Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

AlexOudersnl schreef op 03-08-2021 om 16:42:

Ben even door alle 1000+ berichten heen gegaan (maar wel snel/oppervlakkig dus kan wat gemist hebben) en de punten die ik nog tegenkwam in het openingsbericht genoteerd. Als ik iets gemist heb hoor ik het wel nu ga ik even m'n ogen rust gunnen, pfoe..

SugaryPanther19

SugaryPanther19

03-08-2021 om 17:14

Desire schreef op 03-08-2021 om 16:51:

Dank je wel voor de update Alex, ik vind het forum nu al erg gebruiksvriendelijk, dus alles wat er ‘misschien’ nog bijkomt is alleen maar meegenomen en voor mij niet echt belangrijk.

Mee eens. En eigenlijk vinden we dat allemaal?

Nét nadat Alex 1000+ berichten heeft doorgespit....

Voor mij telt alleen de kleur van het forum - graag sage groen, en het kunnen taggen. Maar ook dat is extra.

Dank voor alle zorg aan het forum!

Alex, je bent too good to be true.

CharliesA schreef op 03-08-2021 om 17:14:

[..]

Mee eens. En eigenlijk vinden we dat allemaal?

Nét nadat Alex 1000+ berichten heeft doorgespit....

Voor mij telt alleen de kleur van het forum - graag sage groen, en het kunnen taggen. Maar ook dat is extra.

Dank voor alle zorg aan het forum!

Haha, ja eigenlijk had iemand hem de samenvatting moeten PB-en 

Super Alex! Zo fijn dat jij en je team zo jullie best doen voor ons. Thx 👍

Pepperoni schreef op 03-08-2021 om 18:36:

Super Alex! Zo fijn dat jij en je team zo jullie best doen voor ons. Thx 👍

Helemaal mee eens. Ik ben heel blij met dit forum. Voor mij helemaal prima zo.

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

03-08-2021 om 20:39

Die @/mentiondinges hoeft van mij ook echt niet. Het is geen social media. Het emailadres wat gekoppeld is aan dit forum gebruik niet, dus ik zal de mentions niet zien. Als ik wel een melding zou krijgen, bijvoorbeeld op het forum zelf, dan voelt het bijna als verplicht om te reageren. Daar heb ik niet altijd zin in.  

Idris schreef op 03-08-2021 om 20:39:

Die @/mentiondinges hoeft van mij ook echt niet. Het is geen social media. Het emailadres wat gekoppeld is aan dit forum gebruik niet, dus ik zal de mentions niet zien. Als ik wel een melding zou krijgen, bijvoorbeeld op het forum zelf, dan voelt het bijna als verplicht om te reageren. Daar heb ik niet altijd zin in.

Ik vind het juist in drukkere topics heel prettig. Ik lees niet altijd 10 pagina's aan comments terug en dan is het fijn om makkelijk te zien of iemand op je heeft gereageerd of iets vraagt.

Lollypopje schreef op 03-08-2021 om 20:42:

[..]

Ik vind het juist in drukkere topics heel prettig. Ik lees niet altijd 10 pagina's aan comments terug en dan is het fijn om makkelijk te zien of iemand op je heeft gereageerd of iets vraagt.

Zo bedoel ik het ook inderdaad.

Op Fok! werkt dat mentionen heel prettig, maar ik zie hier zo vaak mensen de forumnaam van een ander verkeerd typen, dat ik denk dat het hier weinig effect heeft. 

Je zal Pino hierboven maar willen taggen, succes met alle puntjes. Of mij, dan moet er wel echt een _ voor en zonder hoofdletter, want er is ook een 'gewone' Melon. 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

03-08-2021 om 20:49

Herfstappeltaart schreef op 03-08-2021 om 19:03:

[..]

Helemaal mee eens. Ik ben heel blij met dit forum. Voor mij helemaal prima zo.

Ik ook, het is hier gewoon echt gezellig. Snel en mooi gemaakt, leuke en betrokken moderators. Bij Viva kon je 10x iets aankaarten maar iets veranderen deden ze niet, hier wordt er wel naar de gebruikers geluisterd .. 

ReadyAnteater53

ReadyAnteater53

03-08-2021 om 20:54

Wat fijn dit, veel dank!

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

03-08-2021 om 22:17

_melon schreef op 03-08-2021 om 20:44:

Op Fok! werkt dat mentionen heel prettig, maar ik zie hier zo vaak mensen de forumnaam van een ander verkeerd typen, dat ik denk dat het hier weinig effect heeft.

Je zal Pino hierboven maar willen taggen, succes met alle puntjes. Of mij, dan moet er wel echt een _ voor en zonder hoofdletter, want er is ook een 'gewone' Melon.

Goed punt! Misschien zou een keuzelijstje dan handig zijn. Dat ik iemand wil taggen en dat ik bij het intikken van een deel van de naam (Mel bijvoorbeeld) jou (_melon) krijg te zien, maar ook bijvoorbeeld een Melanie of zo. Is dat bij FB niet ook zo?

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

03-08-2021 om 22:18

Ik vind het forum prima zoals het nu is en alle aanpassingen die er nu genoemd worden, zijn imo niet noodzakelijk. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

03-08-2021 om 22:20

Weet niet of ik de enige ben. Maar ik lees soms een reactie op pagina 8 bijvoorbeeld. Maar het topic gaat dan al tot 15. Ik wil dan reageren op iemand op die achtste pagina. Zodra ik mijn bericht dan geplaatst heb, zit ik aan het eind van het topic. Waar was ik ook alweer gebleven met lezen? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.