Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

MidasWolf schreef op 30-08-2021 om 23:15:

[..]

Uit interesse waarom zet je steeds
gr Angela onder aan al je berichten.

Gewoonte vanuit ouders online

Angela

Angela1967 schreef op 30-08-2021 om 23:00:

[..]

Dan stuur je zo iemand toch een pb? sorry vautje realiseer me dat je ook geen pb kunt lezen als je geband bent

Gr Angela

Infobericht

Je kunt wel nog in je inbox lezen maar niet reageren op die berichten.

Ik erger me aan de titel hier, moet nl. zijn: wat ONTBREEKT er op dit forum....
Buiten mist het soms   (ben best gevoelig voor taalfouten, tja)

Trouvaille schreef op 31-08-2021 om 00:29:

Ik erger me aan de titel hier, moet nl. zijn: wat ONTBREEKT er op dit forum....
Buiten mist het soms (ben best gevoelig voor taalfouten, tja)

Dus ik ontbreek mijn broer. 

Sophia_!

Sophia_!

31-08-2021 om 00:57

Pepperoni schreef op 31-08-2021 om 00:49:

[..]

missen

niet hebben wat je nodig hebt (je mist iets / iemand)
Ik mis de passie in zijn verhaal.

ontbreken

er niet zijn (iets ontbreekt)
In zijn verhaal ontbreekt de passie.

letterlijk

letterlijk

Moderator

31-08-2021 om 06:42

Trouvaille schreef op 31-08-2021 om 00:59:

missen

niet hebben wat je nodig hebt (je mist iets / iemand)
Ik mis de passie in zijn verhaal.

ontbreken

er niet zijn (iets ontbreekt)
In zijn verhaal ontbreekt de passie.

Wat is er niet op het forum dat (niet wat) je nodig hebt lijkt me een prima titel voor dit topic. Korter is: wat mist er nog op het forum. 

Waar kan je nou s ochtends beter mee wakker worden dan een discussie over missen en ontbreken? Heerlijk 😂 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

31-08-2021 om 07:49

er.is.maar.1.Pino schreef op 31-08-2021 om 07:43:

Waar kan je nou s ochtends beter mee wakker worden dan een discussie over missen en ontbreken? Heerlijk 😂

ik mis mijn bed en het ontbreekt me aan slaap... 

Pepperoni schreef op 31-08-2021 om 00:49:

[..]

Net wakker en ik moest hem drie keer lezen 😂

Rachel. schreef op 30-08-2021 om 21:10:

[..]

Toch vond ik de napraat ook leuk en gezellig, ook om over onzinnige dingen te praten, of eens even niet topic gericht te babbelen en grappige gifs na elkaar te sturen (vaak off-topic in een topic of het moet met het topic te maken hebben)

Wij hadden vroeger op 'n forum 'Spinolonga' (naar het gelijknamige lepra-eiland), dat was een subforum waar de bannelingen naartoe verbannen werden. Zij konden alleen daar posten gedurende hun ban, maar de rest van het forum kon wel bij hen op bezoek komen en 'n praatje maken. Dat vond ik geniaal bedacht door de oprichter van dat forum. 

WickedCurlew89

WickedCurlew89

31-08-2021 om 10:00

redbulletje schreef op 31-08-2021 om 09:10:

[..]

Wij hadden vroeger op 'n forum 'Spinolonga' (naar het gelijknamige lepra-eiland), dat was een subforum waar de bannelingen naartoe verbannen werden. Zij konden alleen daar posten gedurende hun ban, maar de rest van het forum kon wel bij hen op bezoek komen en 'n praatje maken. Dat vond ik geniaal bedacht door de oprichter van dat forum.

Hehe, vind ik eigenlijk best een ludiek idee.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

31-08-2021 om 19:57

Ik mis niks maar hoe zorg ik dat ik niet alles quote? Nu haal ik het vaak handmatig weg. 

[..]

Wat goed bedacht zeg 

[..]

Leuk idee van dat forum ja. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.