Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

27-07-2021 om 22:13

hier een iPhone 12 en alles overzichtelijk 

Ik ben de afgelopen weken al vrij vaak tegen een nieuwe vs oude gebruikers vete aangelopen.
Ik weet niet of er iets aan te doen is maar  het maakt het er niet gezelliger op.

U2fan schreef op 27-07-2021 om 22:13:

hier een iPhone 12 en alles overzichtelijk

Mijn scherm is denk ik kleiner. Maar ook op kleinere schermen moet het er netjes uitzien (vooral het mijne vind ik).

Granny71 schreef op 27-07-2021 om 22:15:

Ik ben de afgelopen weken al vrij vaak tegen een nieuwe vs oude gebruikers vete aangelopen.
Ik weet niet of er iets aan te doen is maar het maakt het er niet gezelliger op.

Volgens mij zijn we op de goede weg hoor, en wordt het steeds duidelijker wat de omgangsnormen zijn hier. (Geen typfout, ik bedoel normen en geen vormen.)

Granny71 schreef op 27-07-2021 om 22:15:

Ik weet niet of er iets aan te doen is maar het maakt het er niet gezelliger op.

Ik vind het ergens wel logisch dat als er allemaal mensen vanuit Viva komen je ook weer de Viva sfeer krijgt. Maar vind het wel erg leuk dat er ook allerlei mensen vanuit Ouders zich mengen!

Glamourlama schreef op 27-07-2021 om 22:03:

Bij mij op mobiel is het nog steeds een allegaartje van knoppen bovenin. Onder Viafora staan drie knoppen die er volgens mij naast horen te staan, niet onder. Hierdoor is de balk te hoog en valt over het kruimelpad heen, waardoor ik die niet kan gebruiken om terug te gaan. Dan staan daaronder drie grote roze knoppen (als ik terugga) maar die staan echt kriskras door elkaar. Het ziet er niet uit. Ik kijk met een nieuwe iPhone.

Ik heb alleen als ik moet typen, dat alles door elkaar staat. Dus de tekens staan door de tekst en waar ik type zie ik dus ook slecht. I heb overigens een oudere kleine iPhone 

Glamourlama schreef op 27-07-2021 om 22:23:

[..]

Ik vind het ergens wel logisch dat als er allemaal mensen vanuit Viva komen je ook weer de Viva sfeer krijgt. Maar vind het wel erg leuk dat er ook allerlei mensen vanuit Ouders zich mengen!

Natuurlijk wordt de sfeer anders als je twee fora mengt en dat is ook goed maar om viva mensen gasten te noemen die zich moeten gedragen, lijkt me niet echt goed voor de sfeer

Glamourlama schreef op 27-07-2021 om 22:23:

[..]

Er zijn ook nogal wat mensen die hier posten omdat hier juist een andere sfeer hangt, iets met kumbaya 

Tover-Feetje schreef op 27-07-2021 om 22:31:

[..]

Er zijn ook nogal wat mensen die hier posten omdat hier juist een andere sfeer hangt, iets met kumbaya

Ik kan wel wat Kumbaya in m’n leven gebruiken, dus fijn. 

Tickel schreef op 27-07-2021 om 13:32:

Ik wil echt heel, heel, heel graag een quote kunnen openen in een nieuw tabblad.

Ik ook.   Dan kan ik in het avatertopic in één reactie op meerdere reacties/vragen reageren. Of bijvoorbeeld alvast quoten en na bijlezen een reactie overbodig vinden ipv eerst alles lezen en dan terugbladeren naar waarop je wilde reageren.

Multiquote inmiddels ontdekt maar dat kan alleen per pagina.

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

27-07-2021 om 22:38

Vf_Watervrouw schreef op 27-07-2021 om 22:34:

[..]

Wat is multiquote en hoe werkt het? Zo te zien heb ik het nog niet ontdekt.

BeertjeColargol schreef op 27-07-2021 om 22:38:

[..]

BeertjeColargol schreef op 27-07-2021 om 22:38:

[..]

Ik heb nu twee keer op die aanhalingsknop geklikt.  Kan dus ook met verschillende posts, als het maar op dezelfde pagina staat.

Edit: het komt wel in de volgorde waarin je klikt, dus als ik onderstaande als eerste had gewild had ik dat als eerste moeten aanklikken.

[..]

[..]

Ik ook. Dan kan ik in het avatertopic in één reactie op meerdere reacties/vragen reageren. Of bijvoorbeeld alvast quoten en na bijlezen een reactie overbodig vinden ipv eerst alles lezen en dan terugbladeren naar waarop je wilde reageren.

Bij mij gaat het op de tablet en telefoon (allebei Android) best makkelijk. Ik hou mijn vinger even op de naam van de poster en kies dan open op nieuw tabblad. Dan kom ik direct bij de goede post terecht en hoef ik alleen de aanhalingstekens aan te klikken.

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

27-07-2021 om 22:46

[..]

Vf_Watervrouw schreef op 27-07-2021 om 22:41:

[..]

[..]

Ik heb nu twee keer op die aanhalingsknop geklikt. Kan dus ook met verschillende posts, als het maar op dezelfde pagina staat.

Edit: het komt wel in de volgorde waarin je klikt, dus als ik onderstaande als eerste had gewild had ik dat als eerste moeten aanklikken.

[..]

Bedankt voor de uitleg. Ik geloof dat ik nu wel heb begrepen hoe het moet.

Glamourlama schreef op 27-07-2021 om 22:03:

Bij mij op mobiel is het nog steeds een allegaartje van knoppen bovenin. Onder Viafora staan drie knoppen die er volgens mij naast horen te staan, niet onder. Dan staan daaronder drie grote roze knoppen (als ik terugga) maar die staan echt kriskras door elkaar. Het ziet er niet uit. Ik kijk met een nieuwe iPhone.

ow jee dat herken ik helemaal niet..? ik heb iPhone SR (11 denk ik?) en bij mij ziet t er zo uit:

ACFCA252-528-E-4366-B294-10-C3-E3-C37-A34.jpg

is jouw iOS up to date..? anders zou ik niet weten waaraan jouw euvel zou kunnen liggen 😔

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.