Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

22-07-2021 om 23:50

Hij is al eens door iemand gevraagd, maar die vraag staat nog niet in de OP. Dus even in de herhaling. Is het mogelijk te maken om iemand te kunnen taggen? Zodat die persoon een bericht krijgt dat hij in het betreffende topic genoemd is.

Lijkt me ook heel handig idd!

Red_Velvet schreef op 22-07-2021 om 23:11:

Kunnen we asjeblieft af van die Glamira reclame? Ik heb al 100 keer per ongeluk hierop geklikt. Ondertussen denkt Google dat ik ga trouwen en krijg ik niks dan ads voor trouwringen.

Was het al gevraagd of de Gecategoriseerde Topics op de homepage contentbreed kunnen worden weergegeven, net als de kolommen erboven? Op deze manier: https://postimg.cc/KKqGFj3V

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

23-07-2021 om 00:10

Red_Velvet schreef op 22-07-2021 om 23:11:

Kunnen we asjeblieft af van die Glamira reclame? Ik heb al 100 keer per ongeluk hierop geklikt. Ondertussen denkt Google dat ik ga trouwen en krijg ik niks dan ads voor trouwringen.

Ken de reclame niet. Wat me wel opvalt, is de grote hoeveelheid aan vleesreclame. Daar begrijp ik niks van (vega en vegan-in-wording hier). Ook niet meer van deze tijd vind ik.

Was het al gevraagd of de Gecategoriseerde Topics op de homepage contentbreed kunnen worden weergegeven, net als de kolommen erboven? Op deze manier: https://postimg.cc/KKqGFj3V

En de topic-plaatjes, kunnen die ook niet gewoon weg of vervangen door een icoon? Het neemt allemaal zoveel ruimte in nu en maakt het beeld onrustig.

Is het de bedoeling dat er 2 verschillende zwangerschapspijlers zijn? Ik had al die kinderrubrieken geblokt. Dacht ik. Maar toen zag ik toch een zwangertopic bij de nieuwe topics. Blijkt dat er los van die hele rits kinderrubrieken nog een aparte zwanger tussen staat. Heb 'm inmiddels ook geblokt maar wellicht moeten die nog samengevoegd worden om de doelgroep beter te kunnen bedienen? 

Maree schreef op 22-07-2021 om 07:43:

[..]

Komt hij daar niet automatisch als je weer een keer antwoord? Heb je niks aan zolang dat nog niet zo is, maar dan lost 't probleem zich wel vanzelf op.

Je hebt gelijk!

Thanks

redbulletje schreef op 23-07-2021 om 00:13:

Is het de bedoeling dat er 2 verschillende zwangerschapspijlers zijn? Ik had al die kinderrubrieken geblokt. Dacht ik. Maar toen zag ik toch een zwangertopic bij de nieuwe topics. Blijkt dat er los van die hele rits kinderrubrieken nog een aparte zwanger tussen staat. Heb 'm inmiddels ook geblokt maar wellicht moeten die nog samengevoegd worden om de doelgroep beter te kunnen bedienen?

Hahaha, past wel binnen het thema, zwangertopics als paddenstoelen uit de grond... Gaat heen en vermenigvuldig u 

Red_Velvet schreef op 22-07-2021 om 23:15:

[..]

Hm dat zou ook nog goed kunnen idd. Er zijn nog sites waar ik altijd per ongeluk op die ads loop te klikken. Ik kan geen trouwringen meer zien ik ga doen alsof ik een puppy wil kopen, misschien krijg ik dan hondjes in de plaats.

Of kittens

coolpack2 schreef op 23-07-2021 om 09:59:

[..]

Hahaha, past wel binnen het thema, zwangertopics als paddenstoelen uit de grond... Gaat heen en vermenigvuldig u

Inck

Inck

23-07-2021 om 10:22

Ik heb de eerste post gelezen, waarin staat dat ik eigenlijk eerst dit topic door moet lezen om te kijken of mijn suggestie al een keer genoemd is. Alleen zie ik er een beetje tegenop om 62 pagina's door te lezen, dus ik zet mijn suggestie er toch maar zonder alles te lezen ertussen 😅. Ik heb de laatste paar pagina's gelezen, daar stond het niet bij!

Ik vroeg me af of er misschien een paar extra paginanummers zichtbaar zouden kunnen zijn in de paginanummerlijst onder en boven het topic.

Het is nu << 1 .. 61 62 >>
En ik zou wel willen << 1 .. 59 60 61 62 >>

Je hebt ook nog fora waarin er een invulblokje zichtbaar is naast het lijstje, zodat je zelf nog een paginanummer in kunt voeren. Misschien is dat ook een idee. 

Inck schreef op 23-07-2021 om 10:22:

Ik heb de eerste post gelezen, waarin staat dat ik eigenlijk eerst dit topic door moet lezen om te kijken of mijn suggestie al een keer genoemd is. Alleen zie ik er een beetje tegenop om 62 pagina's door te lezen, dus ik zet mijn suggestie er toch maar zonder alles te lezen ertussen 😅. Ik heb de laatste paar pagina's gelezen, daar stond het niet bij!

Ik vroeg me af of er misschien een paar extra paginanummers zichtbaar zouden kunnen zijn in de paginanummerlijst onder en boven het topic.

Het is nu << 1 .. 61 62 >>
En ik zou wel willen << 1 .. 59 60 61 62 >>

Je hebt ook nog fora waarin er een invulblokje zichtbaar is naast het lijstje, zodat je zelf nog een paginanummer in kunt voeren. Misschien is dat ook een idee.

Je kan het paginanummer waar je naartoe wil aanpassen in de URL, dat is ook zo gedaan.

Inck

Inck

23-07-2021 om 10:55

Moxxie schreef op 23-07-2021 om 10:47:

[..]

Je kan het paginanummer waar je naartoe wil aanpassen in de URL, dat is ook zo gedaan.

In Safari op iPhone is dat best een gedoe. En in de meeste forumsoftware is het aantal nummers veranderen een kwestie van een instelling veranderen. 

Het is natuurlijk iets kleins, maar ik ben er toch al een paar keer tegenaan gelopen deze dagen als ik een topic voor een gedeelte terug wil lezen. 

Moxxie schreef op 23-07-2021 om 10:47:

[..]

Inck schreef op 23-07-2021 om 10:55:

[..]

In Safari op iPhone is dat best een gedoe. En in de meeste forumsoftware is het aantal nummers veranderen een kwestie van een instelling veranderen.

Op mijn tablet gaat dat ook niet zo makkelijk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.