Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

14-08-2021 om 13:36

Ik erger me kapot aan een topic waarin ik weken geleden per ongeluk heb gereageerd. Ik dacht toen nog: het topic zakt vanzelf weer naar beneden. Maar helaas is dat niet zo, en nu staat het steeds in mijn lijst van topics waarin ik gereageerd hebt. Zelfs de titel irriteert me al   

Ik zou dit topic graag uit mijn Gereageerdlijstje verwijderen of laten verwijderen. 

Ik zie dit als een ander probleem dan wat al in de OP staat: 

• Geheel kunnen negeren van specifieke topics op forum (ook uit rubrieken/actief/nieuw) 
Sophia_!

Sophia_!

14-08-2021 om 13:38

Wednesday schreef op 14-08-2021 om 13:36:

Ik erger me kapot aan een topic waarin ik weken geleden per ongeluk heb gereageerd. Ik dacht toen nog: het topic zakt vanzelf weer naar beneden. Maar helaas is dat niet zo, en nu staat het steeds in mijn lijst van topics waarin ik gereageerd hebt. Zelfs de titel irriteert me al

Ik zou dit topic graag uit mijn Gereageerdlijstje verwijderen of laten verwijderen.

Dat kun je zelf doen: klik bij Gereageerd op meer bekijken. Dan krijg je de optie topics verwijderen 

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

14-08-2021 om 13:38

Wednesday schreef op 14-08-2021 om 13:36:

Dat kun je zelf doen 

Klik onder je ‘gereageerd lijst’ op ‘meer bekijken’. Bovenaan kun je hieruit topics verwijderen.

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

14-08-2021 om 13:39

Sophia_! schreef op 14-08-2021 om 13:38:

[..]

Dat kun je zelf doen: klik bij Gereageerd op meer bekijken. Dan krijg je de optie topics verwijderen

Dank je 

Sophia_!

Sophia_!

14-08-2021 om 13:40

Wednesday schreef op 14-08-2021 om 13:39:

[..]

Dank je

Graag gedaan 

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

14-08-2021 om 13:42

U2fan schreef op 14-08-2021 om 13:38:

[..]

Dat kun je zelf doen

Klik onder je ‘gereageerd lijst’ op ‘meer bekijken’. Bovenaan kun je hieruit topics verwijderen.

Zo fijn!! Ik zat steeds op het tandwieltje rechts van de topiclijsten te klikken (ik forum uitsluitend mobiel). Dat hele “meer bekijken” zie ik nu voor het eerst. Ik forum altijd via de lijst Actieve topics. 

Misschien een mod-only/helpdesk-topic met tips als bovenstaande en een linkje daarheen in de Openingspost hier

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

14-08-2021 om 13:49

Vf_Watervrouw schreef op 14-08-2021 om 13:47:

Misschien een mod-only/helpdesk-topic met tips als bovenstaande en een linkje daarheen in de Openingspost hier

Goeie tip, ik gooi het in de groep 

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

14-08-2021 om 13:49

Vf_Watervrouw schreef op 14-08-2021 om 13:47:

Goed idee, mijn vraag zal al wel vaker gesteld zijn? Maar ik zag het er niet bij staan in het lijstje, dus vandaar. 

Wednesday schreef op 14-08-2021 om 13:49:

[..]

Goed idee, mijn vraag zal al wel vaker gesteld zijn? Maar ik zag het er niet bij staan in het lijstje, dus vandaar.

Ik herkende de vraag idd maar de oplossing zit ook net wat muisklikken verder dan je zelf zou proberen (constateerde ik zelf ook toen ik het antwoord voor het eerst las)

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

14-08-2021 om 13:58

Vf_Watervrouw schreef op 14-08-2021 om 13:53:

[..]

Ik herkende de vraag idd maar de oplossing zit ook net wat muisklikken verder dan je zelf zou proberen (constateerde ik zelf ook toen ik het antwoord voor het eerst las)

Daarnaast is mobiel forummen vaak ook iets onoverzichtelijker dan forummen via laptop of pc. 

Ik heb een tamelijk agressieve PB ontvangen. Waar kan ik dat lezen?

<ik ben een beetje geschokt. Ik reageer serieus op iemand die ik van het vivaforum ken, en krijg de wind van voren. En ik zou PB's ontvangen moeten hebben, waar zoeken dan? 

Sophia_!

Sophia_!

14-08-2021 om 21:57

rechtsboven staat een poppetje,  als je daarop klikt zie je je inbox. 

kay89 schreef op 14-08-2021 om 21:52:

Ik heb een tamelijk agressieve PB ontvangen. Waar kan ik dat lezen?

Hoe weet je dat het een agressieve PB is als je 'm nog niet gelezen hebt? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.