Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

16-09-2021 om 22:31

Angela1967 schreef op 16-09-2021 om 22:28:

[..]

Oh ja vergeten! Zo zie je maar, met een afsluiting blijven namen beter hangen.

Gr Angela

Ik denk meer dat dat is omdat je de enige bent die dat hier doet. Net zoiets als die paar kritische actievelingen die jij klagers noemt. Dan val je op.

ShaunTheSheep schreef op 16-09-2021 om 22:31:

[..]

Ik denk meer dat dat is omdat je de enige bent die dat hier doet. Net zoiets als die paar kritische actievelingen die jij klagers noemt. Dan val je op.

Zeker. Maar ik vind dat iedereen het moet doen want die namen in kleine lettertjes boven aan helpen niet om een groep mensen te overzien. Het is toch veel handiger dat als je een posting hebt gelezen, je aan het eind de naam ziet? Dan krijg je sneller beeld van schrijvers.

Gr Angela

Angela1967 schreef op 16-09-2021 om 22:49:

[..]

Zeker. Maar ik vind dat iedereen het moet doen want die namen in kleine lettertjes boven aan helpen niet om een groep mensen te overzien. Het is toch veel handiger dat als je een posting hebt gelezen, je aan het eind de naam ziet? Dan krijg je sneller beeld van schrijvers.

Gr Angela

Ik vind het juist onnodig en storend als je dat wel doet.

Iedereen ziet toch wie er post.

(Niet persoonlijk bedoeld)

[..]

Gr Angela

Ik vind het juist raar staan in discussie. Neem gewoon een herkenbare avatar, daarmee zie je in één oogopslag met wie je te maken hebt. 

[..]

Gr Angela

De letters met naam bovenaan zijn andera groters dan de teksr Ik negeer de groeten en namen onder de tekst altijd. Ik lees een topic achter elkaar als een gesprek, zo'n groet leest dan raar. Dus ik ga het zeker niet doen, maar blijf er vooral zelf mee doorgaan als jij het wel fijn vind  

En eens met die herkenbare avatar. Dat werkt veel beter

absoluut. Ik ben heel visueel, dus herken mensen daat vooral aan

Lollypopje schreef op 16-09-2021 om 22:57:

Ai een avatar. Dat is voor een ool'er wel heel nieuw

Gr Angela

Angela1967 schreef op 16-09-2021 om 23:05:

[..]

Ai een avatar. Dat is voor een ool'er wel heel nieuw

Gr Angela

Echt waar? Of ben je nou sarcastisch?

_melon schreef op 17-09-2021 om 09:02:

[..]

Echt waar? Of ben je nou sarcastisch?

Volgens mij niet. Als je op ouders kijkt schat ik dat minimaal 50% geen ava heeft.

Lollypopje schreef op 17-09-2021 om 09:04:

[..]

Volgens mij niet. Als je op ouders kijkt schat ik dat minimaal 50% geen ava heeft.

Heh echt, wat is dat nou voor iets geks haha!

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

17-09-2021 om 09:07

Lollypopje schreef op 16-09-2021 om 22:57:

Inderdaad! Je leest het bericht en ziet in je ooghoek het plaatje en je weet wie het geschreven heeft - heel handig juist.

ShaunTheSheep schreef op 17-09-2021 om 09:07:

[..]

Inderdaad! Je leest het bericht en ziet in je ooghoek het plaatje en je weet wie het geschreven heeft - heel handig juist.

Precies, heb ik ook haha. 

_melon schreef op 17-09-2021 om 09:05:

[..]

Heh echt, wat is dat nou voor iets geks haha!

Ik vermoed oudgedienden uit een tijd van voor ze profielfoto's hadden. Maar dat is maar een theorie, want geen idee of dat klopt

ShaunTheSheep schreef op 17-09-2021 om 09:07:

[..]

En zo irritant als iemand opeens een ander plaatje heeft. Moet ik echt graven in mijn geheugen wie het is 😂

Daarom heb ik al 8 jaar dezelfde. Anders herken ik mijzelf niet meer

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.