Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?


Infobericht

Forum Moderator schreef op 23-12-2022 om 20:45:

[..]

Dankjewel Mija, dat is ook weleens fijn om te horen!

Maar vanaf nu toch graag weer allemaal on topic. Ik zou het jammer vinden om aan de vooravond van Kerst nog bannen te moeten uitdelen.

-knip -


Ik zocht een oud topic van mezelf, maar je kunt er maar een paar zien in je profiel. Het zou fijn zijn als je ze allemaal terug zou kunnen vinden. 

Rondstruiner schreef op 23-12-2022 om 20:50:

Ik zocht een oud topic van mezelf, maar je kunt er maar een paar zien in je profiel. Het zou fijn zijn als je ze allemaal terug zou kunnen vinden.

Je hoeft dat niet in je profiel op te zoeken. Gewoon op de startpagina van het forum kiezen voor 'jouw topics'. Daar zie je ze allemaal.

Daglichtlamp schreef op 23-12-2022 om 20:55:

[..]

Je hoeft dat niet in je profiel op te zoeken. Gewoon op de startpagina van het forum kiezen voor 'jouw topics'. Daar zie je ze allemaal.

Pfff, wat  van mij 

Thanks! 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

23-12-2022 om 22:28

Daglichtlamp schreef op 23-12-2022 om 20:46:

Wat ik mis is de mogelijkheid om je antwoorden op een pol aan te passen. Geen idee of dat te realiseren is.

Waarom zou je dat willen? 

Valdemar schreef op 23-12-2022 om 22:28:

[..]

Waarom zou je dat willen?

Omdat je een verstandskies hebt laten trekken bijvoorbeeld.

Moxxie schreef op 23-12-2022 om 23:38:

[..]

Omdat je een verstandskies hebt laten trekken bijvoorbeeld.

Vanmiddag, nadat je de poll hebt ingevuld? 

Sassenach schreef op 23-12-2022 om 23:43:

[..]

Vanmiddag, nadat je de poll hebt ingevuld?

Ja, dat bedoelde ik!

 Of als er in de poll gevraagd werd naar een mening je hebt laten overtuigen en dus wilt switchen naar een ander antwoord.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

24-12-2022 om 12:38

Daglichtlamp schreef op 24-12-2022 om 08:42:

Of als er in de poll gevraagd werd naar een mening je hebt laten overtuigen en dus wilt switchen naar een ander antwoord.

Dan denk ik dat je dit beter in het topic zelf kunt aangeven, toont het dat je niet tegen de muur zit te praten. 

Op een ander forum stond er wel eens een spreuk onder iemands bericht. Die dan onder elk bericht zichtbaar was. Volgens mij noemde men dat 'motto'.
Is dat op dit forum ook mogelijk?

Fleurtje_5 schreef op 29-12-2022 om 18:30:

Op een ander forum stond er wel eens een spreuk onder iemands bericht. Die dan onder elk bericht zichtbaar was. Volgens mij noemde men dat 'motto'.
Is dat op dit forum ook mogelijk?

Zie het startbericht. Besloten is al dat onderschriften er niet komen.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

30-12-2022 om 00:02

Ik mis vooral waarschuwingen. 
Heb al enkele keren een ban gekregen en ga niet in twijfel trekken of deze terecht waren, maar ik mis dus de waarschuwingen.

Kun je op dit forum afbeeldingen posten met naakt, kun je verwijzen naar extreem rechts of het nazisme, waar wordt de grens getrokken op vlak van ironie...?
Naar mijn gevoel gaat men hier redelijk snel over tot een ban, waardoor echte discussies hier zeldzaam zijn.

Valdemar schreef op 30-12-2022 om 00:02:

Ik mis vooral waarschuwingen.
Heb al enkele keren een ban gekregen en ga niet in twijfel trekken of deze terecht waren, maar ik mis dus de waarschuwingen.

Kun je op dit forum afbeeldingen posten met naakt, kun je verwijzen naar extreem rechts of het nazisme, waar wordt de grens getrokken op vlak van ironie...?
Naar mijn gevoel gaat men hier redelijk snel over tot een ban, waardoor echte discussies hier zeldzaam zijn.

Daarom zijn hier al wat mensen hier vertrokken. Ook door topics sluiten door moderators. Dan is er geen discussie meer mogelijk en ik vind dat daar juist fora voor zijn. 

En Valdemar, ik lees je graag en weet dat het niet altijd goed met je gaat maar ik wens jou alle goeds voor 2023 en ik hoop dat alles beter zal gaan voor jou 

Ik mis moderators die hun beslissingen kunnen beargumenteren. Ik vraag naar wat er nou precies wel en niet mag in een specifiek topic (was de enige niet) en ik krijg een ban wegens provoceren. Ook zonder waarschuwing overigens.

Sorry, maar het begint lachwekkend te worden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.