Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

UniqueRhinoceros91

UniqueRhinoceros91

22-09-2021 om 20:30

Beertjelief schreef op 20-09-2021 om 19:14:

Ook hier al een paar dagen een “waar is Heidi en waar zijn haar vragen?” gevoel
De vragen begonnen ‘n beetje bij dagbesteding te horen

Ik heb geen idee wie Heidi is, maar wellicht is zij geanonimiseerd? Ik las zojuist in een ander topic dat er uitleg werd gegeven op een vraag over waarom er vreemde namen te lezen waren. Die uitleg betrof het laten anonimiseren van forumgebruikers. 

Huppelreetje schreef op 22-09-2021 om 20:30:

[..]

Ik heb geen idee wie Heidi is, maar wellicht is zij geanonimiseerd? Ik las zojuist in een ander topic dat er uitleg werd gegeven op een vraag over waarom er vreemde namen te lezen waren. Die uitleg betrof het laten anonimiseren van forumgebruikers.

Heidi is één van de beheerders en volgens mij al eeuwigheid actief op ouders. Dus ik denk niet dat ze weg is.

Lollypopje schreef op 22-09-2021 om 20:41:

[..]

Heidi is één van de beheerders en volgens mij al eeuwigheid actief op ouders. Dus ik denk niet dat ze weg is.

Dat denk ik ook niet, ze nam toch ook haar laptop mee op vakantie zodat ze daar ook kan forummen.

Hopen dat ze gauw weer terug komt.

Er is vandaag een nieuwe functie toegevoegd, het (volledig) kunnen negeren van een topic.
In een topic, rechtsboven bij het openingsbericht, heb je een blokkeer knop (rondje met een diagonaal streepje) waarmee je een topic kan blokkeren, deze verdwijnt dan van de voorpagina (zoals bij bijv. actieve topics) én uit desbetreffende rubriek.

AlexOudersnl schreef op 23-09-2021 om 16:07:

Er is vandaag een nieuwe functie toegevoegd, het (volledig) kunnen negeren van een topic.
In een topic, rechtsboven bij het openingsbericht, heb je een blokkeer knop (rondje met een diagonaal streepje) waarmee je een topic kan blokkeren, deze verdwijnt dan van de voorpagina (zoals bij bijv. actieve topics) én uit desbetreffende rubriek.

Handig!

geen 111 bladzijdes gelezen maar is er een topic dat je kan zien wie er een ban heeft? 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

23-09-2021 om 21:10

3xscheepsrecht schreef op 23-09-2021 om 21:09:

geen 111 bladzijdes gelezen maar is er een topic dat je kan zien wie er een ban heeft?

Nee

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

23-09-2021 om 21:10

nee is er niet

Je merkt het vanzelf wanneer bv een vervelend iemand een week niet post... 

Knip door mijzelf. Was niet aardig.

NinjeTurtle schreef op 23-09-2021 om 21:18:

[..]

Je merkt het vanzelf wanneer bv een vervelend iemand een week niet post...

Ik mis zo nu en dan ook leuke mensen en dan vraag ik me af of er misschien iets gebeurd is qua bannen of dat diegene gewoon een leven heeft gevonden, maar dat kan je dus nergens terug zien. Soms best onhandig. 

_melon schreef op 24-09-2021 om 19:27:

[..]

Ik mis zo nu en dan ook leuke mensen en dan vraag ik me af of er misschien iets gebeurd is qua bannen of dat diegene gewoon een leven heeft gevonden, maar dat kan je dus nergens terug zien. Soms best onhandig.

Erg goed punt, daar hebben we (ik in ieder geval) niet bij stilgestaan. Zal het meenemen in de overweging, dank.

AlexOudersnl schreef op 24-09-2021 om 19:29:

[..]

Erg goed punt, daar hebben we (ik in ieder geval) niet bij stilgestaan. Zal het meenemen in de overweging, dank.

Op het andere forum is het gewoon een topic waar alleen de mods (of het beheer) in kan typen en dan staat er bijv:

_melon heeft een 24 uurs ban vanwege provoceren 

Zo is er geen discussie over, maar kan je wel even terugvinden of er iets aan de hand is. 

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

24-09-2021 om 19:39

_melon schreef op 24-09-2021 om 19:27:

[..]

Zo enorm mee eens!

Weet iemand waarom Heidi er al lange tijd niet meer is? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.