Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

02-08-2021 om 18:10

vreselijk idee. 

Idris schreef op 02-08-2021 om 18:10:

vreselijk idee.

Eens (ik vond het meer dan een like waard) 

Die likes hoeven van mij helemaal niet. 
Ik like niemand, en wie mij liked, geen idee. 
Als ik dat ook nog in de gaten moeten houden 

Ik vind de likes wel handig voor als je het eens bent met een post, beter dan tig keer ‘eens’ of ‘+1’ in een topic.

Desire schreef op 02-08-2021 om 18:42:

Ik vind de likes wel handig voor als je het eens bent met een post, beter dan tig keer ‘eens’ of ‘+1’ in een topic.

-1

Ik vind de likes ook handig, maar het hoeft van mij geen populariteitswedstrijd te worden.

CharlieB schreef op 02-08-2021 om 19:28:

Ik vind de likes ook handig, maar het hoeft van mij geen populariteitswedstrijd te worden.

Voor mij ook niet. Niet. Niet.

CharlieB schreef op 02-08-2021 om 19:28:

Mee eens. Ik vind het leuk om likes te geven en dat je niet ziet wie ze geeft vind ik ook verstandig. 

Ja anoniem kunnen liken vind ik wel een pluspunt. Dan kan je gewoon iedere post like die je wilt zonder dat daar gedoe van komt.

Likes zijn handig en leuk, maar alsjeblieft geen wedstrijd/populariteitsgedoe

zakchips schreef op 02-08-2021 om 21:46:

Ja anoniem kunnen liken vind ik wel een pluspunt. Dan kan je gewoon iedere post like die je wilt zonder dat daar gedoe van komt.

Ja dat, maar ook omdat het dan voor mijn gevoel zuiver blijft. Je bent het eens met een post of je vind het grappig of wat dan ook en dan heb je niet dat mensen elkaar steeds gaan liken omdat de ander dat ook bij diegene doet. 

Pepperoni schreef op 02-08-2021 om 21:48:

[..]

Ja dat, maar ook omdat het dan voor mijn gevoel zuiver blijft. Je bent het eens met een post of je vind het grappig of wat dan ook en dan heb je niet dat mensen elkaar steeds gaan liken omdat de ander dat ook bij diegene doet.

Ja, sowieso anoniem liken. Anders wordt het inderdaad een spelletje. Ik zie het meer als: eens met het bericht, niks meer of niks minder. 

Ik zou graag meer berichten per pagina zien. Nu blijf ik maar doorklikken als ik even  niet in een topic geweest ben en even wil bijlezen.

safari schreef op 27-07-2021 om 22:58:

[..]

ow jee dat herken ik helemaal niet..? ik heb iPhone SR (11 denk ik?) en bij mij ziet t er zo uit:

ACFCA252-528-E-4366-B294-10-C3-E3-C37-A34.jpg

is jouw iOS up to date..? anders zou ik niet weten waaraan jouw euvel zou kunnen liggen 😔

Hoe kun je screenshots plaatsen?

U2fan schreef op 29-07-2021 om 22:49:

[..]

Maar dat zie je toch ook aan de melding ‘…nieuwe berichten”?

Ik denk dat  Brianna bedoelt, wanneer je in discussie of gesprek bent met iemand in een draadje dat ze kan zien welke naam als laats gereageerd of en dus zo een beetje kan peilen of er al reactie op haar bericht is gekomen..

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.