Over het forum Over het forum

Over het forum

Aquarius27

Aquarius27

04-07-2021 om 17:34

Wat zal je dan weer niet missen op het Viva forum.

De verworven privileges van bepaalde oudgedienden. Mensen die zich als een soort prominenten, beroemdheden gingen gedragen. Door het modereren werd dat een beetje gestimuleerd.  Dat zal ik niet missen.  


Lady-Voldemort schreef op 06-07-2021 om 18:17:

Letterkoekje je hebt inderdaad een perma en ik ga nu ruzie maken met die malloten daar, We zijn het misschien niet altijd met elkaar eens geweest op viva maar dit is werkelijk bespottelijk.



sorry dat ik het zeg. Het is ook een vreemde ban, maar de manier zoals er daar tekeer wordt gegaan is exact hetgeen ik in dit draadje eerder bedoelde. De toon van de berichten vind ik zeer onaangenaam en onnodig.

letterkoekje schreef op 06-07-2021 om 09:35:

De ban die ik heb gekregen omdat ik gespamd had. Ik wist niet dat vragen om je te registreren als gebruiker of lezer van Viva in het topic 'de grote volkstelling' ook als spammen gold. Ik ben altijd een zich-fatsoenlijk-gedragende-forummer-op-Viva geweest. En nu ben ik gewoon buiten gegooid. Dat betekent wel dat ik hier nu bij de eerste Vivaers hoor die de overstap hebben gemaakt.

Ik zit hier dus al enkele dagen en kom tot de conclusie:
aangename lay-out, 'proper' lettertype, aantal nieuwe berichten sinds je laatste bezoek kunnen zien is ook interessant. Hopelijk komt er ook een overzichtje van de topics waarin je gereageerd hebt, zodat je je favoriete topics onmiddellijk ziet. Maar dat is misschien al ergens gevraagd.

Succes Viafora!

Dat is een warm afscheid😳😥

Ik ga de bugs niet missen. En vind het belangrijk om juist dat Viva geneuzel los te laten. Het zal mij mijn achterwerk oxyderen wie er eerder waar was. Gewoon meeschrijven over wat je interesseert. 

Kersje schreef op 06-07-2021 om 18:33:

[..]



sorry dat ik het zeg. Het is ook een vreemde ban, maar de manier zoals er daar tekeer wordt gegaan is exact hetgeen ik in dit draadje eerder bedoelde. De toon van de berichten vind ik zeer onaangenaam en onnodig.

Mee eens en ik ga er ook vanuit dat degenen die daar zo lopen te protesteren, zich hier allemaal hebben aangemeld als eventuele moderators voor Viafora(?😇).

Nouja, als ik zeer onterecht een perma opliep, zou ik het ook fijn vinden als anderen zo voor me op zouden komen. 

Precies wat ik in een eerdere post bedoelde met dat rare modereerbeleid daar. Dat ik absoluut niet ga missen...

Ik hou mij meestal uit dit soort discussies, bewust. Maar ik vond dit zo vreemd, dat ik het ben gaan navragen en toen het bleek te kloppen viel mijn mond toch echt wel even flink open. En dan reageer ik wel even vanuit de emotie die die absurditeit bij mij los maakt.

En nu wacht ik af. Ik ben wel zeer benieuwd naar de uitleg er achter.

Het zou helemaal geen discussie moeten zijn. De vraag is gesteld (die trouwens ook door degene met de ban via de mail gesteld had kunnen worden. Dan is het idd gewoon een kwestie van afwachten ipv te keer blijven gaan in dat topic. 

LawfulLark45

LawfulLark45

06-07-2021 om 19:09

Kersje schreef op 06-07-2021 om 18:33:

[..]



sorry dat ik het zeg. Het is ook een vreemde ban, maar de manier zoals er daar tekeer wordt gegaan is exact hetgeen ik in dit draadje eerder bedoelde. De toon van de berichten vind ik zeer onaangenaam en onnodig.

Tja, ik vind die idiote perma onaangenaam en onnodig. Zo hebben we allemaal onze prioriteiten niewaar.

Wat ik niet ga missen:

Die “lees verder” knop (waarom niet gewoon meteen net als hier de hele pagina).
Niet meer iedere keer opnieuw moeten inloggen.


Op het nieuwe Viafora zou ik wel graag de teksten over de breedte van de pagina hebben, in plaats van alleen een kolom links. 

En een preview-knop. 


Ik ga vooral de  "Lees ook"  niet missen. maar ja...wie wel.

CherokeeRose schreef op 06-07-2021 om 19:08:

Het zou helemaal geen discussie moeten zijn. De vraag is gesteld (die trouwens ook door degene met de ban via de mail gesteld had kunnen worden. Dan is het idd gewoon een kwestie van afwachten ipv te keer blijven gaan in dat topic.


Inderdaad, ze had de Mods ook gewoon zelf even kunnen mailen, maar nee hoor, een aantal anderen voelen zich genoodzaakt op een onvolwassen manier in de bres te moeten springen. Niet 1, 2 of 3 personen, nee, laten we er nog tig plasjes over doen. Serieus, wat een ontzettend schaamteloos en kinderachtig gedrag van stuk voor stuk volwassen vrouwen.

Ach, die perma wordt zeer waarschijnlijk gewoon weer teruggedraaid dus dan kan ze gewoon weer meepraten op t viva forum (voor zo lang t duurt) en anders gewoon hier/vanaf 8 juli op Viafora.


Herfstappeltaart schreef op 06-07-2021 om 19:12:

Ik ga vooral de "Lees ook" niet missen. maar ja...wie wel.

Nou, ik ben wel heel benieuwd hoe het gaat aflopen  met Kiki en Noah!

Lady-Voldemort schreef op 06-07-2021 om 19:09:

[..]

Tja, ik vind die idiote perma onaangenaam en onnodig. Zo hebben we allemaal onze prioriteiten niewaar.


Had ze ook zelf achteraan kunnen gaan. De toon van je berichten, dat vind jij echt normaal?

CherokeeRose schreef op 06-07-2021 om 19:14:

Ach, die perma wordt zeer waarschijnlijk gewoon weer teruggedraaid dus dan kan ze gewoon weer meepraten op t viva forum (voor zo lang t duurt) en anders gewoon hier/vanaf 8 juli op Viafora.

waarom maken jullie je er nog druk over als over twee dagen hier het Viafora opengaat en ik neem aan die van Viva zelf wordt opgeheven? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.