil in ieder geval laten weten dat ik fit nieuwe forum erg mooi vind. En t werkt prima. Dank daarvoor!

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

12-07-2021 om 17:27

Courage schreef op 11-07-2021 om 22:06:

Ik weet niet of het al gezegd is, maar speciaal voor Viafora heb ik de addblocker uitgezet. Ben blij met de site en wil 'm graag ondersteunen. Bij Viva was het noodzakelijk, maar hier niet meer.

Bij deze een oproep om ook zonder addblock te forummen als dat enigszins kan, zodat het verdienmodel overeind blijft.


Wat een toffe reactie! 

ik heb viafora ook op de whitelist van m’n adblocker gezet. 

Ik heb mijn adblocker ook gedeactiveerd voor Viafora. 

Hobbelster schreef op 12-07-2021 om 20:52:

ik heb viafora ook op de whitelist van m’n adblocker gezet.

Yup, hier nog een!

En wat een fijn forum hier trouwens! Voel me al helemaal thuis.

ik vind het heel overzichtelijk allemaal! Fijn! 

hoi , ik was ook een meelezer op het vivaforum af en toe reageerde ik of opende zelf een post. Fijn dat het hier verder gaat! Ik ben dus Zusanne en niet meer Zusanne68  zoals op het vivaforum 

Ik ben hier nu een korte periode en ik vind het nog steeds een fijn forum!

Oeloeboeloe schreef op 09-07-2021 om 20:03:

Ik heb niet heel dit topic gelezen. Maar ik vraag me af of dit forum ook hoog bij zoekmachines naar boven komt?
Posts van het Viva forum kwamen altijd vrij hoog naar voren.
Dit trekt wel veel nieuwe bezoekers.

Beetje raar om mezelf te quoten. Maar mods; hebben jullie hier antwoord op? Is viafora goed googlebaar? 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

17-07-2021 om 00:24

Oeloeboeloe schreef op 16-07-2021 om 23:57:

[..]

Beetje raar om mezelf te quoten. Maar mods; hebben jullie hier antwoord op? Is viafora goed googlebaar?

Ben ik ook wel benieuwd naar. Kan over het andere topic niks meer vinden via google, zelfs niet als ik heel specifieke woorden type mét de naam van dat forum erbij. Dus hoop dat het forum van jullie hier wél snel hits zal geven! 

Hen74 schreef op 17-07-2021 om 00:24:

[..]

Ben ik ook wel benieuwd naar. Kan over het andere topic niks meer vinden via google, zelfs niet als ik heel specifieke woorden type mét de naam van dat forum erbij. Dus hoop dat het forum van jullie hier wél snel hits zal geven!

Zouden ze bij Viafora er zo druk mee bezig zijn om dit te realiseren dat ze zelfs geen tijd hebben om hierop te reageren? 

Esther-Forumbeheer

Esther-Forumbeheer

18-07-2021 om 22:51

Yolanda en Alex waren wel aan een weekendje rust toe na weken aaneengesloten buffelen om dit forum van de grond te krijgen. Vandaar de radiostilte deze dagen.

Wellicht is het handig om hier je bijdragen/vragen te stellen: 

Bugs meld-topic | Viafora (Alex)
Wat mist er nog op het forum? | Viafora (Yolanda)

Je kunt, door op hun naam te klikken, ze ook een pb sturen.

Het is hun van harte gegunt en het was nog mooi weer ook 

Complimenten voor dit forum. Jullie doen het goed!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.