Over het forum Over het forum

Over het forum

Aquarius27

Aquarius27

04-07-2021 om 17:34

Wat zal je dan weer niet missen op het Viva forum.

De verworven privileges van bepaalde oudgedienden. Mensen die zich als een soort prominenten, beroemdheden gingen gedragen. Door het modereren werd dat een beetje gestimuleerd.  Dat zal ik niet missen.  


De vele bugs en een niet goed werkend forum sinds die laatste update een aantal jaren terug. Wat een verschrikking. Maar ook het modereerbeleid was geen peil op te trekken. Zo ging het tijden redelijk prima m.i, en dan kregen users om de flauwste reden een ban aan de broek. 

De Lees ook.

De banners die zo groot en irritant zijn dat ik op mobiel uitsluitend nog met Adblocker kom forummen.

De vele banners en storingen inderdaad.en wat aquarius hier boven zegt ook.

Nare schrijfsters beschrijvers.altijd denken dat hun mening de juiste is .ik las wel mee .maar reageerde daar nooit omdat ik bij voorbaat al wel wist wie wat ging zeggen .🤫🤫

Ik kom er niet achter hoe ik n geschreven fout kan herstellen.heb op alles al gedrukt en getikt .weet iemand het?

harryindewarry schreef op 04-07-2021 om 20:30:

Ik kom er niet achter hoe ik n geschreven fout kan herstellen.heb op alles al gedrukt en getikt .weet iemand het?

Dat is vooralsnog niet mogelijk heb ik begrepen. 

Het feit dat je ernstig reageert op een topic, dat de TO in geen bladzijden reageert (gebeurt hier misschien ook, want is de mentaliteit van een persoon) of dat de OP al na een half uur terug verdwenen is terwijl het probleem zooooo groot is.

Etterig.

letterkoekje schreef op 04-07-2021 om 20:48:

Het feit dat je ernstig reageert op een topic, dat de TO in geen bladzijden reageert (gebeurt hier misschien ook, want is de mentaliteit van een persoon) of dat de OP al na een half uur terug verdwenen is terwijl het probleem zooooo groot is.

Etterig.

dat gebeurt hier ook weleens. Soms zijn het mensen die even een knuppel in een hoenderhok komen gooien met een verzonnen probleem om te zien hoe de mensen erop reageren en iedereen lekker uit de tent te lokken. En verder niet reageren. Maar vaak ook ontstaan hier theoretische discussies uit een persoonlijk probleem, heel leerzaam. 

harryindewarry schreef op 04-07-2021 om 20:30:

Ik kom er niet achter hoe ik n geschreven fout kan herstellen.heb op alles al gedrukt en getikt .weet iemand het?

Bericht van het forumbeheer.

Beste forumbezoekers,

In afwachting van de correctiemogelijkheid die er aan komt, helpen wij graag. Maak een nieuw bericht met de gewenste wijzigingen er in en rapporteer het oude bericht. Wij verwijderen dat dan.

Met vriendelijke groet,

Heidi Sour

Forumbeheer Ouders.nl

De arrogantie van een aantal forummers die inmiddels denken de dienst uit te kunnen maken daar. Het grootste woord hebben in het topic ‘vraag het de mods’ als iemand een ban heeft gekregen en oh zo onterecht was, terwijl deze helemaal aan zichzelf te danken was. Blij dat ze dat privilege hier helemaal kwijt zijn 😀

Het compleet afbranden en in twijfel trekken  van topic starters. De sfeer hier lijkt wel wat vriendelijker en ik heb nog geen nare ruzies gespot

Ja dat wel een voordeel, dat iedereen ongeveer tegelijk hier instroomt van het Viva forum. Dus geen privilege voor oudgedienden 😆

Uilskuiken schreef op 05-07-2021 om 09:26:

Het compleet afbranden en in twijfel trekken van topic starters. De sfeer hier lijkt wel wat vriendelijker en ik heb nog geen nare ruzies gespot

Hopelijk blijft het zo!

Ik ben het met Pepperoni eens dat mensen om de flauwste reden een ban konden krijgen. Ik heb me vaak afgevraagd wie de moderators daar waren. Er werd ook wel gedaan aan vriendjespolitiek want sommige mensen konden veel meer schrijven dan andere zonder een ban te krijgen. Als je daar al jaren schrijft dan gaat dat echt wel opvallen.

Wat ik niet zal missen zijn de vele bugs, de irritante reclame’s, de stomme titels en plaatsjes van de lees ook naast het forum en dat de OP leeggehaald kon worden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.